szia Balázs, sajnálom ami történt, nincs is mást mit mondjak csak amit a többiek. Gyógyulást neked is meg a mocinak is.
Az oldal idommal kapcsolatosan nekem volt problémám, szerencsére csak az udvaron történt a baleset, a szerelő lábára volt felállítva és vizes volt a talaj vagy mi... és felborult a moci, szerencsétlenségemre a járda közel volt és úgy dőlt hogy az oldalidomot benyomta. Majdnem végighasadt... (meg a szivem is)
Nos én házilag oldottam meg az egészet, keresztapumnak volt üvegszálas gitt,lecsiszoltam hogyan csak lehetett az idomot majd flexel belevágtam pár sáncot a hasadással merőlegesen, az elejére is és a hátára is. Jól elegyengettem rajta a gittet elől is meg hátul is. elég vastagon kentem majd mikor megkötött rendesen simára csiszoltam. Majd jöhetek rá a festékrétegek. Nagyon jól áll, észre sem lehet venni hogy mi történt. De ha szét van szakadva az egész idom darabokra akkor nem ér ez a módszer semmit.
És ez a fajta ragasztás is sportmotorra már nem volt valami eredményes mert kemények a lengés csillapítok és nálunkfele a rossz utak addig rázták hogy csak el hasadt egy idő után.(példa rá egy CBR 600)
De nekem egészen jól bevált...
Kitartást a motorhoz...
Viszont ha a csabai csapat haza ér Erdélyből (ma mentek) aug.ba 4-5motorral megyünk Imezejére 3-4 napra, remélem velünk tartasz, még zozo- val addig és aki, még csatlakozna egyeztetünk.
Pont ez a gondom! Aug. 12vagy 13-14-én várhatóak a szüleim Nápolyból a fiam is velük van és úgy beszéltük meg, megyek elébük Csopakra. Így ez a túra nekem nem fog össze jönni, pedig jártam már arra nagyon szép helyeken vezet.
Sziasztok!
Horpadás javítás kapcsán jó dolgokat tudtam meg, remélem nem lesz rá soha szükség de jó ha tudja az ember.
Más: a multkor már írtam Kontroll barátunk turaszervezésével kapcsolatban, mivel ugye túráról van szó rögtön rá is haraptam a dologra .
Sajna ritkán találkozunk de telefonon azért sűrűn zaklatjuk egymást , átnéztem a vezénylésem és két hétvége eshet szóba, vagyis az egyiken a "KéK túra" lesz aug. 29-én, tehát maradt a 15-16.-i szombat-vasárnap.
Láss csodát neki is és még a földesi barátaimnak is úgy néz ki megfelel ez az időpont, sőt még a szálláson is van hely erre az időpontra.
Lényeg! Aki szeretne 15-16.-án Romániába jönni egy jó kis túrára az jelezze. Olcsó a szállás, ha kell viszünk kaját és dobozból is ehetünk, a benzin marad mint húzósabb költség(ott az is olcsóbb ) de az kibírható mert kb max 200km-ert megyünk be a határon és Bánffyhunyad környékét járjuk be. Az útvonalszervezést Peti vállalta mert ő ismerős ott.
Szóval jó alkalom ez egy jó kis túrához és akinek nincs halaszthatattlan dolga az tartson velünk.
Majd még letisztázzuk az időpontokat és idejében szólunk.
Üdv,
Laci
DID lánc + JT lánckerék a kulcsszó a tartós üzemhez A dolog árnyoldala, hogy ezek 30 ezer körül járnak együtt... Ez a legdrágább kopó alkatrész a motoron a gumikon kívül
Én amikor használtan vettem a vasat egész jó volt a lánc/lánckerék, 21 ezer kilómétert kibírt. Ha fúgatja a láncot sprayvel az ember elvileg 40 ezret is elmegy egy szett.
A régi lánckerék megmarad, megy tartalékba, a DID láncot nem akarom elbarmolni a régi fogakkal...
