Motoros ismerősöm ajánlotta ezt karbit, de csak ennyit tudott leolvasni róla. Állítólag ez is egy xr4-on volt rajta, de nehezen indult tőle. Viszont ha ment akkor meg nagyon. Ha passzol akkor valószínűleg áprilisban rajta lesz az éxeren.
simán 1 rántással
még én is meglepődtem milyen ügyes vagyok
egy szakadtabb e verzión volt az első próba
utána megnéztem haver gyárias sm gépén de ugyanúgy leállt
De azt nem tudom hogy sikerült lefullasztanod a drz 400 ast mert tudomásom szerint Mikuni bst vákumos karbival szerelték ami jobb mint a domi karburátor.
most azért a gázhúzás és a gázhúzás között vannak különbségek
szóval normális emberi tempójú húzástól csak a cagivám fulladt le
de azt is orvosoltam egy spray dobozát dugtam a légszűrőházba és lyukakkal állítottam be a beszívandó levegőmennyiséget
ráadásul lent voltak a lyukak és utána még a felfreccsenő víztől sem állt meg
mondjuk 110 fölé nem bírt menni mert nem volt már elég levegő akkor....... de 90 felé már úgy vibrált hogy nem is akartam olyan sebességgel közlekedni
hát ez érdekes...mondjuk nekem eddig 2t motorjaim voltak, az elmúlt 3évben azokból is csak síktolattyús...de mindtől kivert a víz ha egy picit is megtorpant, rögtön pucoltam őket kifelé..azzal legtöbbször meg is oldódott..amúgy a kdx125öm az sima hengeres tolattyús volt, de az sem fulladt emlékeim szerint, bár valami rémlik hogy talán néha mégis, de szerintem egy jól beállított motornak nem nagyon szabad hirtelen gázzal leállni.
mostanában teszteltem pár motort, de mindet le lehetett állítani gázhúzással
pl drz400e/s, xr4, xl600, simsonok mittudoménmégni
szóval szerintem nincs olyan sima súberes ami ne állna le
mondjuk lehet csak üldözési mánia..
ha a földön maradunk most ez akkor sok neki igaz? tehát 50kevés 60sok, de a sok és a kevés ugyan azt a hibát produkálja..55 vajon jó lenne?
lehet, ilyet nézegettem...bontóbol olcsón meg lehetne szerezni..de nem szívesen költenék rá..
ami érdekes, beugrott hogy néztem én ezzel a 60as alapjáratival még mikor összeraktam, akkor fehér volt a gyertya emlékeim szerint,..
most megnéztem és nedves barnás színű...1hét állás után...
Hát tény és való az xr 600 karbija nem sok sz@rt ér és nagy valószínűséggel a többi xr karbija se lehet egy remekmű.Lehet jobban járnál ha tennél rá egy komolyabb karburátort.
hát nem sok jó, továbbra is le lehet állítani hirtelen gázzal... valaki itt linkelt egy videót xr600ról..ahhoz hasonló a szituáció, csak ez le is áll ha olyan van-ami azon a videón van az egyébként a normális gázreakciója az xr-eknek? ...ugye ezt sem árt tisztázni
most indultam épp kiszedni a gyertyát, mielőtt letettem múlthéten elég jól kihúzattam, csak már nem volt kedvem a forró dolgok közt matatni...
amúgy áll a projekt, olajat se vettem végül, ami meg most benne van arra nem bíznám az életem...
a 440es hengert mondjuk el kell felejteni! Ha olyan mint az xr hez a 285ös..papírvékony szar, a maga 3mmes falával, úgy hogy a fele túllóg a hengeren...!
mar irtam ugy latszik nem olvastad ......fold uton meg nem voltam vele .....rovid nekem az atetelezese...elol 13 hatul 45 fogas a lanckerek.....2-be emeli az elejet rendesen....a gazreakciokat meg alulrol ahogy huz ossze se lehet hasonlitani....na meg egy kicsit furcsa meg mert magasabban ulok .....majd ha folduton is kiprobalom rendesen akkor meg majd irok
legszívesebben villanyossal járnék
ha lenne olyan endúró ami el tud menni 150km és nem lenne nehezebb mint 100kg odaadnám érte az egyik golyómat is
tetszik a 4t hang, ezek az ütősebb hangok is csak ne alattam muzsikáljon hangosan
még én is meglepődtem milyen ügyes vagyok
egy szakadtabb e verzión volt az első próba
utána megnéztem haver gyárias sm gépén de ugyanúgy leállt
szóval normális emberi tempójú húzástól csak a cagivám fulladt le
de azt is orvosoltam egy spray dobozát dugtam a légszűrőházba és lyukakkal állítottam be a beszívandó levegőmennyiséget
ráadásul lent voltak a lyukak és utána még a felfreccsenő víztől sem állt meg
mondjuk 110 fölé nem bírt menni mert nem volt már elég levegő akkor....... de 90 felé már úgy vibrált hogy nem is akartam olyan sebességgel közlekedni
pl drz400e/s, xr4, xl600, simsonok mittudoménmégni
szóval szerintem nincs olyan sima súberes ami ne állna le
ha a földön maradunk most ez akkor sok neki igaz? tehát 50kevés 60sok, de a sok és a kevés ugyan azt a hibát produkálja..55 vajon jó lenne?
ami érdekes, beugrott hogy néztem én ezzel a 60as alapjáratival még mikor összeraktam, akkor fehér volt a gyertya emlékeim szerint,..
most megnéztem és nedves barnás színű...1hét állás után...
most indultam épp kiszedni a gyertyát, mielőtt letettem múlthéten elég jól kihúzattam, csak már nem volt kedvem a forró dolgok közt matatni...
amúgy áll a projekt, olajat se vettem végül, ami meg most benne van arra nem bíznám az életem...
ha lenne olyan endúró ami el tud menni 150km és nem lenne nehezebb mint 100kg odaadnám érte az egyik golyómat is
tetszik a 4t hang, ezek az ütősebb hangok is csak ne alattam muzsikáljon hangosan