Velü
k beszélj de a dominatorosoknál is van egy srác aki durvában terepezik az AT-el(ami nem lovas )
Ha sok a terep mindenképp jobban jársz egy africaval.Inivel nem értek egyet ,nem tudom ki szerint szervizigényes az afrikáner
Ami típushibaként szóba jöhet az a benzinpumpa,mert elektromos és sok km után hajlamos a beégésre.Ezt egy elé épített relével vagy az XTZ 750 vákumos pumpájával ki lehet küszöbölni.A másik esetleges probléma forrás a gyújtás elektronika.Ezt rezgés csillapított alapra kell helyezni és hosszú életű lesz.Mert a rezgések nyírják ki a forrasztásokat és mivel gyantába van öntve nagyon körülményes a javítása.Amit még érdemes elvégezni az a fesszabályzó jobb hűtése,számítógép radiátorral vagy szellősebb helyre kell tenni.Nagyjából ennyi
Az egyik legmegbízhatóbb gép szerintem
De ha még sosem enduróztál akkor én tréningeznék a helyedben mert a súlya miatt nem egy hard enduró,vagy ha igen akkor oda rider kell
Remélem tudtam segíteni
de elölről nézve lehet megtekinteni a transalp tereptulajdonságait(is)
itt még a cagivával hasítottam, mondanom sem kell negyed annyira sem fáradtam el mint a nagygépesek
A.T a lovasság itt beszélget néven vannak fent.Az A.T=africa twin
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&session_id=JbkIKEOl
gg.15470&topic_id=675&limit=50
Nem tudtok tip-top elado Africa Twint, esetleg Transalpot? 600ezer ft alatt-korul... :) Elsosorba egy 8000km-es turahoz kellene (kb 2500on nincs aszfalt), de ha beleszeretek, akkor megtartanam utana is.
A legjobbak az RD04-ek,de azokból jót már elég nehéz
kimaradt pár lélegzetvétel azért a csobbanásnál
nem tudom már ki és hol mondták...... de mondtak több dolgot amit érdemes csereberélni sűrűbben, meg valami évjárati különbségek is voltak
http://honda-dominator.net23.n...
Velü
k beszélj de a dominatorosoknál is van egy srác aki durvában terepezik az AT-el(ami nem lovas )
Ha sok a terep mindenképp jobban jársz egy africaval.Inivel nem értek egyet ,nem tudom ki szerint szervizigényes az afrikáner
Ami típushibaként szóba jöhet az a benzinpumpa,mert elektromos és sok km után hajlamos a beégésre.Ezt egy elé épített relével vagy az XTZ 750 vákumos pumpájával ki lehet küszöbölni.A másik esetleges probléma forrás a gyújtás elektronika.Ezt rezgés csillapított alapra kell helyezni és hosszú életű lesz.Mert a rezgések nyírják ki a forrasztásokat és mivel gyantába van öntve nagyon körülményes a javítása.Amit még érdemes elvégezni az a fesszabályzó jobb hűtése,számítógép radiátorral vagy szellősebb helyre kell tenni.Nagyjából ennyi
Az egyik legmegbízhatóbb gép szerintem
De ha még sosem enduróztál akkor én tréningeznék a helyedben mert a súlya miatt nem egy hard enduró,vagy ha igen akkor oda rider kell
Remélem tudtam segíteni
hátha így:
http://www.youtube.com/watch?v...
http://youtu.be/8p0-2qtdtcw azért elakadt a lélegzetem[/L]
de elölről nézve lehet megtekinteni a transalp tereptulajdonságait(is)
itt még a cagivával hasítottam, mondanom sem kell negyed annyira sem fáradtam el mint a nagygépesek
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&session_id=JbkIKEOl
gg.15470&topic_id=675&limit=50
aszfalton tetszett, terepen jobban kellett küzdeni vele mint a ténérével
lehet ezekhez kapni mindenféle cuccot
a terep milyen terep? szóval mennyire ütős?
Amugy jol tudom, hogy XR az Africanak a tipuskodja? Sosem enduroztam :)
Mire kell figyelni ezeknel az idosebb terepvasaknal? Alkatreszt mennyire konnyu szerezni hozzajuk?
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum_list&session
_id=JbkIKEOlgg.15470&g=motorbike_forum