Sziasztok!
Valahol olvastam a manual-ban mekkora nyomásokkal kell rendelkeznie, fordulat függvényében.Ha a nyomásérték meg van, jó a szivattyú.
Nálam is ez volt a bibi, megette a vez tengelyt+ a himbákat a zárt csapágy hiánya, azóta jó.
tudom hogy az a szíve,az nyomja az olajat mindenhova,de akkor is idegesítő,hogyha nem működik jól, akkor csinál neked olyan kárt,hogy csak pislogsz
de nem nekem van amúgy ilyen gondom,hanem tigernek, én is mindig a szervizkönyv elolvasásával kezdem a beavatkozást amúgy,nekem is megvan ez a töbszár oldalas pdf,még jó hogy ilyen precízek a japánok és az utolsó csavarról és alkatrészről is leírták mekkora a szerviz limit,meg hogy kell szétszedni összerakni,hány Nm el húzd meg
olyan bizony
az ac is csak nyűg mert megrágta a jó minőségű benzin a szelepülést aztán nemigen tud pumpálni
javítani sem lehet mert a ház anyagából van
Bocsi,hogy beleszólok a párbeszédbe.....csak a segítő szándék.
Ha az xr vezérműtengely olyan csapágyakon van,mint az xl-nek a vezérmű tengelye (ezt nem tudom),akkor az a baj,hogy a jobb oldali csapágyon nincs rajta a porvédő. Ha nincs rajt akkor az olaj nem megy keresztül a vezérmű tengelyen,hanem a csapágyon keresztül vissza folyik a motor aljába.Ezért nincs kenése a himbáknak!
Én hat éve vettem egy xl 6-ast ilyen hibával. Vettem bele egy eredeti 1 z-és csapágyat, azóta tökéletesen működik!
Az a kis hülye alkatrész a szíve a blokknak. Na ezért használok én mindig szervizkönyvet. Le lehet ellenőrizni az olajpumpát is.
Ne felejts el ellenőrizni az első képen az 1-es és 7-es számmal jelölt szűrőket, hogy nincs e tele! Az olajpumpánál a kopást, meg nincs e beragadva a visszacsapó szelep, vagy a rugója nincs e összeülve!
Valahol olvastam a manual-ban mekkora nyomásokkal kell rendelkeznie, fordulat függvényében.Ha a nyomásérték meg van, jó a szivattyú.
Nálam is ez volt a bibi, megette a vez tengelyt+ a himbákat a zárt csapágy hiánya, azóta jó.