Tudtátok,hogy ugyan az a pálya lesz mint nyíregyen szokott lenni?
Gondolom költség hatékonyságból nem építenek újat így viszont nem megyek fel a nagyfaluba egy valag pénzért ,plusz a jegy is sokkal drágább lesz mint a bujtosban volt
10W40 jó lesz oda és én is kidobnám max 500km után.
Amúgy a 600-nak 2000km az oil csere periódusa de ez használat függő.Volt,hogy 800 km után ledobtam de akkor kapta is.
Sokan a "férfias" bejáratásra eszküsznek, állítólag az első 30 perc a kritikus a gyűrűk hengerhez igazodásához. 3 x 10 perc kigyorsítások motorfékes visszalassulásokkal, első 10 percben 1/3 gázzal, másodikban 2/3 gázzal, utolsóban majd' teljes gázzal. Utána olajcsere.
Fontos hogy beindítás után ne járasd alapjáraton sokáig, kezd el a bejáratást mihamarabb.
Mikor rakod vissza a szelepfedelet a vezérműtengely bütykei lefele álljanak.Miután vissza raktad a szelepfedelet és meghúztad a csavarokat a szelephézagot be kell állítani!
Aha azt gondoltuk mi is hogy lesz ilyen akadály csak azt nem tudjuk hogy mi vár ott bent és azért kérdeztem ezt meg! Köszönöm szépen a segítséget! Amúgy a probléma az lenne hogy, a moci egy rendes szerelőnél volt de ott az egyik csavart beleszakították és ott eresztette is olajat. Most a csavar pótolva lett, meg is lehet húzni meg minden de mégis ereszti kicsit az olajat. Vagy rossz a tömítés vagy mivel ott olajos lett ezért tud szivárogni tovább de szerintem inkább az előbbi.
Csak egy minimális a vezérműtengely alatt de az nem folyik ki.Nyugodtan leveheted a szelep fedelet.Viszont nem biztos hogy letudod venni simán valószinű hogy az alsó blokk felfogató csavarokat ki kell venned hogy lejjebb kerüljön a blokk mert különben el fog akadni a vezérmű lánckerékbe.
XR400-on van tapasztalatom, gondolom XL600 sem sokkal másabb blokk terén. A vezérműtengelyt ki kell majd szedned, láncot ne engedd leesni, majd tengelyt vezérlés helyesen visszarakni. Egy manualt azért töltsél le.
Minden tiszteletem mellett megjegyezném,hogy ha a kérdést fel tetted akkor ne kezdj hozzá
Amúgy a vezérlést szét kell szedni hozzá és ennek összerakása valamint beállítása kíván némi gyakorlatot s rálátást
Viszont ha esetleg összetévesztetted a szelepdeknivel akkor ott tényleg csak a csavarokat kell kiszedni
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem! Az lenne a kérdés hogy egy xl600-nál mivel jár egy hengerfej tömítés csere, olajat esetleg le kell-e engedni vagy valami komolyabb dolgot meg kell-e bontani a hengerfejben, esetleg az egész abból áll hogy csvarokat kiszed, tömítés kicserél, csavarok vissza?
A segítséget előre is köszönöm!
Gondolom költség hatékonyságból nem építenek újat így viszont nem megyek fel a nagyfaluba egy valag pénzért ,plusz a jegy is sokkal drágább lesz mint a bujtosban volt