Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon ragaszkodsz a fekete színhez? Mert az én paripám is lassan eladósorba jut, bár az zöld. De tőlem át is festheted :)
Viccet félre téve 2010-es évjárat, most lesz benne 20.000 km. Extrák: Bodis dob + hátsó üléstakaró idom. Ha valakit esetleg érdekel írjon nyugodtan.
generalpotzmann{kukac}indamail.hu
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy van-e valakinek eladó Ninja 250R FEKETE színű motorja? Csak is sérülésmentes motor jöhet szóba.
bozso94@freemail.hu email címen elérhető vagyok.

További szép napot!
Ha a távolsági nem mozdult el, akkor mégiscsak az izzó lett valahogy rosszul betéve, nem...?
Sajnos az állító csavar tekergetésére nem reagál, a fejidom nem mozdult el, a lámpatest nem mozdult el és a távolságival sincs semmi gond. Úgy néz ki nem úszom meg, hogy ne kelljen szétszedni az egész elejét! WÁÁÁ
Még a fejidomban az állító csavart megpróbálom, hátha az segít! Köszi a tippet!
Nem találkoztam, de nem lehet, hogy a fejidom vagy a lámpatest mozdult el? A távolsági is feljebb világít mint korábban? Állítási lehetőséget csak azt ismerem, amit a szervízkönyv ír (fejidomban állító csavar tekergetése). Vagy mindig úgy motorozz, hogy ráülsz a kormányra.
Sziasztok

Minap cseréltem első izzót, a tompított helyen. Ugyanaz a H7 kerül a tompított és a távolsági helyre is, elvileg a foncsor szabályozza, hogy hova hordjon az izzó. A probléma az lenne, hogy nagyon magasra világít a tompított azóta. Pedig teljesen szabvány H7 izzót vettem és csak egy féle módon lehet bele rakni. Valaki találkozott már hasonló jelenséggel és tudtok-e valami állítási lehetőséget szétszedés nélkül?

Ez alapján cseréltem ki az izzót:
http://youtu.be/EQc8xbNbARA
Valaki kísérletezett esetleg már más tükrökkel?

Olyan tükröt szeretnék, mint az autóknak, hogy behajlítható, és kihajlításkor visszaugrik egy fix pozícióba, így ha behajtom-kihajtom a tükröt, akkor nem kéne mindig újra beállítgatnom.

Sajna most olyan helyen tudom csak tárolni, ahol egy kis szűk ajtó van csak, nem garázskapu, és minden nap ki-be kell hajtogatnom a tükröket, így elég hamar ki is lazulnak és menetközben már behajtja őket a szél... :(

Olvastam hogy az új Ninja 300-nak már ilyen "autós" tükre van, ami normálisan hajtogatható újraállítás nélkül, esetleg ezt valaki tudja, hogy rámegy-e a régi 250-es Ninjára?

Valaki valami ötlet? :) Próbáltam nézni utángyártott tükröket is, de nem nagyon találtam behajthatót, ráadásul elég ocsmány kínai robogó feeling a legtöbb, olyan meg nem kell.
Nem.




No, talán mégis.
Ha lesz valami közös gurulás szolnátok?
harminc 655 hatvan-nyolc-hetven-egy
Uhh, megjött az árajánlat az autósboltból a K&N-re (egyébként KA-2508 a termékkód, ha valakit érdekel). 23.310 Ft, és ha most megrendelem akkor át is vehetem... 5 hét múlva. Ez komoly.

Közben e-bay-en megnéztem, USA-ból rendelve egy hét alatt itt van, és postázással együtt kb. 13.000 Ft összesen. Úgy néz ki ezúttal nem támogatom a magyar kereskedőket, pedig igazán akartam.
Ezért írtam, hogy "elvileg". Én biztos nem fogom ritkábban takarítani, egyébként is szeretem karbantartani a motort. Inkább gondoskodjak többet a kelleténél, mint kevesebbet, legyen mindig tip-top műszaki állapotban. Nem csak a fogyasztásom múlhat rajta, de az életem is. Szerintem.
K. anyád. Harmadjára:

Szóval azt akartam írni, hogy a 33LE-s Ninjám meg a kevesebb mint 10LE-s 50cc-s smkp.-m ugyanannyit fogyaszt... És a Ninjával még gyorsabban is közlekedek.
Anyád, hova tűnt a fele?

