Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló mindenki lenne egy rfvc komplett blokkom esetleg bontom is képeket rakok fel hamarosan.
Az biztos,hogy minél újabb annál kevésbé rally
A legjobbak az RD04-ek,de azokból jót már elég nehéz
nem szívbajos az már bizonyos
kimaradt pár lélegzetvétel azért a csobbanásnál

nem tudom már ki és hol mondták...... de mondtak több dolgot amit érdemes csereberélni sűrűbben, meg valami évjárati különbségek is voltak
Ja,a tipuskód :XRV 750 a gyártási kód:RD04,RD07
Murvas-kavicsos-koves, vizmosas, patak, ilyesmi. Izland.
22-es
Erről a srácról beszéltem.Valamilyen Szabi,Kanyarékkal nyomja
Sziasztok!86 XL600R típusú motornak a kormánya 22-es vagy 28-as?
http://www.africatwin.hu/

http://honda-dominator.net23.n...

Velü
k beszélj de a dominatorosoknál is van egy srác aki durvában terepezik az AT-el(ami nem lovas )
Ha sok a terep mindenképp jobban jársz egy africaval.Inivel nem értek egyet ,nem tudom ki szerint szervizigényes az afrikáner
Ami típushibaként szóba jöhet az a benzinpumpa,mert elektromos és sok km után hajlamos a beégésre.Ezt egy elé épített relével vagy az XTZ 750 vákumos pumpájával ki lehet küszöbölni.A másik esetleges probléma forrás a gyújtás elektronika.Ezt rezgés csillapított alapra kell helyezni és hosszú életű lesz.Mert a rezgések nyírják ki a forrasztásokat és mivel gyantába van öntve nagyon körülményes a javítása.Amit még érdemes elvégezni az a fesszabályzó jobb hűtése,számítógép radiátorral vagy szellősebb helyre kell tenni.Nagyjából ennyi
Az egyik legmegbízhatóbb gép szerintem
De ha még sosem enduróztál akkor én tréningeznék a helyedben mert a súlya miatt nem egy hard enduró,vagy ha igen akkor oda rider kell
Remélem tudtam segíteni
a picsába....... elrontotta a sportmotor a lényeget
hátha így:
http://www.youtube.com/watch?v...
ha már ennyire at.........
http://youtu.be/8p0-2qtdtcw azért elakadt a lélegzetem[/L]

de elölről nézve lehet megtekinteni a transalp tereptulajdonságait(is)
itt még a cagivával hasítottam, mondanom sem kell negyed annyira sem fáradtam el mint a nagygépesek
Én megvenném a dugót fúrás előtt hiszen ahhoz kellene az illesztési méret
Afrika Twin már 9 éves koromban tetszettek habár akkor még ez a legújabb modellként tört be a piacra! De am jól néznek ki!

Ne röhögj Ini Benéztem meg esik ez néha
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ de hülye vagyok az A T nem azt jelenti de azért nézz be oda hátha segítenek.
A.T a lovasság itt beszélget néven vannak fent.Az A.T=africa twin
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&session_id=JbkIKEOl
gg.15470&topic_id=675&limit=50
én ilyesmivel mentem eddig: link
aszfalton tetszett, terepen jobban kellett küzdeni vele mint a ténérével
lehet ezekhez kapni mindenféle cuccot

a terep milyen terep? szóval mennyire ütős?
Koszi, szetnezek alaposabban, bar Africa Twint nem talaltam, csak Transalpot

Amugy jol tudom, hogy XR az Africanak a tipuskodja? Sosem enduroztam :)

Mire kell figyelni ezeknel az idosebb terepvasaknal? Alkatreszt mennyire konnyu szerezni hozzajuk?
az at-t nagyon nézegesd át előtte, egy időben be voltam indulva rá de lebeszéltek mert aránytalanul nagy a szervizigénye
Itt érdeklődj
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum_list&session
_id=JbkIKEOlgg.15470&g=motorbike_forum
Nem tudtok tip-top elado Africa Twint, esetleg Transalpot? 600ezer ft alatt-korul... :) Elsosorba egy 8000km-es turahoz kellene (kb 2500on nincs aszfalt), de ha beleszeretek, akkor megtartanam utana is.
Én az emelt kompressziós Wössnert javaslom de a Wiseco is jó féle Vettél már veztengelyt?
akkor lehet vele menni finoman
azt meg nemtudom....szerelo heten viszi gyorbe furatni es csak azutan lesz dugo veve.....de kb wiseco vagy vertex