Sziasztok!Vettem egy vfr 1200 motort,és a hátsó gyári doboztartós utaskapaszkodómat szeretném elcserélni a sima utaskapaszkódóra..hátha valaki pont ilyet keres.
Szia. Nincs mit! 🙂 Valóban a tanktáska magas is lehet. Nekemis két részes van és egyszerre csak egy részt teszek fel. Annál még látom a műszerfalat és a GPS-t. Ha kettő fent van, akkor már nem. Igen a túrázós tanktáska nyugodt motorozáshoz való, nagyon ficánkolni nem lehet vele.. Igen a hátizsák jó dolog rövid túrákra, hasznos dolgok elférnek benne, amire szükséged lehet. Hasznosnak bizonyul, ha kilökik a feneked alól a motort, mint nekem tették egy kereszteződésben. Sokat fogott a hátizsák és persze a gerinc protektor. Szerintem nézd majd meg az oldaldobozokat. Jól mutatnak a VFR-en. De ez persze személyes vélemény!
Üdv.:Tibi
Szia, köszönöm a válaszodat. Közben utánanéztem jobban és hát igen...a nyeregtáskának megvannak a maga hátrányai. Tanktáska nekem elsőre nem jön be. Két aggályom van vele...az egyik az hogy nem tudom mennyire zavar motorozás közben pl. súlypont áthelyezéseknél vagy époen a műszerfalat mennyire takarja el a másik pedig a korlátozott tárolókapacitás. Egyenlőre vettem egy motoros hátizsákot, ami jó az egy napos 2-400km túrákhoz. A motort 90%-ban erre használom. Remélem összejön pár hosszabb többnapos túra is. Erre kellene valami megoldás. Lehet akkor hátsó dobozt érdemes vennem...vagy üléstáskát.
Szia! Mindenképpen nyeregtáskában gondolkodsz? Azt csak az ülés alatt tudod hevederrel rögzíteni de ha le akarod venni a táskát, az ülést is fel kell nyitni. Az a típus lenne talán jó, mint nekem a tanktáska. Azon van egy alap és arra zipzárral lehet feltenni a táskát. A hővel szerintem nem lesz gogndod, mert nincs olyan közel a kipufogót borító lemezhez, főleg ha nem lóg le a táska az ülésről. Nekem tanktáskám van, mágneses. De az előző szezonban vásároltam Givi dobozokat, tartóval együtt. Szuper, csak jócskán megnöveli a motor szélességét és így az autók közötti "lavírozás" nagyon nehéz és veszélyes. Sebességben nem vettem észre, hogy gond lenne, 150-es autópálya tempónál is stabil..
Beindítás után figyelni kell,hogy a kétoldali hűtő együtt melegszik-e.Ha igen akkor baj van,rossz a termosztát.83 foknál mikor nyit a termosztát akkor kicsit vissza kell hűlnie. Ha túl megy 83 fokon és egyszerre melegszik a két hűtő akkor termosztát ki és WD-40 és féktisztító segítségével visszahozni az életbe,vagy csere!
Jap. Nekem is fura volt a gyárilag túlhűtt
CB500 után hogy a VFR 8 fokban alapjáraton 100 fok fölé ment...én mindenképp várni fogok míg lemegy 90-95-re...abból nagy baj nem lehet. Üdv:Á
Sziasztok!
Egy kérdés. Milyen hőfoknál lehet leállítani a VFR-t? Mert ugye elég gyakran felkúszik a műszer 100-fok fölé. Van erre valami íratlan szabály, hogy ne tegyünk benne kárt? Meg kell esetleg várni míg a venti nem hűti már?
Köszi előre is.
Újdonsült VFR800 tulajdonosként a segítségeteket szeretném kérni. Nyeregtáskát vagy hengertáskát szeretnék vásárolni a géphez, de nincs benne tapasztalatom. Van olyan rögzítési mód, ami elég stabil és nem sérül/karcolódik az idom? A dupla kipufogó hátul megnehezíti a dolgot úgy gondolom, mert ugye a hőkibocsátás miatt max. az ülés alatt lehet áthúzni a hevedereket és abban sem vagyok biztos hogy pl. egy nyeregtáska bírja a hőt...Van esetleg kimondottan ezen a típuson bevát márka amit tudtok ajánlani?
Utközbenre elég két.csavarhuzo egy fogó meg imbuszkulcsok ami a motoron elöfordul plusz egy használhato gyertyakulcs. De szerintem az se fog kelleni....
az oemparts-on 50.000 Ft a régebbi modellekhez. Nekem 800 x van, néhány szerszámot adtak hozzá (mint a mellékelt linken) de az is alig fér az ülés alá. 50.000 Ft-ért darabokban meg veszek mindent és egy középkategóriás 200+ db-os szerzámkészletet otthonra.
Ahogy nézem nincs benne annyi minden, hogy útközben érdemben javíts bármit.
köszi
Eladók...
2003-as. rc46-os.
A turaendurohoz repsol off road 4t 10w40 de jo a sintetico is....
A sportturához sintetico
Üdv.:Tibi
VFR-hez milyen olajat ajánlotok? Az előző CBR600 F4i-hez Repsolt használtam.
Köszi.
CB500 után hogy a VFR 8 fokban alapjáraton 100 fok fölé ment...én mindenképp várni fogok míg lemegy 90-95-re...abból nagy baj nem lehet. Üdv:Á
Egy kérdés. Milyen hőfoknál lehet leállítani a VFR-t? Mert ugye elég gyakran felkúszik a műszer 100-fok fölé. Van erre valami íratlan szabály, hogy ne tegyünk benne kárt? Meg kell esetleg várni míg a venti nem hűti már?
Köszi előre is.
Tud valaki javító festék szettet vagy javító ceruzát fedőlakkal Force Silver színben NH-411M színkóddal?
Köszönöm!
Újdonsült VFR800 tulajdonosként a segítségeteket szeretném kérni. Nyeregtáskát vagy hengertáskát szeretnék vásárolni a géphez, de nincs benne tapasztalatom. Van olyan rögzítési mód, ami elég stabil és nem sérül/karcolódik az idom? A dupla kipufogó hátul megnehezíti a dolgot úgy gondolom, mert ugye a hőkibocsátás miatt max. az ülés alatt lehet áthúzni a hevedereket és abban sem vagyok biztos hogy pl. egy nyeregtáska bírja a hőt...Van esetleg kimondottan ezen a típuson bevát márka amit tudtok ajánlani?
Köszönöm!
Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?
https://www.ebay-kleinanzeigen...
az oemparts-on 50.000 Ft a régebbi modellekhez. Nekem 800 x van, néhány szerszámot adtak hozzá (mint a mellékelt linken) de az is alig fér az ülés alá. 50.000 Ft-ért darabokban meg veszek mindent és egy középkategóriás 200+ db-os szerzámkészletet otthonra.
Ahogy nézem nincs benne annyi minden, hogy útközben érdemben javíts bármit.
https://oem-parts.hu/hu/parts/...