Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen dugót raksz bele?
Szerintem nem mert 54 mm-es volt a befogó mérete.az xr -é ha jól tudom 43 mm es.Nem hiszem hogy akkorára kilehetne fúrni az xr befogóját.
Kell! A "tuti" szerint az első 30 perc a legkritikusabb a gyűrűk+henger jó bekopásához, ne hagyd sokáig alapjáraton prüttyögni, változtasd a fordulatszámot, terhelést.
furas es uj dugo utan kell futtatni a XR-t?
Igazából az érdekelt volna,hogy a gyári befogóval fel lehet tenni?
Már elkelt.
ok valamelyik nap lekapom
olyan futkosós napjaim vannak mostanság
Neked volt eladó első teleszkópod?
Akkor hagyjuk ezt a citromailos dolgot.Facebookod van?
Mérd meg a pontos méretét megnézem,hogy van e a kacatok között.
hat igen
az előbb néztem még mindig semmi
Érdekes egy vázad van se vázszám se kitámasztó
koszi az enyemen nincs semmi jele hogy lett volna ....akarok csinalni ra
na felénk olyan fém dűbel csak 12es-ig van
mondjuk meg sem mértem mennyi lehet a kormány belső fele
Nem friss ,
tudna nekem valaki egy kozeli kepet csinalni a xr600 sztendererol?
Én maradok az xr-nél.
okés köszi
na ja én is inkább feszítenék egy 0 kilométeres husán
csak 2,5 milla hiányzik hozzá........

de az is igaz hogy azon se tudnék jobban motorozni
Elküldtem még egyszer.
Eddig még nem jött mail
Az érveid nem alaptalanok.Sok sikert a következőhöz.Meg kaptad a levelet?(citromail-nak nem erőssége elküldeni).
Nekem az XR-be a helyi Honda hozott 2800-ért,bontóba 3300.- volt
Egy telefont megér
Oks! Igen el mert hiába könyebb egy DR vagy XT nél de a 135-140kg terepre meg dombot mászni nehéz. Szerettem nagyon jo volt ,nyomatékhegyek, xr anno az endurok királya meg minden... de nehéz és néha tehetetlen. Veszek egy jo kis EXC-t helyette. Egyrészt fiatalabb... 2 könyebb...3 sokkal kezelhetőbb...4 modernebb kinézet.