Pl. a motul 5100 liters flakonja rendelkezik ilyen kis kihúzható "pöccsel" :D ,tehát azzal kényelmesen lehet utántölötgetni. Ha nincs ilyened érdemes szereznio egy ilyesmi olajos flakont és akkor mehet az utántöltés. A motoros literes olajak nagy része egyébként ilyen.
Nekem mutató szerint pont 100 foknál kapcsolt a venti ,de álló helyzetben érdemlegesen ( legalább is a műszer szerint ) nem hűtötte vissza. Ezért tettem bele Honda Civic hőgombát ami 85 foknál kapcsol, így már visszahűl normálisan. Régebben leírtam a pontos típust. Egyébként a mérnökök biztos jól kitalálták a gyári értéket is, csak nekem nem tetszett.
Ha a hűtőradiátor szépen melegszik akkor nincs gond a termosztáttal, főleg mivel a hőmérő jeladója a radiátorban van akkor zárva maradt termosztát esetében a hőmérő hideget mutatna.
Szia, ügyes vagy :)
Nekem is a vezeték volt megtörve, mozgasd bekapcsolt állapotba....
Kis tölcsér + 20 cm gumitömlö, kb 500 huf...de ha lejössz Ceglédre adok ingyé..:))
Be kell annak kapcsolni, 97 fok talán, ebbe mumi a szaki, kicserélte a gombát 85re, otthon probáld, letámasztod és figyeled, nekem 100 körül kapcsol,
Sziasztok
Megtaláltam az alapjárat csavart, köszönöm. A tompított fényszóróval van némi gondom, néha nem világít, de ez csak valami érintkezési hiba.
Az olaj utántöltéshez muszáj levenni az idomot, vagy van valami trükk, amivel be lehet tölteni? Tölcsér esetleg?
Egyébként kb hány foknál kéne bekapcsolnia a ventilátornak? Ma ácsorogtam a dugóban és 100 fok körülre melegedett a motor, de nem kapcsolt be. Rossz a termosztátom, vagy csak magasabbra van állítva? Köszönöm előre is
Alapjárat állítással annyiból óvatosan, hogy ha az alapjáratod alacsony majd feltekered annyira ,ahol jónak találod akkor még ugyan úgy ejtse a motor a fordulatot mint előtte. Ha a számodra szimpatikusra tekert alapjárat mellett már lassabban és határozatlanabbul ejti a fordulatot egy üresben gázrántás után akkor a karbit( pilot csavarok ) kell állítani/állíttatni.
Csak azért írtam, mert az előző motoromnál ezzel jó sokat vergődtem mire rájöttünk ,hogy nagyjából mi mitől történik :)
Sziasztok. Köszönöm a segítséget. Megvan már a gép.
Egy gyors kérdés: Lehet ezeken valahogy állítani az alapjáratot? Kicsit alacsonynak tűnik, pláne, amikor még ilyen hűvös van. Köszi
Sziasztok! Egyrészt köszönöm Muminak a választ az olaj kérdésre. Másrészt kérdezném hogy a gyártó miért ír elő 20w40 es olajat és ennek ellenére a 10w40 is tökéletes bele? Ezt a részét nem igazán értem.
Ne haragudj, hogy kijavítalak, de ebben nincs "primer lánc", hiszen a főtengely a kuplungkosárral fogaskerék párral kapcsolódik. A generátort hajtja egy lánc és az tud állítólag zörögni.
szia, köztudott hogy csipegeti az olajat, nekem 6000es fordulat felet, 5100 10w40 motul-t használok most hozzá /tavaly 25w50 yamalube ásványi, ezt is ette ráadásul csattogott a váltó és nehezen melegedett/ motul-lal átlagosan melegszik, én 70-80 foknál indulok el, de pikk-pakk visszahül 50-re, de ez csak a viz hőfoka, érdemes a forumot visszaolvasi, nagyon hasznos.....
