Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogy,fontos a tapadas.
Amugy most nezem,votam palyan,az a sok kanyar,bele is szedultem,meg mindig csak ugyanaz a táj,aaaaaah.
Mardok a trukkos,visszaforditos stelvio fele helyeken.
Pedig ott a cbr felbehagyva,palyaidomot lomoltam egy 20er,valami r1 et,meg fenn van a cserelheto kormanycsoves bizgere,de spec elol angel GT,hatul igenyes power,szoval nem vajtfulu palyabubus osszeallitas.
Szerintem az S20 ideális, tudásban is jó, árban is ott van ahol szeretnéd.

A gyári szerintem a Bridgestone BT-45 lehetett, azzal sok motort szereltek ebben a kategóriában.
Abban az árkategóriában és azon a szinten ami Neked kell, szerintem csak az S20 van. Meg az utódai, S21, S22. De én már leírtam a véleményem. Megyek is, elég volt ennyi fórumozás mára. Vagy erre az évre. :)
Akkor palyara szerited S20 az 50-60ezres arkategoriabol?
(Mivel ujonan vettem a motort nekem a gyari valami Bridgestone gumi volt, ami mostanra fogyott el, kb. 11500km utan, amibol 1600km bejaratas volt, emlekszek az elso 800-at 60km/óraval tettem meg. Mostanra a nagy fekezesektol az elso gumi tarajosra kopott ami lassan kezdett is eltunni rola. A hatsora meg egy lap kerult, mert az utolso par ezer km-en mar csak tottyogtem.)
Zoliiiii! Te most szívatod szerencsétlent. Ne már.
Nem fogy a fékbetét a motorfék használatakor, nem vékonyodik a tárcsa, és én nem megyek mint az állat, lakott területen 65+40-el!!
Amúgy még egy csomó gumit nem mondtunk. :) De azért, mert ezek nem pályára valók. Ezekkel az általános felhasználásra szánt régi (és pár újabb) diagonál gumikkal Dunát lehet rekeszteni, Pirelli Sport Demon, Metzeler Lasertech, IRC Road Winner, Heidenau K64, Dunlop Arrowmax, Continental ContiGo, Michelin Pilot Activ, Bridgestone BT-45... ez mind ugyanaz a kategória. Párat már le is váltottak, csak még a régieket is lehet kapni, a Sport Demon helyett jött az Angel City, a Pilot Activ helyett jött a Pilot Street diagonál változata, a BT-45 helyett most már BT-46 van... Ezek közt van jobb, rosszabb, esőben kicsit jobb, szárazon kicsit jobb, kicsit tartósabb, kicsit olcsóbb stb., de mindegyik messze áll egy valódi sportgumitól, ezek ingázásra, túrázásra jók, tartósak, bírják a nagy terhet (pl. utast) - pályázásnál ez pont nem szempont. Eleve mindegyik diagonál szerkezetű, és nem vehetik fel a versenyt egy radiál gumival. Javaslom olvass utána a szerkezeteknek, érdekes téma. Viszont gyárilag ilyenekkel szerelik a GS500-at és a hozzá hasonló motorokat - mert alapból nem sokan viszik pályára, általában pont ilyen olcsó ingázómotornak veszik, arra meg ezek jók. De a Te eseted pont kivétel, ezekből egyiket sem említettem, nem véletlenül, hiába méretben pont a GS500-ra passzolnak.
Ahh,tehetsz fel dunlop slicet is.Vagy utcai mittonen d212-t.
Javasolom Neked, néha , ha már ott van, használd azt a kibabott motorféket is!
Most a Supercorsa es az S20 maradt versenyben ha jól értelmezem?
Akkor legyen supercorsa.
Sima utcai felhasználásra, munkába járásra, túrázásra stb. biztos megfelelő. De pályára tuti nem vinném. Amúgy ugyanezen a kategóriában a Pilot Street Radial sokkal jobb. Ha már utcai mindenes gumi, akkor sokkal inkább a Michelin.
Mislenyt akkor már.
Én a Sport Demont nem ajánlanám. Régebben próbálták többen a Ninja 250 tulajok közül, vegyesek a tapasztalatok, de inkább rosszak. Egyébként diagonál szerkezetű, nem radiál, és a Pirelli az elmúlt 20 évben kb. nem frissítette, szóval valamikor lehet, hogy jó volt, mostanra ez már tényleg elavult. Ettől a Michelin Pilot Street Radial is jobb, és egy kategória, mindkettő utcai, egyik sem igazán sportgumi. De a Michelin radiál, és tényleg jobb minden szempontból.
De akkor melyiket?
Gs 500 forumon emlegettek.
60/szet szerintem kapsz rája.
Sport Demon? :o
Ezt még senki sem mondta itt. :o
Beindult.
50/szett arert?
Amugy a sport demont nem veletlen ajanljak.A motorhiz ez passzol.
(A hátsóféket nem nagyon használtam.)
Azzal valami nem stimm.
Az enyém 170-nél meg semennyinél se meg se rezzen, semmi imbolygás. Az első fék meg olyan,hogy a Mátrában senki se fékezett rövidebbeket, de olyn volt aki hosszabbakat. Persze ez azzal járt, hogy az első féktárcsa mindig lila volt, meg a gyári fékbetét 4 ezer km-t ment el, az ebc (vagy mi volt a márkája) meg 2ezret.
Imbolyog mint gólyafos a levegőben (hibátlan állapotban is), nehéz mint a dög, az első fék meg úgyszólván nem is létezik. A hátsó sem, de az legalább attól is blokkol, ha ránézel.

GéeSöccázat hajtok immár hatodik éve.....
Nyilván nem. De ettől még azt sugallni, hogy 50-pár lóhoz felesleges egy jó sportgumi, főleg ha valaki pályázni szeretne, hülyeség.
Penge volt, mi?