Sziasztok!
Segítségeteket kérném abban, hogy tud-e valaki Budapesten olyan XX MOTORSZERELŐT, akinek kisujjában van a motor szerelése, illetve hajlandó mondjuk szakmai iránymutatást adni személyesen a szereléshez (természetesen fizettségért).
Sűrgős lenne!
Szia Pisteam! Ezúton is szeretném megköszönni, a segítségedet ,amit nyújtottál nekem és az xx-nek!!! Azt, hogy idődet nem kímélve vasárnap is szerelted az én motoromat!! És nem is akárhogy!!! Még nem találkoztam ilyen PROFI szerelővel mint Te vagy!!! Csak ajánlani tudlak mindenkinek! Nagyon KÖSZÖNÖK MINDENT mégegyszer István!!! " nem is tudod milyen örömet okoztál ezzel hogy újra megy az én Kincsem!!!"
Ha a váltó miatt csak 2cm-vel lentebb lesz a lábtartó, és nem tud előrébb kerülni már az is valami, hisz kicsit jobb lesz mint a gyári.
Viszont én pont a féktől tartok, mert akkor ha jól látom, akkor kvázi minden fékezésnél fel kell majd lépni rá
Vagy esetleg aszimmetrikusan kell beállítani? A váltó oldali lábtartót lentebb tenni, a fékét meg csak előrébb?
Ez a videó tökéletesen bemutat mindent, majdnem mindent. Azt, hogy lejjebb rakod még elmegy mert valahogyan rátalálsz a lábfékre. De nem véletlenül mutatja a jobb oldalát. Nézzük meg a másik felét ahol a váltókar van. Ha lejjebb rakod akkor utána tudsz állitani a rudazaton. De ha lejjebb és előrébb rakod na ott van a baj. Mert nem tudsz váltani sebességet rendesen mert nem fér el a csizmád. Túl közel lesz. És igy nagyon nehézkes a váltás. Ebben az esetben a váltókart is előrébb kell helyezned, hogy a megfelelő távolság megmaradjon. Én már kijártam ezt az iskolát. De sokk sikert kivánok mindenkinek aki ilyent vásárol.
Ez az állítható jól hangzik, mert akkor van remény arra, hogy megtaláljam az ideális helyzetet.
Már csak attól tartok, hogy ezek milyen anyagból vannak, mennyire masszívak
Köszi. Ez pl egy Yamaha FJR1300 hátsó lábtartó toldó. Ha ez a fotó segit akkor tessék. De ez több 10000 magyar forint. Egyszerűbb és olcsóbb ha Te vagy egy lakatos csinálja. 1 óra alatt meg van.
Szerintem a jelenlegi lábtartót elviszed egy maróshoz simán megcsinálja egy aluminium (vagy valamilyen tömbből). Ugy a jelenlegi lábtartló esetében adott a külméret és a belméret is. Csak azt kell megmondanod, hogy mennyvel kerüljön lejjebb. Gyakorlatilag egy hasáb két furattal...
Segítségeteket kérném abban, hogy tud-e valaki Budapesten olyan XX MOTORSZERELŐT, akinek kisujjában van a motor szerelése, illetve hajlandó mondjuk szakmai iránymutatást adni személyesen a szereléshez (természetesen fizettségért).
Sűrgős lenne!
Köszönöm, előre is!
Ha vkit esetleg érdekel:
https://m.ebay-kleinanzeigen.d...
Viszont én pont a féktől tartok, mert akkor ha jól látom, akkor kvázi minden fékezésnél fel kell majd lépni rá
Vagy esetleg aszimmetrikusan kell beállítani? A váltó oldali lábtartót lentebb tenni, a fékét meg csak előrébb?
Szerintem ebbe minden benne van.
http://youtu.be/vHwHv2hzrnY
Ismerőseim közül jó páran használják!
Szerzek képet!
Már csak attól tartok, hogy ezek milyen anyagból vannak, mennyire masszívak
https://www.ebay.com/sch/i.htm...
https://www.ebay.com/itm/Multi...
Bár lehet lakatost hamarabb találok, majd el kezdek kereskedni a környék mestereinél, hátha vki bevállalja :)
Én csak nagyon kezdő szinten tudok hegeszteni egy ilyennek nem biztos, hogy neki mernék állni :(