Eladó MANUÁL vezérműlánc feszítő készet, vadonatúj, tömítéssel együtt, csomagolásban. Nem lett felhasználva, a motor közben elkelt, biztonsági tartaléknak vásároltam. 600hoz vettem, de azthiszem jó 750be is.
Maradt még egy feszültségszabályzó is, aminek szintén ez a sztorija. Lepróbált, hibátlan állapotú. (100%, hogy jó 750be is)
Feszítő: 10.000
Fesszab: 10.000
(Ha egyben vinné valaki, annak ingyen elpostázom)
Érdeklődni telón légyszi, mert nem nézem a fórumot.
harminc/423-0674
Sokkal gyengébbnek érződik. De 2 személlyel is megy azért. Jóval erősebb mint egy 6 kilós. Az enyém bírt 50 000-et és onnan elkezdték visszapörgetni szóval valszeg 80 000 körül jár.
sziasztok sracok. velemenyetekre volna szuksegem. Eddig 1000 k4 em volt. eladtam hulye fejjel. motort akarok venni de a piacon nem talalok ertemes k4 1000 et 1 milla korul. lenne egy srac eladja a k4 es 750 et. akinek van benne tapasztalata mert meg nmvolt szerencsem 750 el menni. sokkal gyengebbnek erzodik? 2 szemellyel esetleg mennyire harcos a 750? erdemes vissza fele menni vagy varjak meg hatha lessz valami jo a piacon? 47 ezer km 750be sok? mennyit birhatnak? Elore is koszi
sziasztok. tudom ez lehet nem a legjobb hely ennek a posztnak de az ennek megfelelo oldalon normalisat nem latok. erdekelne gixer 1000 vagy 750. ha esetleg valaki megvalna tole miskolc es 150km es korzetebe irhat nyugodtan. koszi
Üdv emberek. Megadta magát az olajhűtőm. Belefolyik az olaj a hűtőfolyadékba. Valószínűleg a benne levő spirál megrepedt. Ha van valakinek egy elfekvőben jelezzen.
Motor: Suzuki GSX-R 750 K4-K5, asszem a 600as ugyanaz. Még nem néztem meg a part numberjét.
Jah és a másik gondom, hogy a csövek falán megtapadt az olajos trutymó. Próbáltam többször felmelegíteni és leengedni, de még maradt benne trutyi. Valami ötlet? Keverjek valamit a vízbe? Vagy mese nincs szét kell szednem a csöveket, hűtőt stb és kitakarítani? Köszi előre is. Üdv. Krisztián
Sziasztok, karbis 97-es sraddal kapcsolatban olyan problémám lenne, hogy menet közben egyszer csak epilepsziásan elkezdett villogni az olajlámpa majd teljes egészében elment a műszerfalam azonnal megálltam olaj van a gépben pumpa is müködik motorikus baj nincs viszont a világitást leszámitva se féklámpám se indexem dudám és a müszerfalon is csak a világitás müködik se fordulstszám km/h és még also kijelzőt megtett km-et se mutat
Elsösorban ha vkinek volt hasonlo vagy ötlete akkor szeretném a segítségét kérni , előre is köszönöm :)
Maradt még egy feszültségszabályzó is, aminek szintén ez a sztorija. Lepróbált, hibátlan állapotú. (100%, hogy jó 750be is)
Feszítő: 10.000
Fesszab: 10.000
(Ha egyben vinné valaki, annak ingyen elpostázom)
Érdeklődni telón légyszi, mert nem nézem a fórumot.
harminc/423-0674
3.8 liter
Motor: Suzuki GSX-R 750 K4-K5, asszem a 600as ugyanaz. Még nem néztem meg a part numberjét.
Jah és a másik gondom, hogy a csövek falán megtapadt az olajos trutymó. Próbáltam többször felmelegíteni és leengedni, de még maradt benne trutyi. Valami ötlet? Keverjek valamit a vízbe? Vagy mese nincs szét kell szednem a csöveket, hűtőt stb és kitakarítani? Köszi előre is. Üdv. Krisztián
Elsösorban ha vkinek volt hasonlo vagy ötlete akkor szeretném a segítségét kérni , előre is köszönöm :)