Húha :) az kemény dió én ugytudom hogy a hátsónak a feltöltését nem mindig válalják be a szerelők mert nehéz, de az elsőt azt fentről kell utántölteni.. kiszeded a gumi dugot a tetején alatta van egy imbusz csavar asziszem azt kihajtod és ott kel tölteni... Énis nemsokára megyek utántölteni kicsit csordogál belőle de joazide :D
Szereztem service manualt derbihez, benne van szinte minden.
Ide sajna nemtom feltölteni. De gondolom sok embert érdekelne. Külön külön macerás elküldeni.
Kéne vki aki csinálna egy oldalt a fórumnak és oda tudnánk tölteni fel cuccokat, képeket, leirásokat stb...
Nekem sajna nincs rá időm, de ha vki megtudja oldani akkor lécci tegye.
Ja most néztem benne vannak a moci adatok, első teló feltöltése, talán a hátsóé is, blokk szétszedése, kapcsolási rajzok, karbi szétszedése, melyik mocihoz milyen gyári karbi és fúvókakészlet stb...
Szal tele hasznos dolgokkal. Angol, drd, x-treme, gpr, x-race a régebbieket nemtom de a blokkjuk ugyanaz meg a teló is hasonló.
70-es hengerekről info-t tapasztalatokat árakat WEB CCÍMEKET még mindig várok szeretettel segítségül és a kipu repedésemre megoldást!
ELŐRE IS KÖSZI MINDENT!
Hali!
Pedig valóság, itt szívok vele... Igaziból fogalmam sincs, hogyan műgszik, csak szerelő mondta h a hengeremmel van a baj. Az enyém Svájcból jött, ugye ott szigorúan veszik, h a kismotorod 45nél többet ne menjen. A Magyarországon vásárolt motorkra valószínű nem igaz ez a hengeres fojtózás. Vmi olyasmi h a henger oldalán a kipuff nyílás kisebb, mint kéne, azt kell kivágni... De télleg fogalmam sincs úgy konkrétan a dolgokról...
Nemrég hozzájutottam egy Derbi-hez. Sajnos nincs túl jó bőrben a kicsike. A hozzá kapott papírok alapján Senda G 1997-es, a motorjára rabassa van írva, vízhűtéses és hat sebességes. A kuplung kosara törött és a kuplung felőli dekni is el van repedeve, illetve a fékbetétek hiányoznak, ha valaki tud eladó alkatrészeket esetleg bontásra motort az érdekelne. Szerelésben tudok segíteni ha valakinek szüksége lenne rá. A segítséget előre is köszönöm.
Folytás nélküli kipu-t is vennék vagy javíttatnák mert az enyém szétvált a könyöknél!
Dob nélkül is jó neklem visszább olvastam vhol volt 1 eladó és lett volna vevő külön a dobra is ahogy olvastam!
valaki erről tud mondani valamit?
Hát én erről a hengeres dologról nem hallottam még... Ez mit takar?
A nikocilos hengert nem szoktak furatni, a vashengert is csak akkor ha vmi gebasz van már az oldalával. Én arról tok hogy a beömlőnyílásnál van egy szűkítés de a csak egy lap és simán ki lehet szedni.
Különben meg kipuffot lehet csináltatni is hozzá, 20000ért megcsinálják a gyári 50000 helyett.
A szervíz meg nem fogja elmondani hogy mi van a géppel, műhelytitkokat nem nagyon szeretnek kiadni. :S
Most a gyári 14-es karbi van de ha meglezs rá a pénzem veszek egy 19est. a kipuff a gyári .
Én Gyálon lakok és it van egy kis föleg robogokal fogalkozo bolt it rendeltemmeg meg adtam a motor ill
alvázszámomat és 3nap alt it volt a hengerszett
ha gondolod megadom a srác számát
remélem tudtam segiteni
Hali!
Ha kisebb lánckereket teszel fel, attól az ereje, gyorsulóképessége lesz jobb, cserébe a vége veszik. (Gondold át h műgszik a montenbájk.)
És valóban nem érdemes túl nagy fogaskereket feltenni, mert 5.ben 6.ban nem pörög ki. (Ez tapasztalat.)
Tapasztalat: vettem egy 2002es Supermotót, és a világért nem akar 60nál többet menni. Cseréltünk végdobot, gyertyát, ilyen apróságokat. De a banánnak se akart menni. Eltoltam szerelőhöz, lehúzta a hengert, és megállapította, h le van fojtva. Ugye ezek kismotorok lennének, törvénybe foglalt paraméterekkel, amiket legalább a kibocsátáskor kell produkálni. És ugye ezek a motorok annál jobban teljesítenek. Tehát kipuffogóba kerül fojtás, lánckerék, meg nem tom mien ökörséget elkövetnek, h ne menjen. Pölö olyat, h a hengeren a kipuff nyílás kisebb, meg úgy buherálják az egész hengert h már ott le van fojtva. Szal ha jóóóó nagy peched van, még az is lehet, h a hengered a bűnös, és jól kimarathatod, v új hengerszett, ilyesmi.
De nem kívánom neked, szervízt faggasd ki, legyenek veled őszinték. Addig is kellemes, és türelmes motorzást :-)
Hello !
én most vetem a héten egyet a dobozára DR felirat van irva de Top hengerszet van benne egyik ismerösöm most vet ugyan ijet neki 99es a sendája van szoval szerintem jó lehet neked is én 42500ft-ér vesztegetik
Sziasztoki!
Szeretnék tanácsokat, tapasztalatokat és árakat kér(dez)ni tőletek a következőkről:
-70-es hengerszett hol milyen mennyiért?
