na akkor az ha 300ft -tal szamolom 27 euro kb de most gyengebb lett a euro de maradjunk 300-nal...ha hozza dobsz a fekcsohoz 3000-et akkor cserelhetunk....nemtom most hogy gyengebb lett a euro akkor is all 48 euros ajanlatod vagy a arfolyam szerint adod a karbit?
Ezért a csőért én igy használtan 8.000 ft ( az új ára 17.000 ft volt)kérek.A domi karbit nem szeretném cserélni mert annak az árát + még teszek hozzá egy kicsit és sport kipufogót szeretnék belőle venni.
mennyibe kerul egy ilyen cso hasznaltan?...mert en minden kepp penzt akarok csinalni a xr karbibol....az lenne a legjobb ha cserelnenk karbikat....1 arban van mind a ketto
köszönöm. használt hengerfejet nem szeretnék venni, nemtudhatom, hogy tényleg milyen, illetve a vez tengelyemnek is van egy kopása, azt belerakom egy más tengellyel kopott hengerfejbe, nem lenne jó szerintem.De ugyan ilyen a hengerfejem, mint ami a linken van, nincs csapágy, sikló csapágy se, maga a hengerfej van így kialakítva. Nekem szerintem a perselyezés volna a legjobb, mert a persely belső furatát hozzá lehetne igazítani a vez tengelyemhez. Köszönöm, holnap megpróbálom őket is.
Jól látom, hogy nincs csapágy a tengelyen? XR250/400-on is szokott kikopni a tengely közepén a hfej, de 2 oldalt csapágyon fekszik, nem lényeges középen a felfekvés.
Következő próblémában keresek megoldást, aki tud kérem segítsen!
Van egy 1974-es honda cb 125-ös motorom, egyhengeres 4ütemű, ilyen blokkot raktak a 125-ös xl-ekbe is. Kikopott a hengerfejben a vezérműtengely foglalata(furata), ha jól tudom, ez tipus hiba, a vezérműtengely is kopott, de elméletileg teljesen jó még. Ennek a javítására egyszerűen nem találok senkit, aki megtudná javítani. Elméletileg vonalba kellene fúrni a kikopott részt, és be perselyezni a vezérműtengelyhez. Több műhelyt is felkerestem, gépműhelyeket, szerszám gyártót...stb senki nem vállalja:(((((((( Kérem ha valaki tud ebben segíteni, kérem írjon! nagyon szeretem ezt a motort, és semmiképp nem szeretném "veszni" hagyni. A vezérműtengely a hosszabbik változat, mert még megszakító gyújtásos. És esetleg ha valakinek lenne jó állapotú hengerfeje vezérműtengelye, az is érdekellne, de csak is olyan amiben nem lóg a vez tengely. A segítségeteket előre is köszönöm! Szép estét!
kellemes estét!
70 392 6846
Itt van egy hfej Ebay-en:
http://www.ebay.co.uk/itm/CYLI...
Ha esetleg őket még nem kérdezted, egy telefont megér, tuti gépműhely: www.omegamotor.hu
Következő próblémában keresek megoldást, aki tud kérem segítsen!
Van egy 1974-es honda cb 125-ös motorom, egyhengeres 4ütemű, ilyen blokkot raktak a 125-ös xl-ekbe is. Kikopott a hengerfejben a vezérműtengely foglalata(furata), ha jól tudom, ez tipus hiba, a vezérműtengely is kopott, de elméletileg teljesen jó még. Ennek a javítására egyszerűen nem találok senkit, aki megtudná javítani. Elméletileg vonalba kellene fúrni a kikopott részt, és be perselyezni a vezérműtengelyhez. Több műhelyt is felkerestem, gépműhelyeket, szerszám gyártót...stb senki nem vállalja:(((((((( Kérem ha valaki tud ebben segíteni, kérem írjon! nagyon szeretem ezt a motort, és semmiképp nem szeretném "veszni" hagyni. A vezérműtengely a hosszabbik változat, mert még megszakító gyújtásos. És esetleg ha valakinek lenne jó állapotú hengerfeje vezérműtengelye, az is érdekellne, de csak is olyan amiben nem lóg a vez tengely. A segítségeteket előre is köszönöm! Szép estét!