Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha valakinek van tuareg /pegaso 600 esetleg tuareg 350(ezt egyeztetni kell) első kerék esetleg agy, tárcsa és gumi nélkül ,arra vevő lennék
itt vagy emailon jelezze : mchols@freemail.hu

előre is köszi
Oké, semmi gond.
nos, megkérdeztem ,és nem kell neki !Kicsit fiatalabb motort akar 97től , mindenesetre megpróbáltam ,és köszi a képeket
Nagyon jó szőrben van. Egy kisöreg vette szaladgálni a földeken csak hamar rájött hogy ez neki brutal. Én sem szívesen válok meg tőle ,de lekell cserélni a családi autót. A rendszámot oda adom mellé, úgy találta a haver a kúton. .Közúton én így mentem vele. Egy hónapja van meg, kb háromszáz kilométert mentem vele és nagyon jól megy. Csak szól benne a szelep. De ha komolyan érdekli a Sógort akkor alkuképes vagyok. Tényleg nem zsákbamacska,nem egy leélt motor.
pedig ottan figyel valami "utca fedezék"
Jó állapotban van ahogy elnézem ,mindenesetre megkérdem sógit hogy érdekli éé
De rendszám nincsen.
245000 irányár
egy árat mondasz nekem ,csak kiváncsi vagyok
esetleg 1-2 képet kérhetek ide :mchols@freemail.hu
lehet sógort érdekelné ....
Szevasztok ha esetleg érdekelne valamékőtöket 17-es hátsó endúró és 21-es első krossz gumi jelezzetek!
Eladóvá vált 350-es Tuaregem. 34000 km-t ment, friss olaj, zsír új akku. Protektor, térdvédő jár hozzá. Minden működik rajta, indexek, lámpák, visszajelzők. Tökéletes állapotban van, csak a szelepeket kell állítani.
Pegasosok figyelem!

Aprilia Pegaso találkozót szerveznek fbn:
https://m.facebook.com/story.p...

Aki valamilyen oknál fogva nem látja, felrakom a képet
nm, ha kiszeded a gyertyát és elkezded forgatni a főtengelyt meglehet látni a szeleptányért legalábbis a gyertyafelölit ,ami biztosan kell hozzá:jó szem + ledes lámpa
Köszi a segítséget. Mégis nézem a napokban ezt a korom lerakodást.
sajnos a teknőhöz is o gyűrű kellet , amit helyben nem kaptam így ment vissza a régi kicsi pasztát használtam hozzá nem tagadom de csak módjával ,szelepfedélnél is o-gyűrű van ezt kivételesen találtam itthon újat,de a méretét ennek se tudom
ja igen a gyertya kiszedés egy másik mise!: apósnak a fűrészgépének a t -kulcsát használtam annak is a falvastagságából lekellet reszelnem -1mm-t és így jó lett.
Az o-gy méretet nem tudom sajnos ,azt különben a benzincsaphoz vettem minta alapján és pont 2db-ot ,egy ide ,egy odaára jött ki
Na ezt én is megnézem, amint lesz időm. A teknő alá te vágtál új pakolást? Gondolom van a teknő és a blokk között.? Meg a szelep fedél alatt van valami tömítő?
Na ezt én is megnézem, amint lesz időm. A teknő alá te vágtál új pakolást? Gondolom van a teknő és a blokk között.?
amit még írni akartam a szelepekkel kapcsolatban : levettem a karbit+ a kipuft és szépen levolt rakódva korommal a szeleptányér (szerintem a törött alapjárati fúvókának és a nagy hézagnak köszönhetően)fogtam felsőholtpontra raktam a dugót és beleöntöttem 1-2dl olajat a szívó és a kiömlő felől , másnapra szépen leoldotta és kimostam a száját benzinnel (persze olaj és a teknő levolt szedve)utána szépen beállítottam a szelepeket és a kompreszió mintha jobb lenne ,de a télen viszem gépműhelybe a hengerfejet + hengert ! A dugóval leszek bajban ,vagy legyártatok 15-20 ezerért vagy nem tudom honnét szedek
Az o gyűrű milyen méretű? Típus szerint adják?
A karbit még szét sem szedtem .Olajat lecseréltem, légszűrőt kimostam. Meg vettem új gyertyát, viszont kiszedni nem tudom. Kb 15 fajta gyerta kulcsot próbáltam meg cső kulcsot és az istennek nem fér be egyik sem.
Akkor érdemes rá költened. Én az olajat az olajbőrzéről rendeltem ,mert motoros boltban kb a duplája lett volna.
Igen a minap cseréltem én is szimeringet a berúgónál 22-32-7 szerintem 350nél is ez a méret+ o-gyűrűt raktam a váltótengely mélyedésére ..vezszíjat 18000km -nél cserélni kell ,és 7mm-es lazaságot kell neki adni ,mérni kipufogó felöli görgőhöz kell ..
Én pl a karbira már 12ezret költöttem : gyorsítómembrán, alapjárati fuvóka(ketté volt törve) ,szivató tolatyú,tömítésgarnitúra,és még kell egy szívócsonk + olaj/szűrő,hátsó fékbetét!
ja és meg van a motor 3-4 hónapja ,de még nem is mentem vele
Még azt szeretném kérdezni, hogy a vezérmű szíjat hány kilométerenként kell cserélni? Most van benne 34000. A szelepek kicsit szólnak benne, azt tutira állítani kell. De a szíj felől is hallok valami nem odaillő hangot. Lehet, hogy a feszítő görgő?
És az benne az érdekes, hogy akkor folyik amikor kicsit jobban megkergetem. Utána lecsöpög és eláll. Ezeket leszámítva még mindig megvagyok elégedve vele. Fasza kis gép. Vasárnap olyan simán leszopattam vele a rendőröket, hogy öröm volt nézni a port utánam.
Jönnek elő a hibák. Három évig állt a motor egy sufniban. Most a Berùgókar Szimering ereszt át. Méretet nem tudsz véletlenül?