Sziasztok!
Rámtolatós ügy miatt tegnap voltam kárfelmérésen, felmérték a kárómat:-)))) Na viccet félretéve: Budapesten lakom és nem tudom, hogy hova vigyem a motort szervízbe, ahol számlát is adnak, mert a biztosító az után fizet.... Amúgy cserélik bal kormányt, kuplung kart, sárhányót, tankot fényezni, váltó rudazat, meg még egy két dolog.....
SEGÍTSETEK, MERT HOLNAP ELKÉNE VINNEM SZERVÍZBE.... ELŐRE IS KÖSSSZ
Üdv mindenkinek.
Egy nagy kérdésem van.Kitudd valami használható tippet mondani merre induljak.
Van egy 2005 ös Gs 500F-em és menett közben kiveri a biztosítékott.A full-gas-nál rámértek a töltésre azt mondták az jó.Na de semmit nem változott és kiveri,nem sűrün úgy napi átlag 1 bizti az kuka.
alaojároton nincsen töltést talán de lehet hogy ökörséget beszélek én ugy tudom. nekem meg teleszkop olaj cserében kénne egy kis segitség. vagyis teljes segitség. elöre is köszike
A következő a problémám: Van egy "94 es Kawasaki ZX600-asom. Az előző aksiját a tél teljesen leszivta. Kicseréltem, vadi ujra. Gondoltam ezzel meg van oldva a probléma, de kb 2 hét alatt az akku fesz 12V alá ment. Rámértem multiméterrel, 4000 fordulaton kb 12,84V rajta, tehat van toltes, de ha lemegy alapjáratra, es be van rajta minden kapcsolva, akkor 11,5V. Szerintem valami zárlatos rajta, vagy joval tobb aromot huz mint kellene. Tudtok ajanlani valakit aki atvizsgalna, valami korrektebb aron, mert ha szervizbe bevinnem (legalabbis amiket en ismerek), azok meg a nyári benzinpénzemet is kiszednék a zsebemből!
Tegnap megint sikerült felcsesznie az agyamat a kis mocinak,( tudod a pegaso)...szoval mostmár beindul viszont nincs alapjárat.
Elmentem motorozni és rjöttem hogy kevés kezem van,vagy nagyon kicsi,vagy fékezek vagy gázt adok....ultra brutál béna voltam. De azért jo volt.Ja pesten lakom mátyásföldön,ott van a moci is.
És köszönöm a segitséget!!!!
Ja tegnap megnézték a motorom festését(én csináltam) megdicsérték,ha érdekel küldök képet.
perzse hoyg lehet , nézd vagy nézzétek meg hogy nem e nyitott állapotab romlott el a power.
, de lehet karbi beállitás is, de lehet még egy pár oka. látni kéne.
Nos, egy 125-ös Aprilia Pegaso-ról van szó. A lényeg: hogy amikor simán beindítom, (csak az aksi miatt, hogy ne merüljön le), lefullad, majd utána csak húzásra, vagy tolásra hajlandó beindulni. Gyertyát cseréltem! Power szelepes, de nem jó rajta! Esetleg lehet ennek köze a problémához?
előre is köszi a segitséget!!!
Rámtolatós ügy miatt tegnap voltam kárfelmérésen, felmérték a kárómat:-)))) Na viccet félretéve: Budapesten lakom és nem tudom, hogy hova vigyem a motort szervízbe, ahol számlát is adnak, mert a biztosító az után fizet.... Amúgy cserélik bal kormányt, kuplung kart, sárhányót, tankot fényezni, váltó rudazat, meg még egy két dolog.....
SEGÍTSETEK, MERT HOLNAP ELKÉNE VINNEM SZERVÍZBE.... ELŐRE IS KÖSSSZ