.....azt élvezem amikor 200-nál még tol mint egy vonat... :)))))
Heló! Amit nekem mondtak, mint tipusbetegség, hogy amikor kipróbálod, elindulsz, és 1-esben alapjáraton hallgatod, és ha csörög, akkor primerláncot kell cserélni, és az dárga mulattság.
Nekem volt vele egy olyan bajom, hogy egyszer, vagy kétszer csöpögött belőle a benzin, ami azóta se tért vissza, de mondjuk ez nem is tipushiba.
Állitólag könnyen melegszik (én idén először most hétvégén mentem vele Bp-Gárdony, de épphogy megmozdult a hőfokjelző)
Sziasztok.
Épp venni készülök egy Thunderace-t. Semmit nem tudok a típusról. Kicsit segítenétek, mit érdemes megnézni rajta az alapokon túl? Van-e valami szériahibája, amire figyelni kell, ilyesmi. Köszönöm előre is
Nekem mutató szerint pont 100 foknál kapcsolt a venti ,de álló helyzetben érdemlegesen ( legalább is a műszer szerint ) nem hűtötte vissza. Ezért tettem bele Honda Civic hőgombát ami 85 foknál kapcsol, így már visszahűl normálisan. Régebben leírtam a pontos típust. Egyébként a mérnökök biztos jól kitalálták a gyári értéket is, csak nekem nem tetszett.
Ha a hűtőradiátor szépen melegszik akkor nincs gond a termosztáttal, főleg mivel a hőmérő jeladója a radiátorban van akkor zárva maradt termosztát esetében a hőmérő hideget mutatna.
Nekem is a vezeték volt megtörve, mozgasd bekapcsolt állapotba....
Kis tölcsér + 20 cm gumitömlö, kb 500 huf...de ha lejössz Ceglédre adok ingyé..:))
Be kell annak kapcsolni, 97 fok talán, ebbe mumi a szaki, kicserélte a gombát 85re, otthon probáld, letámasztod és figyeled, nekem 100 körül kapcsol,
Megtaláltam az alapjárat csavart, köszönöm. A tompított fényszóróval van némi gondom, néha nem világít, de ez csak valami érintkezési hiba.
Az olaj utántöltéshez muszáj levenni az idomot, vagy van valami trükk, amivel be lehet tölteni? Tölcsér esetleg?
Egyébként kb hány foknál kéne bekapcsolnia a ventilátornak? Ma ácsorogtam a dugóban és 100 fok körülre melegedett a motor, de nem kapcsolt be. Rossz a termosztátom, vagy csak magasabbra van állítva? Köszönöm előre is
Csak azért írtam, mert az előző motoromnál ezzel jó sokat vergődtem mire rájöttünk ,hogy nagyjából mi mitől történik :)
Múlt csütörtökön kapott új gumákat ,szóval most már csak jó idő kell.
Egy gyors kérdés: Lehet ezeken valahogy állítani az alapjáratot? Kicsit alacsonynak tűnik, pláne, amikor még ilyen hűvös van. Köszi
Ne haragudj, hogy kijavítalak, de ebben nincs "primer lánc", hiszen a főtengely a kuplungkosárral fogaskerék párral kapcsolódik. A generátort hajtja egy lánc és az tud állítólag zörögni.
.....azt élvezem amikor 200-nál még tol mint egy vonat... :)))))
Nekem volt vele egy olyan bajom, hogy egyszer, vagy kétszer csöpögött belőle a benzin, ami azóta se tért vissza, de mondjuk ez nem is tipushiba.
Állitólag könnyen melegszik (én idén először most hétvégén mentem vele Bp-Gárdony, de épphogy megmozdult a hőfokjelző)
Épp venni készülök egy Thunderace-t. Semmit nem tudok a típusról. Kicsit segítenétek, mit érdemes megnézni rajta az alapokon túl? Van-e valami szériahibája, amire figyelni kell, ilyesmi. Köszönöm előre is