vedd ki tedd áram alá aztán nézd meg hogy kijön-e
ha mozog akkor várj vele és mérd meg hogy elzárja-e(vagy próbáld bene)
ha nem zár teljesen, de működik akkor kijjebb kell tekerni
olyan elven működik mint a termosztát, melegítés hatására kijön a közepe, csak nem a víz hanem egy elektromos biszbasz melegíti
egyszer műtöttem egy piaggiot azon el volt barmolva a fűtő rész, alig lehetett helyreállítani
jelenleg nincs rajta légszürö..tettem elé egy vékonyka kis szivacsot hogy azért annyi levegöt ne tudjon szivni de a nagyon vastag kék füstböl sok anyagra tippelek..az alapjárat csavar illetve az alapjárati levegö csavar csak minimálisan állit az alapjáraton észrevételeim szerint...
de hogy én mindig a karbikkal szopok....
Kezdésképp állíts az alapjárati benzin-levegő keverék csavaron.Takarítsd ki a légszűrőt.Lehetőleg ne tocsogjon az olajba a szivacs.Mosd jól ki tiszta benzinnel és inkább fújd be légszűrő szivacs ragaccsal.
fekek rendbe csak hatra fog kelleni majd tarcsa....hatso telonal kell himbakat majd kicsit rendbe rakni....meg sebesseg merot akarok ra meg tankra matricat
Sziasztok urak!
lenne egy apro kérdésem azoktol akik már szereltek robogót:)
Ujabban ilyen szarokat bütykölök
Szoval a hiba a következö...a motor pöci röfi indul jár van alapjárat de gázadásnál iszonyatosan füstöl és nem hajlandó felpörögni..majd egyszer csak kipörög és utána már nincs füst...ha vissza áll alapjáratra és pöfög és ujra ráhuzom a gázt megint füstöl mint az állat...hiba okát nem tudná valaki megmondani?De ugyan ez a jelenség a Honda Diomnál...és már hülyét kapok esetleg olaj adagolási gond?vagy valakinek ötlet?
A fene megette ha rúgásra nem indul
Húzgálhatod azt napestig,majd mindig ezt fogod csinálni?
Én behűtenék pár sört,kiüríteném az agyam és A-tól Z-ig higgadtan átnéznék mindent .
Mondjuk ha még mindig az a pillangó szelep van a karbiban akkor borítékolnám a dolgot.
ha mozog akkor várj vele és mérd meg hogy elzárja-e(vagy próbáld bene)
ha nem zár teljesen, de működik akkor kijjebb kell tekerni
olyan elven működik mint a termosztát, melegítés hatására kijön a közepe, csak nem a víz hanem egy elektromos biszbasz melegíti
egyszer műtöttem egy piaggiot azon el volt barmolva a fűtő rész, alig lehetett helyreállítani