a wr-es ember is olvasott ilyent a gépkönyvében
nem is meri leállítani......
nekem jobb mert nem olvasok ilyeneket
majd ha egyszer szétborítjuk a blokkot akkor majd látom mi lett vele
de azért köszi hogy szóltál, ha lógni fog a váltó akkor legalább nem a japókat szidom majd
Masteron1 nekem ez még rá ér mivel pénz az nagy úr..
és ha tudok szerezni XL 600 LM hengert akkor nem alakítom át domi hengerre meg hengerfejre
Domiba kicsit drágább is a dugó..
szóval ha kell is akkor még egy hónap
Az XR váltóban,sok siklócsapágy van ami leálitott motornál,gurulás közben nem kap olajat és idővel kuka lesz a váltód,ha sokat gurulsz mondjuk lejtőn lefelé leálitott motorral.
Én a JB-tech kft.-től vettem a hajtókart(Prox)+Wiseco dugót,ha jól emlékszem 37eFt-ért vettem a hajtókart,ami akkor a Pinkmotorsnál már 52eFt-volt,úgyhogy elég jó árban kaptam meg. Most elvileg ez a címűk: http://www.jjinternational.hu/
a kezedtől és a tereptől függ
pl nekem hegyi terepen(erdély) téblábolva volt már 4,3 is
aszfalton 100körüli tempónál meg 6
de volt már olyan ütősebb terep ahol közel 10 volt, bár ekkor tuti kifolyt némi benzin mert volt lapon bőven
igaz erdélyben én mindig kikapcsolom a motort, tök faca már gurulni csendben néha kilométereket
bár lehet megbontom az xr4 felső részét, megpróbálom kicserélni a szelepszárszimmeringeket, ha elkúrom akkor még mindig vihetem szerelőhöz........
"Do not tow the motorcycle or coast for long distances while the engine off. The transmission will not properly lubricated and damage may result."
User's Manual Honda XR 400R 2001
Oké Masteron1 ha úgy van akkor jelzek
mert amikor a dt-t újítottam fel akkor a hajtókarhoz adták a tűgörgőt,
tényleg a csapszeg a dugóhoz volt mellékelve
nem is meri leállítani......
nekem jobb mert nem olvasok ilyeneket
majd ha egyszer szétborítjuk a blokkot akkor majd látom mi lett vele
de azért köszi hogy szóltál, ha lógni fog a váltó akkor legalább nem a japókat szidom majd
és ha tudok szerezni XL 600 LM hengert akkor nem alakítom át domi hengerre meg hengerfejre
Domiba kicsit drágább is a dugó..
szóval ha kell is akkor még egy hónap
bírja az, pofán is verném ha nem bírná
Made in USA nem csájna.
Elvileg most 29 ezer igaz ez Wiseco hajtókar
http://www.jjinternational.hu/
pl nekem hegyi terepen(erdély) téblábolva volt már 4,3 is
aszfalton 100körüli tempónál meg 6
de volt már olyan ütősebb terep ahol közel 10 volt, bár ekkor tuti kifolyt némi benzin mert volt lapon bőven
igaz erdélyben én mindig kikapcsolom a motort, tök faca már gurulni csendben néha kilométereket
és persze mennyiért?
ÜDV