Az lehet. Amúgy tengely cserével bármit,bárhova be lehet rakni.
Egyik haverom most úgy rakja be a CRF befogókat,hogy spéci csapágyat rendelt a gyári CRF tengelyhez,és így passzolni fog az XR nyakhoz.
Sokféle megoldást láttam már,pl olyat is,hogy a gyári XR tengelyt rakják be egy alsó persely segítségével.
Tudni kéne mennyi a xr kormány nyak tengely mérete.A dominátoré 26mm er én 25 ös re csináltattam mert ahhoz van szabvány méretű csapágy.Több mint valószínű hogy új tengelyt kell csináltatni a kormány nyakhoz és a keréktengelyhez is.Ha kell megtudom adni a WP méreteit.Ja a Wp nyak mérete 30 mm er.
Le lehet venni igen.Szerintem csináljuk úgy hogy én lefényképezek mindent és utána megegyezünk és ami kell neked azt küldöm.Ha kell ajándékba küldök neked egy dominátor műszerfalat azért hogy tudd mennyivel hasít az xr
akkor asszem olyan....arrol le is lehet venni a bowdent?....55 er elvinnem a karbit feket kormanyt meg a kuplungkart a szivatoval egyutt...de ha nem akkro az a kuplungkar a szivatoval mega bowdennel nem kell
Hát ez egy jó kérdés volt. A dominál oda ahol a képen a nyíl mutatja ott van egy kör tolattyú amit húzol a bowdennel.Az maradt nekem rajta a motoron a bowdennel együtt
Ugy hiszem hogy épp rajta a porvédő,de biztosra csak akkor tudom mondani ha már a kezembe van Ha jól emlékszem kb 3cm ert húz a bowdenon.Hétvégén csinálok róla képet és felrakom ide.
az a kuplung dolog érdekelne, az a gumi porvédője ép?
vajon húz annyit a szivató mint a dekompresszor kar?
mert akkor a dekompresszor kar helyére fel tudnám tenni a gps felfogatásom
Ha esetleg valakit érdekelne dominátor jó állapotú első futómű befogóval és féknyereggel fékcsővel munkahengerrel porvédő gumival kormánnyal együtt 10.000 ft 0620 3498275
Ha jól van beállítva és lájtosan nyomod akkor 4,5-5 lityi,ha keménykedsz(sirató,1-2-3,de 3 ritkán és szenvedsz szar helyeken akkor 8-10 L
Ha folyamatosan koppolod akkor meg mindegy is mert vagy meghalsz vagy a gép adja be a kulcsot
Egyik haverom most úgy rakja be a CRF befogókat,hogy spéci csapágyat rendelt a gyári CRF tengelyhez,és így passzolni fog az XR nyakhoz.
Sokféle megoldást láttam már,pl olyat is,hogy a gyári XR tengelyt rakják be egy alsó persely segítségével.
Wp teleszkóp mennyire passzolhat az xr4-re?
a kuplungbowden vajon kompatibilis az önindítós xl600 változattal?
vajon húz annyit a szivató mint a dekompresszor kar?
mert akkor a dekompresszor kar helyére fel tudnám tenni a gps felfogatásom
Most találtam valakit nem érdekel km/h
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
Ha folyamatosan koppolod akkor meg mindegy is mert vagy meghalsz vagy a gép adja be a kulcsot