A motor lánc legfőképpen azért nyúlik, mert a csapok, és furatai kopnak, a hevederek nyúlása legkevésbé számít, mert az minimális, éppen ezét nem fog számítani a lánckerék csere áttételen belül.
Az jó. Nekem a szerelő mondta hogy a 450-be felesleges a 300V (ha csak nem vagy VB menő aki 8-12 ezer között használja) Ilyenkor a 10W60 jobb lenne (hidegen jobb a kenése) Inkább cseréld sűrűbben az olajat . Én azt vettem észre hogy nem koszolódik inkább "meg ég" (főleg 30 c fok felett) Én tettem a hűtőbe mocoolt ,ez növeli a hűtést segíti a hőleadást.
13:48 . Nagyon kopik a láncvezető ,nem lehet előre tolni a hátsó kereket ,nagyon hosszú a lánc, nagy a súrlódás. A 13 lánckerék nagyság már eléggé fogja a láncot nem "töri" annyira . Megoldás acél hátsó lánckerék "o" vagy "X" ringes lánc. Max. 14 fér el elöl rajta ehhez 52 kell hogy maradjon a gyári áttétel.
Szevasztok! Az lenne a kérdésem, hogy okos és jó megoldás lenne-e az elsö kis lánckerékböl is a legtöbb fogút és a nagy hátsóból is a legtöbb fogazatút választani??? Mert abban bízok, hogy nem nyúlna ugyanúgy mint eddig csak kevésbé ha eloszlana jobban a húzóerö. Csak a picit nagyobb súrlódás elvennee a motor erejéböl???
Először pontosan ki kellene találni hogy milyen WP teló van benne,aztán keresni hozzá a neten manuált vagy megkérdezni KTM fórumban mert CRF eket sosem szerelték velük. Ez hogy WP teló azért elég tág fogalom,kábé annyi féle van belőle mint csapolt sörből!
http://www.jtsprockets.com/catalogue
KERESEK CRF első teleszkópot, sérült-hibás is érdekel, belső alkatrész miatt.
Akinek lenne, írjon nekem: pdmaniac@gmail.com
https://www.motul.com/sg/en/pr...