Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Valahol olvastam a manual-ban mekkora nyomásokkal kell rendelkeznie, fordulat függvényében.Ha a nyomásérték meg van, jó a szivattyú.
Nálam is ez volt a bibi, megette a vez tengelyt+ a himbákat a zárt csapágy hiánya, azóta jó.
tudom hogy szlovákiában élsz, nemhinném hogy annyira drága lenne a posta oda.
bár ha találsz ott kinn olcsón cuccot hozzá,akkor jó
tudom hogy az a szíve,az nyomja az olajat mindenhova,de akkor is idegesítő,hogyha nem működik jól, akkor csinál neked olyan kárt,hogy csak pislogsz
de nem nekem van amúgy ilyen gondom,hanem tigernek, én is mindig a szervizkönyv elolvasásával kezdem a beavatkozást amúgy,nekem is megvan ez a töbszár oldalas pdf,még jó hogy ilyen precízek a japánok és az utolsó csavarról és alkatrészről is leírták mekkora a szerviz limit,meg hogy kell szétszedni összerakni,hány Nm el húzd meg
Ha lenne valami Komárom környéki magyar ismerősöd,Postán tudnék neked küldeni egy olajpumpát (ingyen). Szimő magyar testvér városából.
olyan bizony
az ac is csak nyűg mert megrágta a jó minőségű benzin a szelepülést aztán nemigen tud pumpálni
javítani sem lehet mert a ház anyagából van
rajta van...csapagyak cserelve lettek
pumpam lesz masik masteronnak koszonhetoen de azokat a szuroket meglesem koszi
en szlovakiai vagyok ugy hogy nem erne meg biztos mert tobb a posta meg ugy nem veszek hogy nem latom de azert kosz
Bocsi,hogy beleszólok a párbeszédbe.....csak a segítő szándék.
Ha az xr vezérműtengely olyan csapágyakon van,mint az xl-nek a vezérmű tengelye (ezt nem tudom),akkor az a baj,hogy a jobb oldali csapágyon nincs rajta a porvédő. Ha nincs rajt akkor az olaj nem megy keresztül a vezérmű tengelyen,hanem a csapágyon keresztül vissza folyik a motor aljába.Ezért nincs kenése a himbáknak!
Én hat éve vettem egy xl 6-ast ilyen hibával. Vettem bele egy eredeti 1 z-és csapágyat, azóta tökéletesen működik!
Az a kis hülye alkatrész a szíve a blokknak. Na ezért használok én mindig szervizkönyvet. Le lehet ellenőrizni az olajpumpát is.
Ne felejts el ellenőrizni az első képen az 1-es és 7-es számmal jelölt szűrőket, hogy nincs e tele! Az olajpumpánál a kopást, meg nincs e beragadva a visszacsapó szelep, vagy a rugója nincs e összeülve!
kérdezd meg a bontóst is majd,aki itt hirdet a képesmotoron,hátha olcsóbban megúszod a cserét
Az xt-n is két karbi van? az egyik nem egy nagy membrán? csináltam egyszer egy olyat ac is van ralyta nem?
nekem mondod?....2 uj himbam banja + veztengely amit 80 euroert vettem....de most mind a 4 himbat cserelni kell es persze megint a veztengely

idegesítő az ilyen,amikor 1 kis hülye alkatrész miatt tönkremegy egy csomó dolog
ugy nez ki hogy igen....mas nem lehet
szar az olajpumpa vagy mi?
Köszönöm előre is
most nincs eleg akkor meg nem volt
nekem is jöhetne a csomag.... kedd óta várom a telóra a porvédőgumit
addig nem akarnám összerakni az elejét
Ment tegnap a csomag,mesterúr
Ha akkármi van írj bátran
Az is jó ötlet de parafadugót is használhatsz
aztán a másik lyukkal mit csinálok? beleteszek egy üdítős kupakot a szívócsonkba?
Egy kell rá ami síktolattyús és gyorsíttó pumpás
de ha csak 1 lenne az mégjobb lenne,nem ?
bár ez az xt karbi jobb mint az xl, itt az egyik fele már pillangószelepes-vákuumos