nekem van egy cagiva ar350 vázam
kerekek és kormány nincs hozzá(keréktengelyek megvannak)
elsőteló ereszt egy kicsit(szimmering megvan hozzá)
hátsótelóba kellene valami olajféle(gázos volt de ki van szedve a gáztartály)
himbarendszer nem kotyog
cafatokra van bontva szóval kis helyen is elfér
ha gondolod apróért megkapod
Szerintetek van értelme nekiállni hogy belefaragjam vmi normális vázba egy xl 185 blokkját? :-D mert a blokkja pont elég csak vmi normális futómű kéne alá vmi 25–ös vázba beledobni?
nincs benne hiba :)
a sztori az,hogy janszinak pont egy ilyen xl 350 blokk az álma motorjába,ami egy mtx 125 ,és ez az arc meg pont olyan mtx re cserélné :D
és a használtautón ez az egy db xl 350 van,nem 1 tömegmotor :D
Ez látod igaz Muz! Olcsón megveszi a kisember mert annyija van..szétbassza nem figyel rá majd amikor a kopó cuccok elkopnak(2T-nél ugye sürübben) akkor meg fejfogás eladásmondván hogy hát persze ez a legjobb nagyon jól megy..majd amikor megveszi a jó ember és 150km után megáll a motor mert harangozik a dugó a perselyben akkor esik le neki hogy mi is van..
Én amit vettem DT az 1989-es YPVS 125DT LC2-es...90-ért vettem de nem is vártam csodát töle ehez képestmeglepően jól halad..a társait ha megnézed 120-150ezerig vannak..Mint kideült utólag utolsó furásos a henger következőre perselyeztetés dugó csere stb! Nem bánom,legyen akkor legalább tudom mi van belül! Pedig ha azt nézzük nem egy nagy valami ezekhez alkatrészt venni..megtehetné bárki aki egy kicsit is foglalkozik a motorjával...egyszerü példa: Kuplung amella szett XL500R-hez 24.900ft...Yamaha DT 125 LC2 12.990 és az árakban majdnem mindenben ekkora a külömbség..a hajtókar a legdrágább 24.990ft..Ezt csak azért irom le mert nem vészes összegek,össze rakható dolgok ezek ha valaki azt akarja hogy jó gépe maradjon! megtehetné,csak ez a "basszuk át a másikat" mentalitás beleivódott a nép nagy hányadába sajnos..
a másik...ahol az XL mondjuk mandinerbe kiemelt a nyeregből és az istenért nem tudtam rendesen belerángatni ott ez kezes bárányként fordul el Nekem az elsödleges az volt hogy könyebb legyen! amennyivel könyebb anyival gyengébb is az XL-nél tehát kb ugyan ugy megy
Nekem az a DT a második 2 T motorom..az elsö 2Tis DT volt de az csak 50es,más világ! Ahogy másvilág a 2T kontra 4T is! Ha endurot veszel megint csak mást kapsz mintha Crosst! Tudja mindenki hogy nem összekeverendő!Én meglepődtem ezen is mert nem vártam ekkora iramot tőle az 500as XL-em után! Kellemes csalódás volt..Tény és való hogy ha nyomatékot akarsz akkor bizony pörgetni kell de eddig 6000-nél többet nem forgattam,pedig állitolag 8-9körül nyit véglegesre az YPVS! Ez jelenleg 26-28 ló között mozog..egy 250es barátai pl RMZ azok 49-52Ló közé határolhatóak..azon én már félnék..a leg brutálisabb az a Honda CR 500...hát az 72-75ló között van valahol..!az meg már egyenes ut a korházba!
De azt mondom hogy ha könnyebb motor kell,és nem túrázol a az év minden másnapján hosszu távokat akkor nem szerviz igényes a 2T..és én tudom tartani a tempót is a szomszéd 450es EXC-jével semmiben nem szenvedek hátrányt szerintem! Nekem ez a tapasztalatom!
nem is mondtam,hogy költözzön ki akárki is külföldre, de pár téli szezont le lehet nyomni kinn pl ausztirába 1 szállodába,ahol egy tél alatt sokszorosát megkeresed annak,amit itthon tudsz.
cross vázba meg cross motor kell, szóval kár faragni
kerekek és kormány nincs hozzá(keréktengelyek megvannak)
elsőteló ereszt egy kicsit(szimmering megvan hozzá)
hátsótelóba kellene valami olajféle(gázos volt de ki van szedve a gáztartály)
himbarendszer nem kotyog
cafatokra van bontva szóval kis helyen is elfér
ha gondolod apróért megkapod
ráadásul csekély kivétellel egy foshalmazok
a sztori az,hogy janszinak pont egy ilyen xl 350 blokk az álma motorjába,ami egy mtx 125 ,és ez az arc meg pont olyan mtx re cserélné :D
és a használtautón ez az egy db xl 350 van,nem 1 tömegmotor :D
ilyen nyomot hagy a lábtartó
a 80as dt-m egy xt600-ra cseréltem
csávó megvette az xt-t aztán be is takarózott vele, utána gyors eladta mert félt tőle
Én amit vettem DT az 1989-es YPVS 125DT LC2-es...90-ért vettem de nem is vártam csodát töle ehez képestmeglepően jól halad..a társait ha megnézed 120-150ezerig vannak..Mint kideült utólag utolsó furásos a henger következőre perselyeztetés dugó csere stb! Nem bánom,legyen akkor legalább tudom mi van belül! Pedig ha azt nézzük nem egy nagy valami ezekhez alkatrészt venni..megtehetné bárki aki egy kicsit is foglalkozik a motorjával...egyszerü példa: Kuplung amella szett XL500R-hez 24.900ft...Yamaha DT 125 LC2 12.990 és az árakban majdnem mindenben ekkora a külömbség..a hajtókar a legdrágább 24.990ft..Ezt csak azért irom le mert nem vészes összegek,össze rakható dolgok ezek ha valaki azt akarja hogy jó gépe maradjon! megtehetné,csak ez a "basszuk át a másikat" mentalitás beleivódott a nép nagy hányadába sajnos..
De azt mondom hogy ha könnyebb motor kell,és nem túrázol a az év minden másnapján hosszu távokat akkor nem szerviz igényes a 2T..és én tudom tartani a tempót is a szomszéd 450es EXC-jével semmiben nem szenvedek hátrányt szerintem! Nekem ez a tapasztalatom!
A hazámban szeretnék jól élni
Mennnnnyenek inkább a hazátlanok
Jóccakát
vagy kimenni kicsit külföldre melózni,ott legalább lehet is pénzt keresni