nekem a hátulja alapból szar
olyan 1/0 módon működik
de nem is nagyon szoktam használni, amikor meg használom akkor meg pont jó ha blokkol
elöl meg teljesen jó az a gyári cső, 1 ujjal is marha jól adagolható és remekül fog
aztán meglehet hogy hátul csak a betét valami semmitérő, na de 3/4 része még fenn van szóval nem terveztem cserélni
Még nem raktam fel majd talán februárba sort keríttek rá.Úgy voltam ha már az első fék 6 dugattyús féknyerget meg 320mm es tárcsát és fémhálós fékcsövet kap akkor a hátsó megérdemel egy kevlár csövet a gumi cső helyett.Nem hiszem hogy nagy csodát fog csinálni hátul,de talán kicsit határozottabb lesz a fékhatás.
1-2 éve vettem univerzális kuplung konzolt&kart azt hiszem 3500ft volt
de visszapillantónak nincs rajta hely
nézz körbe a boltokban tuti van (esetleg etz cucc, ahhoz elég olcsó a kar)
Sziasztok!Xl600r tipusú motoromhoz szeretnék vásárolni kuplung kart konzolostol!Hol lehetne utángyártot,bontot is meg felel.Ha valaki tud segiteni kérem jeleze.Köszönöm!
igen mert en abbol kovetkeztettem hogy van szikra hogy amikor gazt huzok inditas kozbe akkor vissza rug....tudtommal szikra nelkul nem tenne....holnap megnezem rendesen mert nemtudtam odatenni jool a hengerhez a gyertyat....de ha nem lesz szikra akkor baj van
A DR 800-nak volt "qrva jó" feszítője.
Valami beszakézott mérnök belülre tervezte a láncfeszítőt .
Nem volt nagy meló hozzáférni "csak" a hengert kellett lehúzni hozzá
Szerintem el van törve abban is a rugó,de szét kell szedni,és akkor kiderül........előre szólok szopás összerakni,de megéri,mert itthon biztos van vagy 20-25 pénz a feszítő........ellenben csak be kell szerelni
olyan 1/0 módon működik
de nem is nagyon szoktam használni, amikor meg használom akkor meg pont jó ha blokkol
elöl meg teljesen jó az a gyári cső, 1 ujjal is marha jól adagolható és remekül fog
aztán meglehet hogy hátul csak a betét valami semmitérő, na de 3/4 része még fenn van szóval nem terveztem cserélni