Üdvözlet,egy nagyon fontos segítséget kérnék,vettem 1 Rev Limitert (Tiltást) és itt a bekötési rajta viszont nem 100%-ban értem Most a piros kábel,ami rámegy a CDI-re gondolom,az a Stop-ba megy. Viszont az Earth vagyis földelés az az aksira megy? Válaszokat nagyon köszönöm!
Jah, látom közben más már hamarabb lereagálta
Ha valami 125-ös Rotax motoros Apriliához kell:
Rotax 127
Rotax 123
Rotax alkatrészek AF1 Futura Red Rose Classic Tuareg stb www.dpr-motor.fw.hu
Na igen, így már értem mit szeretnél. Ezt hívják fordulatszám korlátozónak. Nem tudod egyszerűen megoldani. Egy olyan áramkör kellene, ami figyeli az időegység alatt létrejött gyújtás impulzusokat. Másik megoldás lehet hogy a gyújtás-t 300-400V-ra feltöltő feszültséget figyelteted, és egy feszültség(fordulatszám) fölött pl. egy tirisztor begyújt és söntöli ezt a feszültséget, amíg ez a fordulatszám fennáll.
Inkább leírom valójában mit is szerettem volna. Ugye szinte minden 4 ütemű gépen van tiltás és én is valami olyasmit szerettem volna csinálni,mert az a hang olyan szinten boldoggá tesz :) és született 1 olyan ötlet hogy pl 8000rpm nél lekorlátozzon a cdi,vagyis ahogy a tiltás szokott működni. Ha esetleg valaki tudna 1 jó tanácsot adni,hogy hogy csináljak tiltás,vagy hol tudok venni...
...és köszönöm de teljesen tisztába vagyok a dolgaimmal. Minél magasabb a Frekrencia a CDI-n annál gyorsabban fog működni,vagyis ha a feszültség magasabb,tempósabban adja a szikrákat és ha én ezt + változtatom,vagyis adok neki még + energiát akkor ugye még gyorsabban fog menni,ezáltal összezavarodik a gyújtás ütem. Így ok?
"...el lehet-e állítani az ütemet elektronikusan..." Te miről beszélsz? Szív, sűrít, gyújt, kipufog. Ezen mit akarsz "állítani"? A cdi meg eleve nem + - -kap, hanem váltófeszt, ami 300-400 V-ra tölti a kondenzátort, majd mikor a jeladó odaér, akkor rásüti a gyújtótrafóra. Lehet hogy én nem értem a kérdést, de szerintem Te az alapokkal sem vagy tisztában......
Üdvözlet mindenkinek,ez 1 fontos kérdés lenne! 2 ütemű gépeknél el lehet-e állítani az ütemet elektronikusan? Pontosabban arra gondolok,tegyük fel hogy 4000rpm-el pörög a motor így a generátor termel kb. 20V-ot. Ha a CDi-nek adok +- áramot akkor ugye vagy lassabban vagy gyorsabban fog működni és eltér a normál ütemből.
Viszont ha leállítom és leveszem a +- energiát róla és csak annyit kap,amennyit a generátor termel,akkor ugyanúgy ütemre fogja adni a szikrát? Válaszokat nagyon + köszönöm! Üdv.
Sajnos a link sérült,de utána jártam... 1 ilyen verseny kipufogó csak dobhat a teljesítményen méghozzá nem keveset,de ha már felszerelsz 1 ilyet,akkor ajánlott a nagyobb karbi,akár 21-es. Gyári hengered,dugattyúd van?
Hello
Szeretnék venni egy új kiput és kinéztem ezt egy egy CPI sx 50re http://www.gearparts24.de/ausp...
mi a véleményetek róla ,és mennyivel változna a motor teljesítménye ,mert most a gyári van és elég harmat így a teljesítménye.
Üdvözlet,valaki nem ért komolyabban a segédmotor generátorokhoz? Azért kérdem,mert próbálnék 1 önindító generátort csinálni,de sehogy se akar összejönni =S A helyzet az,hogy 4 vezetéket találtam rajta,mégpedig:Zöld,Piros,Fehér és Sárga. Próbáltam olyat,hogy 2-2 szálra különböző formában rákötni az aksi + - -át,de csak szikrázott :S
Rá is raktam a feszmérőt a Zöld ill. Piros kábelra és csodálkozva figyeltem,mert amikor forgattam valamikor pozitív,valamikor negatív értéket kaptam. (Kb 10RPM-el forgathattam és szinte másodpercenként változott) ha esetleg kellene az elektronika rajza,be tudnám Scannelni ha segít.
Válaszokat előre köszönöm!
Üdv,valami olyasmit írt 1 oldal hgy 45mm-es,ha esetleg hülyeség lenne itt körülnézhetsz: http://www.gearparts24.de/apri... Itt AM6-hoz vannak alkatrészek,remélem + találod amit akarsz =) Üdv
Segítsetek nekem tuningolás előtt állok és milyen hengert érdemes venni (vas,alu)előnyök hátrányok és főtengely szükséges-e ?