Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem szerezz be egy komplett lengőkar és himba felújító szettet
mifelénk olyan 30-40 pénz között árulják a prox gyártmányt
na szetkaptam a hatso villat....harom azt a valamit kell cserelni ami a kepeken van....az egyikbol meg nem sikerult kiszednem a csavart....mennyibe kerulnek ezek kb?
Nekem az tetszik mikor meg van lilulva a króm de még nem biztos hogy krómoztatom lehet inkább betekertetem kipufogó bandázzsal még nem döntöttem.
Használd egészséggel! 120-ért rendben volt az ára. Csak szeretném ha rendben lenne, ígyhát ráköltős .... Ami rendben van 600-as, annak is meg kérik az árát.
meg sárgás-lilás tökömtudja milyen......
szerintem inkább a festék, az sem ér szart sem de legalább olcsó
Én csak le akarom festeni valamivel. Gondolom valami hőálló festék jó lesz rá.
Azért hogy ne csúnya rozsdás legyen hanem szép fényes
leömlőt krómoztatni?
azt meg minek?
Köszi holnap felhívogatom őket.Igazából a kipufogó leömlőmet szeretném krómoztatni de kérdés mennyiért csinálnák meg sokat nem akarok rá áldozni
Sziasztok!Ismertek olyan helyet ahol aránylag olcsón krómoznak?
megcsinálgattam rajta pár dolgot énis,amikor nyáron elhozta a csávó,aki megvette az XR em,monta,hogy ő nem csinált vele semmit,csak használta.lánc olyan laza volt hogy a földig leért majdnem,nem fogott a fék,zárlatos volt az akksi benne, teljesen elvolt hanyagolva,itt 1 kép róla amikor meghozta,mellette a volt xr 600am,hát azért az kissé jobban karban volt tartva
hát igen azt én is láttam,hogy költeni kell azért rá ha valaki normálisan akarja használni,de 120ezerért nem volt az rossz vétel sztem
azóta elvitték a cbr900 ast is,úgyhogy vettem egy 2005ös 1000rr t
az enyem meg igy ...holnap megy ki a hatso villa
Kitartást a munkákhoz.
Mindenképp szerettem volna menni egy utolsót 2011-ben,de jó is volt,habár nem téptük szét magunkat.

Az Ausztrál kolléga már volt felrakva ide,de még mindig tetszik ahogy megy......már CRF 450-el tolja
Szevasztok! Csak a hangja volt szép a motornak, amúgy hát .... Sajnálom! Első- hátsó sárvédő, lámpa csere,(törött mikor hozzám került) oldalidomok csere, (talán xr-é volt feldrótozva) trafó, gyertyapipa, gyertya, fesszabályzó , kémény(szétgányolva)csere , láncfeszítőnél fosta az olajat ( 70 ft- az anyag, 2óra meló) légszűrő, ( Talán még a gyári ) az összes vezetékelés, ( csak elsőpilács volt ) tükör hátsógumi, lógó hátsólánckerék, olaj, olajszűrő csere. Szerencsére szereztem hozzá mindent elég jó áron, alakul a gépsárkány! Még egy festés elmenne de az még ráér ! Ennek ellenére nagyon bejön a gép erős , húz mint a vonat! Tavaszodhatna...! Búék mindenkinek!
na ja az igazi endúrós biciklivel is vagány
asszem tavaszig sokat tekerek, tavaszig be kellene férni a motoros gatyába
A látásodra nem a házi pájinka segített rá?
Ment a T.Akkor nektek se telt tv nézősen a nap.
http://youtu.be/Xv9H68kHL7o

Valami hasonló patakot találtunk mi is:
http://www.sportmotor.hu/motor...
mi biciklivel mentünk a gyerekkel egy kört a réten
majdnem fejre álltam egy vakondtúráson
olyan frissnek tűnt aztán keményre volt fagyva
BÚÉK!
Ma sötétedésig motoroztunk,qrva jó az erdő!
Fasza sár ,kidőlt fák,stb!
Remélem mindenki ment ma legalább egy keveset!
Mindkettőre ment a T
Fagyosszent létemre Én is kimentem egy körre egy fórumtársunkkal.......az a helyzet hogy nem fáztam,nagyon szívatós volt a talaj. Olyan helyeken nem tudtam felmenni,ahol máskor gond nélkül felmegyek
http://www.sportmotor.hu/motor...

http://www.sportmotor.h
u/motor...

Így néznek ki szépen. Egy enduro rendeltetés szerű használata.