Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Rámtolatós ügy miatt tegnap voltam kárfelmérésen, felmérték a kárómat:-)))) Na viccet félretéve: Budapesten lakom és nem tudom, hogy hova vigyem a motort szervízbe, ahol számlát is adnak, mert a biztosító az után fizet.... Amúgy cserélik bal kormányt, kuplung kart, sárhányót, tankot fényezni, váltó rudazat, meg még egy két dolog.....
SEGÍTSETEK, MERT HOLNAP ELKÉNE VINNEM SZERVÍZBE.... ELŐRE IS KÖSSSZ
Buginak megoldódott a töltés problémálya. Köszönet, SportMotor.hu-nak hogy összetalálkozhattunk. Üdv:Spéter & Robcsi.
www.corsaro.hu
értenek is hozzá!
Üdv mindenkinek.
Egy nagy kérdésem van.Kitudd valami használható tippet mondani merre induljak.
Van egy 2005 ös Gs 500F-em és menett közben kiveri a biztosítékott.A full-gas-nál rámértek a töltésre azt mondták az jó.Na de semmit nem változott és kiveri,nem sűrün úgy napi átlag 1 bizti az kuka.
jah, kawa-szaki nem árt :)
kaposvár környékén keresek valakit, plz jelentkezzetek :)
Mogyoródon tudok neked segíteni.
atisrace@citromail.hu
Sziazstok.

Valaki tud Fót-Dunakeszi-Vác környékén valami jó szerelőt?Ha igen írjon!Előre is köszi
pesten a Soroksári ut 158. Yamaha World

munka felvétel 3581480 118-as mellék
Hali

En is gondoltam, hogy az keves.
Tudtok valakit aki ert hozza es meg is nezne?

Koszi a segitseget elore is!!!
alapjáraton is van töltés, és emelte fordulaton is kevés az a 12,8 , autonál emelt fordulaton 14,4 nek kell lenni, alapjáraton is 13 fölött.
alaojároton nincsen töltést talán de lehet hogy ökörséget beszélek én ugy tudom. nekem meg teleszkop olaj cserében kénne egy kis segitség. vagyis teljes segitség. elöre is köszike

Barátaim segitsetek!!!

A következő a problémám: Van egy "94 es Kawasaki ZX600-asom. Az előző aksiját a tél teljesen leszivta. Kicseréltem, vadi ujra. Gondoltam ezzel meg van oldva a probléma, de kb 2 hét alatt az akku fesz 12V alá ment. Rámértem multiméterrel, 4000 fordulaton kb 12,84V rajta, tehat van toltes, de ha lemegy alapjáratra, es be van rajta minden kapcsolva, akkor 11,5V. Szerintem valami zárlatos rajta, vagy joval tobb aromot huz mint kellene. Tudtok ajanlani valakit aki atvizsgalna, valami korrektebb aron, mert ha szervizbe bevinnem (legalabbis amiket en ismerek), azok meg a nyári benzinpénzemet is kiszednék a zsebemből!

Előre is köszi a segitséget

Üdv mindenkinek
Kawa szakértőt keresek 1-2 motor bevizsgálása erejéig Bp környékén.
user-kukac-sch.hu
hali
ha a kipufogóból lángcsóva jön ki az valamilyen hibát jelezhet? mert most rákezdett lángolni a gép.
Szia


Tegnap megint sikerült felcsesznie az agyamat a kis mocinak,( tudod a pegaso)...szoval mostmár beindul viszont nincs alapjárat.
Elmentem motorozni és rjöttem hogy kevés kezem van,vagy nagyon kicsi,vagy fékezek vagy gázt adok....ultra brutál béna voltam. De azért jo volt.Ja pesten lakom mátyásföldön,ott van a moci is.
És köszönöm a segitséget!!!!
Ja tegnap megnézték a motorom festését(én csináltam) megdicsérték,ha érdekel küldök képet.

szia
Szió motorok javításával foglalkozom. ha bármiben tudok segíteni, csak írjatok. Motorospeter@freemail.hu
marti pesten merrefele laksz , vagy tárolod a motort.
perzse hoyg lehet , nézd vagy nézzétek meg hogy nem e nyitott állapotab romlott el a power.
, de lehet karbi beállitás is, de lehet még egy pár oka. látni kéne.
Köszönöm megprobálom!!!
Szia!

Nos, egy 125-ös Aprilia Pegaso-ról van szó. A lényeg: hogy amikor simán beindítom, (csak az aksi miatt, hogy ne merüljön le), lefullad, majd utána csak húzásra, vagy tolásra hajlandó beindulni. Gyertyát cseréltem! Power szelepes, de nem jó rajta! Esetleg lehet ennek köze a problémához?
előre is köszi a segitséget!!!
de ha kicsit pontosaban kifejtenéd hogy hogyan fullad le vagy mi a jelenség akkor többet tudnénk segiteni.
meg mien motor stb.
Marti! van egy szerelő barátom még 4 hengeresek generálozását is megcsinálja. Itt van Budapesten, Zsolt a neve és tel száma: 0620-9532035
A telszáma: 06209569058
szia

az a baj hogy az a rühes szemétláda miutánn lefullad nem akar beindulni ...... nagyon ideges vagyok már.......Motorozni AKAROK MOST AZZONALLLL....