na akkor egyezzunk meg ugy hogy elteszed nekem es en mar dobom is netre a XR-es karbimat es amint elvittek mr postrazhatod is a domisat ....koszontem elore is
Az az érdekes,hogy nem használtam a gyárival,de a szerelő srác akitől vettem jobb gázreakcióról regélt és az XR nyavalyák elmúlásáról.
Valamint állítólag a gyárinak a pillangó szelepe hajlamos eltörni a motor meg beszívja
Tisztelt colt72 köszönöm szépen a segítséget tegnap késő délután megcsináltam az automata vezérműlánc feszítőt! Végül egyedül nekiestem és szétszedtem! Az volt a furcsa h látszólag nem volt semmi baja, ezért gondolkodtam egy kicsit és megpróbáltam meg pluszba tekerni egyet a rugón! Hátha csak az a baja hogy nem olyan rugalmas már nem annyira feszít visszafelé! És este még kétszer mentem vele meg ma reggel is kipróbáltam hogy biztosra mennyek mielőtt írok és tökéletes lett! Csak a gyári bontatlan blokknak azt a szép susogós hangját hallom csak megint, mint amikor megvettem! Még egyszer köszönöm a segítségedet!
Nem tudom hogy viselkedik az xr karbi de azt tudom hogy a dominátor karbi a vákum membránnak köszönhetően jól adagolható a gáz nem torpan meg a motor olyan könnyen,de talán Muz többet tud erről mesélni.Azt tudom hogy ő meg volt elégedve a domi karbival.
15.000 ft ( 48 euró)ért oda adom és a postát én állom.Nincs szét kopva nincs kilyukadva a membrán egy tökéletesen működő motorról vettem le csak azért mert én gyorsító pumpás mikunit raktam rá.
Akkor megérte a rá áldozott összeget . Szebb is vele a motorod . A telókat én is hamarosan javíttatom , szerencsére van egy jó szakember a közelbe . Műszerfalat én is cseréltem , bár az enyém analóg . Ma próbáltam , olyan 8000- ig érdemes forgatni , addig szépen húz . Kép majd holnap lesz .
üdv.nektek a központi teló oldalirányba mozdul valamennyit?még tavaj cseréltem ki benne az alsó és felső szemet ,és ma vettem észre hogy ha balra jobbra megmozgatom akkor fordul elég sokat.föl le semmit sem mozdul.ez normális ,vagy 1 év alatt szétment a csapágy?amúgy 12000ft volt a 2 db.ha valakinek van infója légyszi írjon
Az árak maradtak a régiek,amit Te is írtál. Egyenlőre nagyon jók az első tapasztalataim. Csikát nyugodt szívvel ajánlhatom,mert jól dolgozik,és nem ül a munkán.
na akkor jólvanakkor akkor hozta a várt eredményt!
akkor csak jól dolgozik csika, sok pozitív visszajelzést olvastam már róla. milyen áron dolgozik? régen vmi 15e/első 10e/hátsót olvastam, még mindig érvényes ez az ár?
Szép idő volt ma,így kitudtam próbálni a futóművet.
Nagyon jó lett a futómű elöl is,és hátul is. Elöl orbitális javulás van, olyan mintha "légpárnás" lenne a motor.......kis túlzással :-)
Iszonyatosan jól leköveti az út hibáit,és mellette nagyon jól csillapít........nem pattog el,nem rázza a kormányt.....nagyon bejön! Amikor leugrottam valahonnan,a futóműnek szinte meg sem kottyant.
A hátulja is sokkal jobb lett,finomabban működik az egész.
Mindenhez van érzékelő. Fordulat trafóról,vagy gyertyakábelről.
Mágneses jeladó van a km-hez.......képen szerintem látható,hogy a fékcsőhöz van fogatva egy drót....nem olyan gyenge szar,mint a bringáknál.
Ha arra gondolsz,akkor óra van benne......ébresztő nincs!
Valamint állítólag a gyárinak a pillangó szelepe hajlamos eltörni a motor meg beszívja
Utolértem,de aztán visszaváltott kettőt és elhúzott
akkor csak jól dolgozik csika, sok pozitív visszajelzést olvastam már róla. milyen áron dolgozik? régen vmi 15e/első 10e/hátsót olvastam, még mindig érvényes ez az ár?
Nagyon jó lett a futómű elöl is,és hátul is. Elöl orbitális javulás van, olyan mintha "légpárnás" lenne a motor.......kis túlzással :-)
Iszonyatosan jól leköveti az út hibáit,és mellette nagyon jól csillapít........nem pattog el,nem rázza a kormányt.....nagyon bejön! Amikor leugrottam valahonnan,a futóműnek szinte meg sem kottyant.
A hátulja is sokkal jobb lett,finomabban működik az egész.
Csináltam pár videót is. Nagyon csúszott az út,mert alul fagyos,felül olvadt volt a talaj......azért mentem egy jó 1,5 órát.
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watc
h?v...
Mágneses jeladó van a km-hez.......képen szerintem látható,hogy a fékcsőhöz van fogatva egy drót....nem olyan gyenge szar,mint a bringáknál.
Ha arra gondolsz,akkor óra van benne......ébresztő nincs!