Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

xl600 en tudnak szerezni de dominatoret nem ....az uj meg 260 ropogos euro
Viszont a dominátoré egyezik az xr 600 vezérműtengelyével
ertem koszi
Nem egyezik!Egy kis hézagolással berakható az de akkor a himbákat is cserélni kell.
az XL600 vez.tengelye egyezik az XR600-al?
a crossnak jóval nagyobbak a bütykei, ezáltal jobban tart
de a 6days is teljesen jó, gondolom nem versenyzel
amúgymeg a versenyzők 1-2 menet után dobják le a crosst is mert ha a széle lekopik sokkal kevesebbet fog
legutóbb erdélyben olyan 6days gumival voltam amin kb 5 mm borda volt középütt, a szélén meg szinte ép, aztán oldalt fogott rendesen(igazándiból csak oldalt fogott )
Szia. a láncfeszítót ha vissza tudod nyomni kézzel az rossz.minél előbb cseréld ki,mert akár nagyobb baj is lehet.az automatán megfeszíti magát és nem engedhet vissza.ha sokáig használod így akkor akár ki is hegyezheti az alsó és a felső fogaskereket és akkor azokat is cserélni kell.azt pedig hogy nyúlott e a lánc azt onnan tudod hogy tedd alul t jelre és akkor a vezérműkeréken lévő jeleknek tökéletesen 1 síkba kell esnie a hengerfej síkjával.sajnos ehhez le kell venni a komplett szelepfedelet,természetesen felső holtpontba állítás után.üdv
Nagy különbség van még a 6 days és egy cross között is?
Gondolok itt oldaltartásban és sárban.
Xr400-hoz a gyári felújító szett is 35e Ft körül mozog.
Sziasztok!

Honda XR600; gyári első és hátsó sárvédő kiváló állapotban illetve gyári blokkvédő baráti áron eladó! Érdeklődni itt vagy mailban: insane5@freemail.hu
hat ara mar nincs keret....akkor egy ideig igy marad
Csak hogy tudd , a krómozás csak teljesen sima , polírozott felületen lesz fényes !
Sziasztok. Továbbá az volt a gyuri xr ével , hogy a lánc feszítő patront kézzel asztalhoz nyomva vissza lehet nyomni.(ami ne mbiztos hogy probléma), mert ha jol tudom akkor annak az a lényege hogy kifelé a rugó hatására feszíti a láncot ,de visszafelé nem enged. Visszaszerelés után a motornak teljesen jó hangja lett. viszont néha pillantokra visszajön a csörgés. Az lenne a kérdésünk hogy a lánc nyúlását kívülröl hogyan lehet megállapítani. Esetleg a patronban lévő kis csavar meneteit számólva amikor rá feszít? Előre is köszönjük!
Szevasztok fórum társak! Lenne egy kis problémám. Ciripelő hangot adott ki az xr 400-asom, és azt hittük hogy szelepet kell állítani. Állítottunk is rajta mert nem volt jó. Gyári értékekre beállítottuk és mégis ugyanolyan hangja maradt! Lehet hogy a vezérműláncom laza? Ha az azt honnan tudnám meg biztosra? Lehet hülye kérdés de remélem értitek!
Dehogy
Ki jött már a csavar?
Apropó. Mennyi az XR4 hasmagassága? Mert az enyémnek most 0 és ahhoz túl könnyű emelőt csinálni
Lehet az lessz. Nekem Mislejn meg Bridzssztón van (asszem a Mislejn van háttul) de nekem bejött. Fog rendesen csak sajna full krossz és müszakira nem vihetem vele (nincs E bötü)
nekem nagyon bejött ez a 6days
ellenben a mitas fim-el(mondjuk most az van fent) ami bitang csúszik vizes aszfalton
de mint tudjuk a cross guminak nincs párja
szóval ha csak műszakira kell akkor keress valami olcsó akármit aztán 2 évente csak le tudod cserélni
Azért kérdem mert olyan gumit kéne vennem ( ami azon túl hogy jó is) amibe van E betü ütve hogy tudjam vele müszakira vinni. És ne kelljen oda-vissza cserélgetni. A mostani meg maradna tartaléknak.
2010 őszén 35 pénz volt postástól a pár
már nem tudom honnan volt, de olcsóbb volt mint közvetlenül a metzelertől
a kopottakat meg az apróból.....
Ini. Six days-t honnan szoktad beszerezni és mennyiért kb?
Köszönöm !
Köszönöm !