Szóval azt akartam írni, hogy a 33LE-s Ninjám meg a
"teljesitmenynovekedes es a fogyasztascsokkenes az nem ellentmondo"

Most mondjam hogy a 33LE-s Ninjám meg a
Ha megkerdezed pl. Ago-t, akkor azt fogja mondani, hogy a K&N szurot bele se rakd a motorodba, ha nem vallalod azt, hogy kb. 3000 kilometerenkent takaritod.
Bájdövéj a K&N-t ritkábban kell elvileg mosni, mint a gyárit...
Ld. Alvaro - erről van szó. Teljesítménynövekedést nem csak több üzemanyag felhasználásával tudsz elérni. Ha növeled az ellenállásokat - pl. víz alatt motorozol, vagy mézben, vagy mondjuk csak nem takarítod a láncot, vagy a légszűrőt, nem raksz olajat a motorba stb. - a motornak egy adott sebesség tartásához nagyobb erőt kell kifejtenie, többet fogyaszt, és vice versa. Nyilván ezek hülye példák, de legalább szemléletesek. Ha víz alól kijössz és levegőben motorozol, kevesebbet fog fogyasztani a motor azonos sebességnél, mégis pl. jobban gyorsul. (OK, tegyük fel, hogy a motor kap levegőt a víz alatt is blablabla... Kéretik nem nagyon kötekedni. :))

A jobb légszűrővel a levegő áramlását segíted elő (szűrő ellenállása csökken)... Ha érdekel a téma, linkelhetek pár oldalt, ami ezzel foglalkozik, és szakszerűbben le tudják írni mint én a mézes-motoros példáimmal. :) Vagy Google is megmondja. :)
A Ninjában a gyári is szivacsos, nem papír, szóval ugyanúgy mosni kell. Csak egy idő után szétporlad, a K&N meg nem - vagy legalábbis 1 millió mérföldig garantáltan nem, azalatt meg lehet a motorblokk is szétporlad...

Igazából nem láttam még Ninjához papírszűrőt, attól még persze lehet hogy van...
Ha valamilyen ellenállás csökkenéséről van szó, akkor nem ellentmondás. Viszont nem kell azt a K&N-t sokat tutujgatni? A papírszűrőt az ember beteszi oszt' szervizkor cseréli, ezzel meg p*cs*lni kell, ne?
Egy sportlegszurotol miert lenne fogyasztascsokkenes?

Na meg a teljesitmenynovekedes es a fogyasztascsokkenes az nem ellentmondo picit egy mondatban?
Szia, jelenleg én is légszűrőn agyalok, pont ma kértem árajánlatot K&N sportlégszűrőre, ha megjön, megírom. Egyébként a gyári légszűrő is szivacsos, nem papír, annak nem tudom az árát, de szerintem 3000 alatt nemigen van; sportlégszűrőt már lehet kapni 7000 Ft-tól, a K&N ennél jelentősen drágább lesz szerintem, de azt csak egyszer kell megvenni. Teljesítménynövekedés és fogyasztáscsökkenés várható, igaz kicsi, alig észrevehető, de nekem megéri ez meg az, hogy nem kell többet venni (ugye a gyárit 2 évente cserélni kell, vagy hamarabb, ha sokat mész esőben, sárban, a K&N-re meg 1 millió mérföld garancia van).

Az autómba egyébként vettem K&N-t nemrég, ott nekem bejött, ezért szavazok motornál is erre. Meg más is tapasztalt vele észrevehető javulást.

Kupplungot még nem kellett cserélni, szerintem az még messze van nekem. :)
Sziasztok! Lehet hogy már volt kérdés... Sportlégszűrőt valaki már próbált a kis ninján? Milyen áron mozog? Milyen teljesítményt hozna? Egyébként kuplungot hánykm után cseréltetek? És annak mi volt az ára?
Én is voltam idén párszor a Pilisben, nem vészes.
Holnap a kútnál eldöntjük, mi legyen.
En voltam mar 2*, 1 esztergom es 1 dobogoko, mind2 nagyon jo volt. :)) en tamogatom mind2 otletet. A lenyeg hogy holnap 10 a kutnal ami a terkepen van!