Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még csak 23 óra van . Gyorsítópumpás karbi azt jelenti , hogy mikor hirtelen gázt húzol , bespriccel egy kis üzemanyagot is , hogy ne szegényedjen el .
csak jó rá ha árulják hozzá,..de nézem, csak nem látok..fáradt vagyok eléggé, azért küdök
Nem jó rá a 2T . Nem nézed az oldalt amit linkeltem ? Ott motortípus szerint is fel van sorolva ...
értem, de mégicsak jó rá a 2t karbija is, legalábbis azt írják...mindegy, újat semmiképp nem vennék, bontott meg amiből van ugye..., tm33 4t, nemtudja esetleg valaki hogy milyen motorba volt gyárilag?
Simán lehet 45-48 as torkot csinálni belőle ...
Mennyibe van ?
Nekem ilyen van Tm 42-6
Na ilyen rúd van az én karbimon is , csak ott belül található . Az pumpál be üzemanyagot , mikor a gázt rángatod .
húzol egy kövér gázt aztán jól pofánspriccel
tisztázzuk azt hogy mit jelent a gyorsító?-azt a pillangós rugós 2bowdenes gázrészt?

egyébként a sima 2t, jó lenne, xrsonly-n legalábbis olyat árulnak link
Igy van 2 féle létezik kétütemü és négyütemü a két ütemüre maximum power jet-et raknak de azt se mindegyikre.
Itt megnézheted , de tm-es is kétféle van . a kétüteműre sosem raknak gyorsítós karbit ...
http://www.mikuni-topham.de/EN...
mindenképpen szólok!
Ha netán lecseréled a karbit , én vevő vagyok a gyárira .
hát igen, maradok egyenlőre ennél...
amúgy miért gyorsító pumpás? ezt nem értem, és mielőtt...szóval láttam már tm-et legalább egy tucatot..pont ma szedtem szét egyet..hol van benne a pumpa, miért ez a neve?
Hát akkor vagy ki hozod a maximumot ebből a karbiból és igy használod hogy kicsit torpan vagy pedig veszel majd rá egy síktolattyús gyorsító pumpás mikuni tm-et.
az a baj hogy ez nem csak a benzin függvénye, a síktolattyús karbinak más a kialakítása, más a levegő áramlás sebessége-így a keveréké is, tehát hiába fullad bele a benzinbe ezzel a karbival attól nem lesz jó..közbe olvasok külhoni fórumokat, meg leírásokat, és kezd világos lenni mi miért van...
Szakirodalom azt írja , hogy ha egy karbi-ból kiveszed a főfúvókát és beindítod , negyed gáz felett bele kell fulladnia az anyagba . Ha nem így történik kicsi a kehelycső ( fúvóka tartó ) .
vagyis jó-lenne utcán, de ez nem utcai motor kéremszééééépen
de olyan az enyém is, tudod párszor láttam már...sajnos, meghát neki is fullad...szóval sehogy se jó ez..
Hát a japán belpiacos motorokon vannak egyedi dolgok az biztos ...
ar350, 82es évjárat
nem eredeti kipuff volt rajta, amit még jól be is csuktunk, aztán torpant szegényke, de megoldottam
nyitott kipuffal igazi vadállat volt, persze a 82es szinten
nem tudom milyen lett volna spriccli nélkül...... de szerintem nem sokat ért az neki
Az még korán sem biztos hogy a tied is gyorsíttó pumpás mint a Taki-é Meg hát azt azért ne felejtsük el hogy jó gázreakciója a síktolattyús karbiknak van.
Vagy felfúrták a karbid torkát nagyobbra ( a nagy henger miatt ) de nem cserélték nagyobbra a fúvóka tartót ...
mégis torpan..akkorm iért ha nem rossz?
Igen a dellortókat úgy csinálták.Milyen tipusú cagiva volt?
Milyen véleménnyel vagy róla ért valamit az hogy spriccelte a benzint?