Sokat segitene egy fenykep a blokkrol.Minarelli,morini,piaggio blokkokkal szereltek az osszes SR-t.
A 493 talan a piaggiot jelenti,nekem ha jol remlik.De nem biztos.
Nekem speciel halvány lila gőzöm sincs, bevallom. Nem foglalkozom olasszal.
De a fórumon visszakeresve találtam valamit. Ennek a sorszáma nincs messze a tiedtől és ott a válaszadó is, akit érdemes lenne megkeresni. Nem aktív a fórumon jó ideje, de a honlapja és a webshop működik.
(https://motoroswebaruhaz.hu/)
Sziasztok!
Van egy nem túl szép mocink a fiam járna vele....
Be lehetne azonosítani a motor pontos ítpusát és hogy az oempartson tudjak keresni a robantott ábrák között?
LB-DGM 53493 OM
LB×07809243×
Valami SR old lehet...
Örülnék bárm segítségnek...
Tisztelt fórumtagok! Segítséget szeretnék kérni, Aprilia SR Factory Ditech Piaggio blokkos motorommal kapcsolatban. Régóta kínlódok vele, de mégsem működik megfelelően. Több kérdésem is lenne, de most egyenlőre arra szeretnék választ kapni, hogy teljes gázadásnál miért veszi el a szikrát a gyertyától. Ha kicsit visszaengedem ismét van szikra. A TPS kalibráció meglett csinálva. Tehát önindítózásnál ha nyél gázt húzok eltűnik a szikra. Ezenkívül egyéb problémák is vannak pedig a diagnosztika egyetlen hibát sem ír ki. Amik újak a motorban: gyári 50-es henger és dugó, HS tuningos légkompresszor, HS tuningos nyomásszabályzó szelep, injektor viton gyűrűk, légszűrő, benzin szűrő, vízleválasztó. Ha valaki tudja a megoldást a szikra kérdésre azt nagyon megköszönném, és a további problémákra később visszatérnék. Köszönöm és a megoldás reményében várom a hozzászólásokat.
Szia! Annak a ditech gurunak az elérhetőségét meg tudnád adni nekem? Érdekelne, megkeresném hasonló problémával. Persze előbb lecserélem az olajat én is, és kipucolom a rendszert.
Össze sikerült rakni, indítózok, de nem is pöffen. Se beöntésre a gyetya helyén, se féktisztíó fújásra a szívó torokba. A gyertya szikrázik. Elég jó szikrája van. Ötlet?
Hali.
Ma vettem tömítéseket, az injektor részhez. Viszont, amikor össze akartam rakni az egyik tomítést el nyírta. Az a kérdésem....
Van valami trükkje, vagy ezt ha szét szedtem, akkor b@szhatom?
Ezt a tömítést nyírta el. Inkább meg álltam az össze rakással....
Arra nincs ötleted véletlenül, hogy szívó csonkot honnan tudnék rendelni? Ez sajbos el van repedve. Olyan kellene, amin rajta van az olajozáshoz a picsi csecs....
Bármelyik légteknikával foglalkozó boltban kapható pici egy tartályos legegyszerűbb nyomásszabályzó meg nyomásmérő óra nélküli is tökéletesen megfelel
Enyémen egy hasonló van két tömlő csatlakozóval
Neked is köszönöm a választ. Sajnos ilyen nyomás mérő eszközökkel nem rendelkezem, így ezeket nem tudom le ellenörizni, igy össze rakom majd, és bízom a szerencsében. Ilyen vízleválasztót hol tudok be szerezni? Jó ötletnek tűnik .
A 493 talan a piaggiot jelenti,nekem ha jol remlik.De nem biztos.
De a fórumon visszakeresve találtam valamit. Ennek a sorszáma nincs messze a tiedtől és ott a válaszadó is, akit érdemes lenne megkeresni. Nem aktív a fórumon jó ideje, de a honlapja és a webshop működik.
(https://motoroswebaruhaz.hu/)
Van egy nem túl szép mocink a fiam járna vele....
Be lehetne azonosítani a motor pontos ítpusát és hogy az oempartson tudjak keresni a robantott ábrák között?
LB-DGM 53493 OM
LB×07809243×
Valami SR old lehet...
Örülnék bárm segítségnek...
Ma vettem tömítéseket, az injektor részhez. Viszont, amikor össze akartam rakni az egyik tomítést el nyírta. Az a kérdésem....
Van valami trükkje, vagy ezt ha szét szedtem, akkor b@szhatom?
Ezt a tömítést nyírta el. Inkább meg álltam az össze rakással....
Enyémen egy hasonló van két tömlő csatlakozóval