Fúú köszi! de én nem tudok Ebay-ezni Sajnos!
Nem tudom mennyibe kerül majd az idpm javítás festéssel csak az a gond hogy hiányzik 1 kis darab az idomból
Remélem nem olyan kelendő dolgok odakint.
Ha esetleg nem sikerül a javítás tudsz nekem segíteni?
Én jól vagyok.
Lámpakérdésmár meg lett oldva. Én is gondolkodtam máson csak kérdés hogy elfértek volna e a kábelek másmilyen lámpába!
Nagy szerencsémre a CBF500/600-nak ugyan olyan a lámpája mint az enyémnek! Így az egyik barátom hozott 1 lámpát.
Csak erre tévedtem és láttam hogy kapott a gép rendesen, de te legalább jól vagy.
A műanyagidomokat pikk-pakk meg lehet hegeszteni meg színrefújni egy műanyaghegesztősnél, csak figyelj rá hogy jó helyre vidd (hidd el nekem, szinte törzsvendégek vagyunk a kaposvári műanyaghegesztősnél ). A lámpa helyére esetleg nem lenne jó egy gs, er5 -ös vagy más kereklámpás motor lámpája?
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni két dologban.
1, Nekem a burkolatlan CB500 asom van és nincs rajt a hütő mellet lévő idom, felhívtam az összes magyarországi bontot, de sehol nincs ilyen ha tudnátok ebben valamit segíteni megkösszönném.
2. az alábbi képen látható doboztartó konzolt szeretnék, tud-e valaki ilyet szerezni nekem, vagy hogy honnan lehet ilyet szerezni és mennyibe kerül.
Ha tudnátok nekem segíteni azt nagyon megköszönném, mert én már majdnem feladtam a keresést, ti vagytok az utolsó reményem.
(ha tudtok valamit, akkor lécci irjatok már egy email-t fercsiandras@citromail.hu -ra )
Előre is köszönöm.
hohó! ez a vákuum-os kihorpasztás érdekelne engem is! a két ki pötty esélytelen amit a kormány csinált de ami az idom alatt keletkezett horpadás lehet takarásba van de az én szemem bántja!
Szóval ha valaki tud valami erről ami festéksérülés nélkül meg lehet oldani az szóljon!
Sziasztok!
Mit ajánlanátok lánctisztító és kenő anyagnak?
Annyiféle van a neten hogy belezavarodom teljesen:)
Más.
Kissé horpadt a tankom teteje és sajnos az él is benne van kicsit.Ezt el lehet tüntetni vákuumos javítással vagy némi nyoma azért lesz?
Jó időt,kevés sós ropogtatni valót mindenkinek!
Az oldal idommal kapcsolatosan nekem volt problémám, szerencsére csak az udvaron történt a baleset, a szerelő lábára volt felállítva és vizes volt a talaj vagy mi... és felborult a moci, szerencsétlenségemre a járda közel volt és úgy dőlt hogy az oldalidomot benyomta. Majdnem végighasadt... (meg a szivem is)
Nos én házilag oldottam meg az egészet, keresztapumnak volt üvegszálas gitt,lecsiszoltam hogyan csak lehetett az idomot majd flexel belevágtam pár sáncot a hasadással merőlegesen, az elejére is és a hátára is. Jól elegyengettem rajta a gittet elől is meg hátul is. elég vastagon kentem majd mikor megkötött rendesen simára csiszoltam. Majd jöhetek rá a festékrétegek. Nagyon jól áll, észre sem lehet venni hogy mi történt. De ha szét van szakadva az egész idom darabokra akkor nem ér ez a módszer semmit.
És ez a fajta ragasztás is sportmotorra már nem volt valami eredményes mert kemények a lengés csillapítok és nálunkfele a rossz utak addig rázták hogy csak el hasadt egy idő után.(példa rá egy CBR 600)
De nekem egészen jól bevált...
Kitartást a motorhoz...
ÜDV: Endi