Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudtátok,hogy ugyan az a pálya lesz mint nyíregyen szokott lenni?
Gondolom költség hatékonyságból nem építenek újat így viszont nem megyek fel a nagyfaluba egy valag pénzért ,plusz a jegy is sokkal drágább lesz mint a bujtosban volt
10W40 jó lesz oda és én is kidobnám max 500km után.
Amúgy a 600-nak 2000km az oil csere periódusa de ez használat függő.Volt,hogy 800 km után ledobtam de akkor kapta is.
ertem koszi
Max 500-nál cserélném az olajat mert az addigra teli van apró fémporral.
szerelo is aszonta hogy nem igen kell futtatni mint pl a regi jawaknal amiknel az a 500km minim kellett....igaz az 2t
XR-nel 500km a csereperiodus vagy a felujitas utan nem mennel 500km-nel tobbet az elso olajjal?
Sokan a "férfias" bejáratásra eszküsznek, állítólag az első 30 perc a kritikus a gyűrűk hengerhez igazodásához. 3 x 10 perc kigyorsítások motorfékes visszalassulásokkal, első 10 percben 1/3 gázzal, másodikban 2/3 gázzal, utolsóban majd' teljes gázzal. Utána olajcsere.

Fontos hogy beindítás után ne járasd alapjáraton sokáig, kezd el a bejáratást mihamarabb.
Én 500km nél többet nem mennék azzal az olajjal,de ez az én véleményem.
es pl egy 300km futtatas utan kell cserelni olajat vagy mehet rendesen 1000km ig?
Egy frissen össze rakott motorba én a 10w-40 est ajánlom.
Mikor rakod vissza a szelepfedelet a vezérműtengely bütykei lefele álljanak.Miután vissza raktad a szelepfedelet és meghúztad a csavarokat a szelephézagot be kell állítani!
Mentek a teremkrosszra!?
felujitas utan milyen olajat tegyek az XR-be 10w40 vagy 20w50?
Aha azt gondoltuk mi is hogy lesz ilyen akadály csak azt nem tudjuk hogy mi vár ott bent és azért kérdeztem ezt meg! Köszönöm szépen a segítséget! Amúgy a probléma az lenne hogy, a moci egy rendes szerelőnél volt de ott az egyik csavart beleszakították és ott eresztette is olajat. Most a csavar pótolva lett, meg is lehet húzni meg minden de mégis ereszti kicsit az olajat. Vagy rossz a tömítés vagy mivel ott olajos lett ezért tud szivárogni tovább de szerintem inkább az előbbi.
Csak egy minimális a vezérműtengely alatt de az nem folyik ki.Nyugodtan leveheted a szelep fedelet.Viszont nem biztos hogy letudod venni simán valószinű hogy az alsó blokk felfogató csavarokat ki kell venned hogy lejjebb kerüljön a blokk mert különben el fog akadni a vezérmű lánckerékbe.
Igen! Össze keveredtem és tényleg a szelepdekniről van szó! Ott van fent olaj ha nem jár a motor?
De! Most tudatosult bennem hogy rosszul informáltak és én így hülyeséget is kérdeztem! Bocsi
De akkor viszont nem is kell olyan mélyre menni.
MuZ mester válaszát nézted? Nem a szelepfedélről van szó?
Köszi szépen! Hát megpróbálkozok vele, vagy vagyse
XR400-on van tapasztalatom, gondolom XL600 sem sokkal másabb blokk terén. A vezérműtengelyt ki kell majd szedned, láncot ne engedd leesni, majd tengelyt vezérlés helyesen visszarakni. Egy manualt azért töltsél le.
Minden tiszteletem mellett megjegyezném,hogy ha a kérdést fel tetted akkor ne kezdj hozzá
Amúgy a vezérlést szét kell szedni hozzá és ennek összerakása valamint beállítása kíván némi gyakorlatot s rálátást
Viszont ha esetleg összetévesztetted a szelepdeknivel akkor ott tényleg csak a csavarokat kell kiszedni
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem! Az lenne a kérdés hogy egy xl600-nál mivel jár egy hengerfej tömítés csere, olajat esetleg le kell-e engedni vagy valami komolyabb dolgot meg kell-e bontani a hengerfejben, esetleg az egész abból áll hogy csvarokat kiszed, tömítés kicserél, csavarok vissza?
A segítséget előre is köszönöm!
Írtam mailt.
voltak benne ple darabkak azer de semmi vatta
Az a chopper dob nyitottabb mint a te sport dobod az csak egy szimpla cső