Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vedd ki tedd áram alá aztán nézd meg hogy kijön-e
ha mozog akkor várj vele és mérd meg hogy elzárja-e(vagy próbáld bene)
ha nem zár teljesen, de működik akkor kijjebb kell tekerni

olyan elven működik mint a termosztát, melegítés hatására kijön a közepe, csak nem a víz hanem egy elektromos biszbasz melegíti
egyszer műtöttem egy piaggiot azon el volt barmolva a fűtő rész, alig lehetett helyreállítani
Azon gondolkodom nem e az automata szivato szivat h folyamatosan nyitva van...
igazábol gözöm sincs.....ez egy Piaggio Zip Fast Rider robogó! nem néztem a karbi tipusát pedig kiganyéztam....
Megpróbálkoznék egy kisebb alapjárati fúvókával.Milyen karbi van rajta?
jelenleg nincs rajta légszürö..tettem elé egy vékonyka kis szivacsot hogy azért annyi levegöt ne tudjon szivni de a nagyon vastag kék füstböl sok anyagra tippelek..az alapjárat csavar illetve az alapjárati levegö csavar csak minimálisan állit az alapjáraton észrevételeim szerint...
de hogy én mindig a karbikkal szopok....
esetleg nézd meg milyen a szivacs
a régiek már olyan nyúlós-összetapadósak is lehetnek, nem mindig porladnak el
Kezdésképp állíts az alapjárati benzin-levegő keverék csavaron.Takarítsd ki a légszűrőt.Lehetőleg ne tocsogjon az olajba a szivacs.Mosd jól ki tiszta benzinnel és inkább fújd be légszűrő szivacs ragaccsal.
ez egy nem rossz ötlet...esetleg orvoslást is tudsz rá?
Szerintem sok benzint kap alapjáraton és túl sok benzin gyűlik össze a forgattyúsházban és mikor ráhúzod a gázt egy kis idő kell míg eldolgozza.
fekek rendbe csak hatra fog kelleni majd tarcsa....hatso telonal kell himbakat majd kicsit rendbe rakni....meg sebesseg merot akarok ra meg tankra matricat
Sziasztok urak!
lenne egy apro kérdésem azoktol akik már szereltek robogót:)
Ujabban ilyen szarokat bütykölök
Szoval a hiba a következö...a motor pöci röfi indul jár van alapjárat de gázadásnál iszonyatosan füstöl és nem hajlandó felpörögni..majd egyszer csak kipörög és utána már nincs füst...ha vissza áll alapjáratra és pöfög és ujra ráhuzom a gázt megint füstöl mint az állat...hiba okát nem tudná valaki megmondani?De ugyan ez a jelenség a Honda Diomnál...és már hülyét kapok esetleg olaj adagolási gond?vagy valakinek ötlet?
XL nem indul nem az XR az meg nincs kesz azon volt az a kokany pillango szelep ....nem fogom huszkalni eladom nem kell 2 dog
Komoly
mi van még rajt amit meg kell csinálnod?Fékek,futómű rendben?Esetleg új egyedi designos hullámos féktárcsa nem érdekelne rá?
A fene megette ha rúgásra nem indul
Húzgálhatod azt napestig,majd mindig ezt fogod csinálni?
Én behűtenék pár sört,kiüríteném az agyam és A-tól Z-ig higgadtan átnéznék mindent .
Mondjuk ha még mindig az a pillangó szelep van a karbiban akkor borítékolnám a dolgot.
jovo het ha minden igaz....de ha akarom hetvegen kesz de nem sietek vele
marad az eredeti terv
Egyébként hogy áll a géped mikorra lesz kész a szerelőd?
Nekem meg van egy kotlós tyúkom alatta van 10 szem kikelő félben lévő tojás meg egy alig használt sárga gumi csizmám.Ezeket tudnám ajánlani cserébe
esetleg van cserebe xr karbim xl hatso sarvedom kormanyra az a szivacs 90% elso gumim hasznalt did lanc meg par aprosag
Mindegy akkor marad az eredeti verzió én küldöm te fizetsz
na ja...bonyolult dolog meg futni utanna...meg nincs is most sok penz ilyen akciokra
Tennél rá helyette dupla kipufogót úgyis az az álmod
nem akarom elcserelni mert oszt hajszolhatnak megint es a XL-nek brutal hangja volt vele....ezt is 80 ropogos euroert vettem