Sziasztok !
Keresek egy balos kormánykapcsolót, elvileg ZX-12R-en ilyen volt 2000-es évjárat körül. Nekem másik Kawa-hoz kell, hogy meg tudjam oldani, hogy legyen elakadásjelzőm. Neten találtam képet róla. Esetleg lenne valakinek ilyen eladó ? Vagy más típushoz való is érdekel, ha van rajta index- , elakadásjelző- , kürt- , fénykürt- , tompított/refi váltó kapcsoló és szivató kar vagy legalább a helye.) Köszönöm :-)
Sziasztok, ha valakit érdekel, van egy zx 12 blokkom eladó, az újabbik zx12 blokk, igazából mindenestül, inditható állapotban van, prop tech elektronika és dyno befecskendező rendszerrel.
Tel 06302668342
Köszi!
2003asból bontották, enyém facelift előtti, úgy tudom a hengerfejben van valami apró különbség. Egyelőre a legjobb ajánlat a bajai Sugoból 230ért a hengersor+ fej. Ma azért még felhivok 1-2 bontót
Egy hajtókarcsapágy sérült blokkból van minden alkatrész, ami neked kell. Google fordítóval mindent le lehet beszélni a németekkel is, aki postázza, annak nem okoz gondot Magyarországra küldeni, csomó mindent vettem már tőlük, hitelkártyával lehet fizetni újabban.
Update: hát úgy néz ki rászaladtam a szopórollerre, ennél rosszabb forgatókönyvet nehezen tudtam volna elképzelni. A hiba oka biztosra továbbra sincs meg, talán átugorhatott a vezérlés vagy a nem bele való gyertya okozhatta a gondot. Lényeg, hogy a hengersor és a hengerfej kuka. Ha valakinek van bontottan ZXT20A motorkódra ne tartsa magában. A bajai Sugoba elvileg van de szeretnék mindenhol szétnézni, nem 2ft lesz és ahol tudok jó lenne spórolni.
Hát a fehér füst mindenképp vizet jelent a blokkban. Valszeg hengerfejes lett, a víz bejutott valamelyik hengerbe és ott (mivel nem összenyomható) valamit hazavágott. Szerintem.
Agomotors vagy Lecsó esetleg Kozmax.
zajlik az élet! tegnapelőtt mentem egy kisebb kört, ami hazaérkezés előtt kb 1 km-el műszaki hibával ért véget....
Enyhe gyorsítás után csörömpölés, a motor elkezdett kerepelni mintha dízel lenne, erő oda, 3000es fordulat alatt le akart fulladni és mindezt a pápaválasztást megszégyenítő fehér égett szagú füsttel kisért, ami a kipufogóból ömlött, de a motor felöl is gőzölgött picit. Az ezüst széle a felhőnek, hogy mindez a szezon végének kezdetén történt de boldog így sem vagyok. Van valakinek tippe mi lehet a gond, mennyire kössem fel a gatyám anyagilag (tudom ez üveggömből jóslás lenne de kíváncsi vagyok az edukált tippekre) illetve Bp körényékén ismertek e olyan szerelőt aki jól ért ezekhez a motorokhoz?
mennyit érhet egy nem E jeles Arrow kipuff rendszer (leömlők + végdob) ?
A motorhoz kaptam de nem tervezem felrakni és nem szeretném irreális áron meghirdetni.
akkor tavaszig már így marad, addig ami belemegy párszáz km alatt remélem nem lesz baja. A fogyasztásnak "hála" (meg hogy van B opció) valószinű amúgy sem fogok erős késztetést érezni, hogy 0-5 fokban nemcsakhogy szívjak a hideg miatt de még drágán is...
köhécselés alatt inkább megtorpanást értek,az előző motoromnál pl normális volt (és injektoros), a gyári dyno nyomatékgörbéjén is látszott hogy 4500 körül van egy enyhe plató (okosok szerint a környezetvédelmi normák miatt kiherélt motorvezérlés az oka)
Akkor valószínűleg az a szenzor lesz a ludas. De jól mondja ddt500, vidd el szerelőhöz mert az a tuti. Nekem utána be is jelölték fehér színnel, hogy hol álltak a csavarok, mert mm-eken múlik a boldogság. A nőknél meg centiken vagy milliókon 😁
Egy injektoros motornak nem szabad köhécselnie sehol se. Ha köhécsel az hibát jelez. Vidd el szerelőhöz ne kísérletezz vele.
ZX-12R-em nem volt de két ZX10R igen és egyik se köhécselt sehol se. Pedig azok kissé hegyesebb motorok.
Az lehet akkor a baj, mert az elozo tulaj babralt vele, mikor elhoztam 50km-en megevett majd 10 litert. Felhivtam, kérdeztem nála is ennyit fogyasztott e, akkor mondta, hogy az alapjáratot próbálta a TPS-el beállítani, lehet az a baja, tekerjem vissza par mm-t. Ez megtörtént, azota "csak" 11l/100km. Menet közben nem igazán érezni, hogy baja lenne, talán 3500-4000 közt van hogy köhécsel egyet, ott nem szeret lenni, de ezt betudtam karakterisztikának
Keresek egy balos kormánykapcsolót, elvileg ZX-12R-en ilyen volt 2000-es évjárat körül. Nekem másik Kawa-hoz kell, hogy meg tudjam oldani, hogy legyen elakadásjelzőm. Neten találtam képet róla. Esetleg lenne valakinek ilyen eladó ? Vagy más típushoz való is érdekel, ha van rajta index- , elakadásjelző- , kürt- , fénykürt- , tompított/refi váltó kapcsoló és szivató kar vagy legalább a helye.) Köszönöm :-)
Tel 06302668342
Köszi!
Egy hajtókarcsapágy sérült blokkból van minden alkatrész, ami neked kell. Google fordítóval mindent le lehet beszélni a németekkel is, aki postázza, annak nem okoz gondot Magyarországra küldeni, csomó mindent vettem már tőlük, hitelkártyával lehet fizetni újabban.
http://youtu.be/bebVFdWmtd0
Agomotors vagy Lecsó esetleg Kozmax.
Enyhe gyorsítás után csörömpölés, a motor elkezdett kerepelni mintha dízel lenne, erő oda, 3000es fordulat alatt le akart fulladni és mindezt a pápaválasztást megszégyenítő fehér égett szagú füsttel kisért, ami a kipufogóból ömlött, de a motor felöl is gőzölgött picit. Az ezüst széle a felhőnek, hogy mindez a szezon végének kezdetén történt de boldog így sem vagyok. Van valakinek tippe mi lehet a gond, mennyire kössem fel a gatyám anyagilag (tudom ez üveggömből jóslás lenne de kíváncsi vagyok az edukált tippekre) illetve Bp körényékén ismertek e olyan szerelőt aki jól ért ezekhez a motorokhoz?
A motorhoz kaptam de nem tervezem felrakni és nem szeretném irreális áron meghirdetni.
köhécselés alatt inkább megtorpanást értek,az előző motoromnál pl normális volt (és injektoros), a gyári dyno nyomatékgörbéjén is látszott hogy 4500 körül van egy enyhe plató (okosok szerint a környezetvédelmi normák miatt kiherélt motorvezérlés az oka)
ZX-12R-em nem volt de két ZX10R igen és egyik se köhécselt sehol se. Pedig azok kissé hegyesebb motorok.