Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziaszok!
Segítsetek nekem tuningolás előtt állok és milyen hengert érdemes venni (vas,alu)előnyök hátrányok és főtengely szükséges-e ?
* az a Stop-os az hülyeség... xD
Üdvözlet,egy nagyon fontos segítséget kérnék,vettem 1 Rev Limitert (Tiltást) és itt a bekötési rajta viszont nem 100%-ban értem Most a piros kábel,ami rámegy a CDI-re gondolom,az a Stop-ba megy. Viszont az Earth vagyis földelés az az aksira megy? Válaszokat nagyon köszönöm!
Jah, látom közben más már hamarabb lereagálta
Ha valami 125-ös Rotax motoros Apriliához kell:
Rotax 127
Rotax 123
Rotax alkatrészek AF1 Futura Red Rose Classic Tuareg stb
www.dpr-motor.fw.hu

Hali!
Már + is rendeltem,most már csak be kéne kötni xD Azért kösz neked is.
egümotors.hu
mennyibe kerül 70,80as henger derbi gpr, aprilia rshez? és abban is kell cserélni 10-15000 dugattyú gyűrű...?
Na igen, így már értem mit szeretnél. Ezt hívják fordulatszám korlátozónak. Nem tudod egyszerűen megoldani. Egy olyan áramkör kellene, ami figyeli az időegység alatt létrejött gyújtás impulzusokat. Másik megoldás lehet hogy a gyújtás-t 300-400V-ra feltöltő feszültséget figyelteted, és egy feszültség(fordulatszám) fölött pl. egy tirisztor begyújt és söntöli ezt a feszültséget, amíg ez a fordulatszám fennáll.
köszönöm :)
Inkább leírom valójában mit is szerettem volna. Ugye szinte minden 4 ütemű gépen van tiltás és én is valami olyasmit szerettem volna csinálni,mert az a hang olyan szinten boldoggá tesz :) és született 1 olyan ötlet hogy pl 8000rpm nél lekorlátozzon a cdi,vagyis ahogy a tiltás szokott működni. Ha esetleg valaki tudna 1 jó tanácsot adni,hogy hogy csináljak tiltás,vagy hol tudok venni...
*néhány dologgal tisztába
Elnézést hogy 1 kicsit bunkón válaszoltam,valóban nem vagyok néhány tisztába néhány dologgal...
Akkor elég a 19-es karbi.
...és köszönöm de teljesen tisztába vagyok a dolgaimmal. Minél magasabb a Frekrencia a CDI-n annál gyorsabban fog működni,vagyis ha a feszültség magasabb,tempósabban adja a szikrákat és ha én ezt + változtatom,vagyis adok neki még + energiát akkor ugye még gyorsabban fog menni,ezáltal összezavarodik a gyújtás ütem. Így ok?
Az ok hogy 300-400Volt-ot csinál de ő se a semmiből csinálja,hanem amit a generátor + termel fordulattól függően.
"...el lehet-e állítani az ütemet elektronikusan..." Te miről beszélsz? Szív, sűrít, gyújt, kipufog. Ezen mit akarsz "állítani"? A cdi meg eleve nem + - -kap, hanem váltófeszt, ami 300-400 V-ra tölti a kondenzátort, majd mikor a jeladó odaér, akkor rásüti a gyújtótrafóra. Lehet hogy én nem értem a kérdést, de szerintem Te az alapokkal sem vagy tisztában......
Elősszöris bocsi a linkért.
Az egész motor gyári ,még semmit nem alakítottam rajta.
Üdvözlet mindenkinek,ez 1 fontos kérdés lenne! 2 ütemű gépeknél el lehet-e állítani az ütemet elektronikusan? Pontosabban arra gondolok,tegyük fel hogy 4000rpm-el pörög a motor így a generátor termel kb. 20V-ot. Ha a CDi-nek adok +- áramot akkor ugye vagy lassabban vagy gyorsabban fog működni és eltér a normál ütemből.
Viszont ha leállítom és leveszem a +- energiát róla és csak annyit kap,amennyit a generátor termel,akkor ugyanúgy ütemre fogja adni a szikrát? Válaszokat nagyon + köszönöm! Üdv.
Sajnos a link sérült,de utána jártam... 1 ilyen verseny kipufogó csak dobhat a teljesítményen méghozzá nem keveset,de ha már felszerelsz 1 ilyet,akkor ajánlott a nagyobb karbi,akár 21-es. Gyári hengered,dugattyúd van?
Hello
Szeretnék venni egy új kiput és kinéztem ezt egy egy CPI sx 50re http://www.gearparts24.de/ausp...
mi a véleményetek róla ,és mennyivel változna a motor teljesítménye ,mert most a gyári van és elég harmat így a teljesítménye.
Üdvözlet,valaki nem ért komolyabban a segédmotor generátorokhoz? Azért kérdem,mert próbálnék 1 önindító generátort csinálni,de sehogy se akar összejönni =S A helyzet az,hogy 4 vezetéket találtam rajta,mégpedig:Zöld,Piros,Fehér és Sárga. Próbáltam olyat,hogy 2-2 szálra különböző formában rákötni az aksi + - -át,de csak szikrázott :S
Rá is raktam a feszmérőt a Zöld ill. Piros kábelra és csodálkozva figyeltem,mert amikor forgattam valamikor pozitív,valamikor negatív értéket kaptam. (Kb 10RPM-el forgathattam és szinte másodpercenként változott) ha esetleg kellene az elektronika rajza,be tudnám Scannelni ha segít.
Válaszokat előre köszönöm!
Üdv,valami olyasmit írt 1 oldal hgy 45mm-es,ha esetleg hülyeség lenne itt körülnézhetsz: http://www.gearparts24.de/apri... Itt AM6-hoz vannak alkatrészek,remélem + találod amit akarsz =) Üdv
Ezt a kérdést nem értem.