Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

`...és lett valami elörelépés?
Az a kimaradó égés miatt van, de ugyan úgy lehet gyújtáskimaradás, vagy dugulás miatt.
Fényképezd le a gyertyát, hogy milyen az elektróda színe.
Ha megáll a motor, felnyitod a tanksapkát. Ha cuppan akkor nem szellőzik. Vagy óvatosba mész vele úgy, hogy nem zárd vissza a tansapkát, csak visszahajtod. Ha nem áll meg akkor itt a hiba. Azt neked kell kideríteni, hogy honnan kapja a szellőzést. Van olyan ami tanksapkán keresztül, van olyan ami szellőzőcsövön keresztül.
Ja és megállás előtt van egy kis durrogás is.
Azt nem tudom, hogy hogyan lehetne azt ellenőrizni, hogy a megállást benzin hiány, vagy szikra hiány okozza. Mert ahogy írtam, utánna szinte egyből beindul újra.
És ezta szellőzést hogyan lehet orvosolni? Megköszönném ha leírnád. Üdv.
Gyertyát is cseréltek a szerelők, de nem densot rakfak bele, lehet kiprobálom amit mondasz...
Üdv.benzin is van meg azikra is mert utána elindul egyből és megy kb. 2kmt újra. Meg azért ez nem egy simson. Számtalan hibalehetőség lehet sajna és a szerelök yem találják hogy mi lehet nemhogy én...
Még egy lehetőség lehet, hogy nem szellőzik rendesen a tank. Nem kap levegőt így nem folyik utána üzemanyag. Azt hiszem ebben az esetben ez a legkézenfekvőbb.
1. Ha kitekered a megállás után a gyertyát, és hófehér, akkor részlegesen el van dugulva az üzemanyagrendszer. Így mikor elindulsz tele a porlasztó, aztán nem tudja rendesen utánatölteni, megáll. Mikor várakozol esetleg utánafolyik, aztán megint megy egy kicsit.
2. Vagy rossz a hóérteke a gyertyának, vagy hamisítvány. Vegyél bele Densot, és teszteld le azzal.
És utána mikor indul el?
Nyilván a motornak 2 dolog kell ahhoz hogy menjen: benzin és szikra. Melyik nincs, amikor megáll?
Sziasztok! Már korábban is írtam, hogy megáll alattam a cbr. Elvittük szerelőhöz, aemmit nem találtak, már több is átnézte, természetesen ott sose produkálja a megállást. Indul, pöcröf, megy 3-4 km-t aztán megáll. Újra beindul aztán megint megy 3-4 km- t és megint megáll. Mi lehet ez? 2005-ös karbis cbr.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni a Honda cbr 125 motorom kipufogó könyöke nagyon csúnyán megolvasztotta két oldalt a hasidomot, lehet-e ez valamilyen motorhiba vagy csak szimplán megolvadt a hőtől?
Ebből kifolyólag 2005 évjáratú, piros színű, cbr 125 motorhoz keresek hasidomot!
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Nem hinném, hogy az eltörés lenne a megoldás...
De így fórumról ebben nem fogok tudni segíteni. Ez nem egy típushiba...
Üdv mindenkinek.
Ha a kormányzáram beragadt akkor csak töréssel tudom megolgani vagy van más megoldás is?
Köszönöm szépen a segítséget
Sziasztok!

Honda CBR 125cm3 motornak a burkolatát milyen sorrendben kell lebontani? ha tudtok képet is mellékelni azt megköszönném
Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv:Tamás
Sziasztok!

Nincs valakinek eladó sportdobja kis cbr-hez?
Köszi, rendben van a Kicsike
Szia,
Oldalsztender kapcsolo vagy azon a vonalon ellenorizd hogy minden OK.
Helló!
Van egy 2006-os CBR 125-ösöm. A gép rendesen működött, de az aksi már gyengélkedett (meg 1 zúgó hang hallatszott (http://youtu.be/oK_u2fK3gCM). Egyszer csak megállt alattam. Az aksinak tudtam be, h végleg megadta magát.
Vettem bele 1 új aksit, a zúgó hang megszűnt. Pöcre indult, de amikor sebességbe tettem leállt.
A megoldással kapcsolatosan kérnék tanácsot. Milyen relé, biztosíték… lehet a ludas?
Azt remélem tudod, hogy az első kerék szélessége kisebb. Nekem ez a két dolog kell, hogy felemeljem az első kereket.
Aham.
Hátsó emelőm nekem is van, de azzal nem tudtam az elejét megemelni, mert az enyémhez nincs ilyen plusz kiegészítő fej.
De majd gyártok.
Le tudnád esetleg az közelebbről fotózni, hogy legyen mintám?
Kicsit egyszerűbb lenne, mint levenni a hasidomot - ámbár csak 4 csavar...

Más:
Most már 2800 km és a negyedik jegyzett teletankom után kezd látszani a fogyasztás. Ahhoz képest hogy országúton 90-100-al járok, legtöbbször keresztül a Bakonyon, időnként két (másfél) személlyel - vagyis kiveszem belőle az erőt rendesen - csak 2.3-2.4 körül eszik. Na jó, nem egy Innova szint, de akkor sem rossz! Ha a megbízhatósága is ilyen lesz, szeretni fogom ezt a gépet!
http://www.motorgumizala.hu/st...
Én ilyet rendeltem.
Igaz eddig csak a hátsót emeltem fel,de azt stabilan tartotta.
Ti hogy szoktátok megoldani az első kerék kivételét?
Nekem még nem nagyon volt olyan motorom, amelyiken nincs középső állvány. Most ki kellett venni, mert a km-óra jeladót meg kellett néznem (naná, hogy csak a közdarab hiányzott belőle, azért nem ment).
Ilyet csináltam (jobb ötlet?):