Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már én is csak nagy ritkán sajnos a szaglásom bánta a hajógyári éjszakákat
erkölcsös ember vagyok alapbol nem járok ilyen helyekre
Ja de azért a coronita-ba ne menj vele csajozni
Jó ám az főleg az ilyen kis falusi sunciknak az a lényeg guruljon és berregjen
ki akartam szedni a csettegöt belöle te montad h jó az még nem mondom meg mert még kapsz otthon egy taslát a mamától h csajokat nézel a fészbukon:D
Hogy hívják had nézzem csak meg a faszbúkon milyen sunákat riogatsz te azzal a csettegővel
igen 1 sikering is jól jönne de simeringre gondoltam
nem emlékszel véletlen méretre és típusszámra ami alapján rendelhetek ilyen sikeringet?
alap:D
El kérted legalább a számát
hát remélem valami egészen mástol fog neki bizseregni a ...
ilyesmivel toltam én is csak 10w50essel
próbának beteszem a valvolinet, max kiengedem ha mégsem szereti
en mar bevasaltam olajbol
Annyiért a 300v-t lehet már kapni, és az a Motulnak a legdrágábbja.
Ha nincs szétkopva a henger környéke, tökéletes egy modern fullszint, semmi nem szól ellene. Amerikában nagyobb hagyománya van ezeknek az XReknek, főleg ahol már piszkált a motor és versenyeznek is vele pl. sivatagban (BAJA1000), kell a fullszint jobb hőelvezető képessége és nyírásállósága. Lehet, hogy normál használatra ágyúval verébre, de ártani nem ártasz vele
szerintem is igy van....fullsintetikus nem kell azert neki
Na jó azért ne felejtsük el ezeket az öreg sza@okat ásványi és fél szintetikus olajakhoz tervezték nem biztos hogy jó ezeknek minden féle hyper super full szintetikus olaj.
en olajbol csak motult rakok....semmi mast
Jó,jó,de ne erről,hanem a CRFX-ről
Ahogy igértem van egy pár új fotó!
motul 3000 20w50 olyan 3ezer felé van literje
Egyébként a Yamahánál én sem vettem észre számottevő különbséget az olajoknál.
ilyen
Ez a 20W-50 3000 melyik márka?