Sziasztok!
Létrehoztam egy csoportot a facebookon is, hogy ott is tudjanak a KLR-esek kommunikálni. Ha van kedvetek lépjetek be. Itt a link:
https://www.facebook.com/groups/712768117080954
en tudtam a magnest közelebb 0,3 mm-re allitani, indult. Kesöbb vettem masikat hasznaltat , ahol a kis magnes nem volt lecsizsolt allapotban, ezt is közel allitottam es most pöcc röff .( Honda Domi )de CDI gyujtas is okoz problemat---ha van ilyen a gepetekben...tudok Cseh cimet, mernökök ök gyartanak...
Szoktam irni, tapasztalataim szerint egyes, öregebb jeladòknàl a màgnes elvesziti a magnesességét és ezért hiàba halad el elötte a rotor bütyke, nem indukàl jelet. A teszel a jeladò mögé egy ilyen erosebb gombelem meretu magnest ideiglenesen, az rogton mutatja ha van valtozas. De nezd korbe amit Blackeix is ajanlott.
Amiket eddig cseréltem:gyertya,gyertya pipa ,gyertya kábel.Amiket átnéztem gyujtáskapcsoló kormányon lévő kapcsoló ,biztosítékok,szereztem egy tuti jól működő ic ignitert vagyis gyujtásvezérlőt,kuplungkarnál lévő kapcsolót javítva a sztenderkapcsolót.Holnap a lendkerék és a jeladó következik.
István listája mellett töltést is nézz. A TCI alacsony töltőfeszültség mellett ki-kihagy, rendszertelen tud lenni a szikra.
A KLE-hez ez úgy kapcsolódik, hogy a korai KLE forgórészeken a mágnesek ragasztása szeret elengedni. (pontosan nem tudom, melyik évjáratokat érinti a kilencvenes évekből) Az meg a töltésre nincs jó hatással, rosszabb esetben a morzsolódó mágnes a jeladón köt ki.
Ha az a baja, megvannak és épek a mágnesek, meg lehet próbálni egy jó epoxi ragasztót, de asszem 200 euró egy vatta új, javított verzió, ami többé nem esik szét.
Üdv én bontok KLR-t Budapesten vagyok, van egyben is blokkom van bontva is,most hétvégén még jönnek csak hengerfejek DEKOMPRESSZORRAL! Hívjatok bátran 06702068946
Sziasztok!
Bocsi, hogy nem olvasok vissza, remélem nem baj. Barátom vett egy 1991-es KLE500-at. Kérdése, hogy milyen olajat, gyertyát, olajszűrőt ajánlotok bele?
gyertyát megtaláltuk, hogy milyen kellene, de a szűrő pontos típusát nem, ha valaki megtudná nekem mondani, hogy hiflobol melyik lenne a jo azt megköszönném, illetve az olajból melyiket? Motul 10w40? 3 liter olajat olvastam valahol igaz lehet?
Köszi előre is a válaszotokat! szép estét :)
KLX250-hez rendelnék Krieger féle manuális vezérműlánc feszítőt, mert típushiba hogy a gyári nem funkcionál rendesen. A szállítás önmagában 10.000 Ft körül mozog, ami kb. annyi mint a termék ára. Ha többen rendelnénk együtt, olcsóbbra jönne ki a szállítás. Van akit esetleg érdekel ilyen láncfeszítő?
https://www.facebook.com/groups/1749174548682058