-karburátor infok
-kipufogóról tudnivaló hol mennyiért vagy használtan?
Én is jelenleg az üzemanyaggal szopok pedig nincs benne nagy karbi... amig bejaratos volt elmentem3 literrel 200 km et és most? most talán 5 literrel elmegyek 90 et :D
Ide sajna nemtom feltölteni. De gondolom sok embert érdekelne. Külön külön macerás elküldeni.
Kéne vki aki csinálna egy oldalt a fórumnak és oda tudnánk tölteni fel cuccokat, képeket, leirásokat stb...
Nekem sajna nincs rá időm, de ha vki megtudja oldani akkor lécci tegye.
Ja most néztem benne vannak a moci adatok, első teló feltöltése, talán a hátsóé is, blokk szétszedése, kapcsolási rajzok, karbi szétszedése, melyik mocihoz milyen gyári karbi és fúvókakészlet stb...
Szal tele hasznos dolgokkal. Angol, drd, x-treme, gpr, x-race a régebbieket nemtom de a blokkjuk ugyanaz meg a teló is hasonló.
És a hátsót?
ELŐRE IS KÖSZI MINDENT!
most vetem le a gyári hengert nekem ezel 85-t ment
Pedig valóság, itt szívok vele... Igaziból fogalmam sincs, hogyan műgszik, csak szerelő mondta h a hengeremmel van a baj. Az enyém Svájcból jött, ugye ott szigorúan veszik, h a kismotorod 45nél többet ne menjen. A Magyarországon vásárolt motorkra valószínű nem igaz ez a hengeres fojtózás. Vmi olyasmi h a henger oldalán a kipuff nyílás kisebb, mint kéne, azt kell kivágni... De télleg fogalmam sincs úgy konkrétan a dolgokról...
Nemrég hozzájutottam egy Derbi-hez. Sajnos nincs túl jó bőrben a kicsike. A hozzá kapott papírok alapján Senda G 1997-es, a motorjára rabassa van írva, vízhűtéses és hat sebességes. A kuplung kosara törött és a kuplung felőli dekni is el van repedeve, illetve a fékbetétek hiányoznak, ha valaki tud eladó alkatrészeket esetleg bontásra motort az érdekelne. Szerelésben tudok segíteni ha valakinek szüksége lenne rá. A segítséget előre is köszönöm.
Dob nélkül is jó neklem visszább olvastam vhol volt 1 eladó és lett volna vevő külön a dobra is ahogy olvastam!
valaki erről tud mondani valamit?
akkor ha meglessz a zsém akkor megadod a srác számát addigis köszi!
A nikocilos hengert nem szoktak furatni, a vashengert is csak akkor ha vmi gebasz van már az oldalával. Én arról tok hogy a beömlőnyílásnál van egy szűkítés de a csak egy lap és simán ki lehet szedni.
Különben meg kipuffot lehet csináltatni is hozzá, 20000ért megcsinálják a gyári 50000 helyett.
A szervíz meg nem fogja elmondani hogy mi van a géppel, műhelytitkokat nem nagyon szeretnek kiadni. :S
Neked mikori a használt 50-es hengered?
Én Gyálon lakok és it van egy kis föleg robogokal fogalkozo bolt it rendeltemmeg meg adtam a motor ill
alvázszámomat és 3nap alt it volt a hengerszett
ha gondolod megadom a srác számát
remélem tudtam segiteni
Hol vetted merre felé?
És milyen karbid és kipufogód van ?
Köszi!
Mégvalaki ha tud segíteni szívesen várom!
Ha kisebb lánckereket teszel fel, attól az ereje, gyorsulóképessége lesz jobb, cserébe a vége veszik. (Gondold át h műgszik a montenbájk.)
És valóban nem érdemes túl nagy fogaskereket feltenni, mert 5.ben 6.ban nem pörög ki. (Ez tapasztalat.)
Tapasztalat: vettem egy 2002es Supermotót, és a világért nem akar 60nál többet menni. Cseréltünk végdobot, gyertyát, ilyen apróságokat. De a banánnak se akart menni. Eltoltam szerelőhöz, lehúzta a hengert, és megállapította, h le van fojtva. Ugye ezek kismotorok lennének, törvénybe foglalt paraméterekkel, amiket legalább a kibocsátáskor kell produkálni. És ugye ezek a motorok annál jobban teljesítenek. Tehát kipuffogóba kerül fojtás, lánckerék, meg nem tom mien ökörséget elkövetnek, h ne menjen. Pölö olyat, h a hengeren a kipuff nyílás kisebb, meg úgy buherálják az egész hengert h már ott le van fojtva. Szal ha jóóóó nagy peched van, még az is lehet, h a hengered a bűnös, és jól kimarathatod, v új hengerszett, ilyesmi.
De nem kívánom neked, szervízt faggasd ki, legyenek veled őszinték. Addig is kellemes, és türelmes motorzást :-)
én most vetem a héten egyet a dobozára DR felirat van irva de Top hengerszet van benne egyik ismerösöm most vet ugyan ijet neki 99es a sendája van szoval szerintem jó lehet neked is én 42500ft-ér vesztegetik
ez igy nagyon gáz
Szeretnék tanácsokat, tapasztalatokat és árakat kér(dez)ni tőletek a következőkről:
-70-es hengerszett hol milyen mennyiért?
-karburátor infok
-kipufogóról tudnivaló hol mennyiért vagy használtan?
ELŐRE KSZÖNÖK MINDENT!