Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyári szett nem olcsó 20.000 ft környékén van.Ha jól tudom
xr4 kutyacsont tűgörgője tuti nem szabvány méret
jó pár katalógust átnézett az ember de senki sem gyárt ilyent
egyedi gyártásnál még ott a porvédő kérdés is
koszi a valaszt ...csak azert szednem szet hogy megnezzem minden okes e es hogy megzsirozzam....ha szetszedem gondolom ossze lehet rakni a regi dolgokkal is?

Ti sem szerettek tiszták maradni?!
Semmi extra nem jut eszembe,viszont a felújítása nem olcsó.
A lengővilla tengely tűgörgői szabványosak és nálunk valami ezerpárszáz forint,viszont a himbában lévők állítólag nem szabványosak s csak a Honda adja.Mondom állítólag mert én azokat nem cseréltem.Egy barátom a dominátorban úgy oldotta meg,hogy egy csapszeg gyártó céggel csináltatott új tengelyeket szabványos csapágyakhoz.A himba rendszert meg felmaratta méretre.A tengelyeket töredék áron gyártották le neki.Ha dugattyú csapszeg minőséget tudnak csinálni,gondolom oda is jó
muszaj volt leszednem es kiengednem az olajat csak ugy tudtam kiszedni a fekpofakat
simán ki lehetett volna nyomni az olajjal.........
hanem
takarítsd ki a gumik alatt a vájatokat facán, teli van porral aluoxiddal meg hasonló szmötyivel
amikor összeraktad akkor emeld a munkahengert felfelé és úgy légtelenítsd ki a rendszert, különben cumi lesz
mamo szetkaptam a hatsofeket meg az elsot....volt veluk munka rendesen kompresszorral kellett kinyomatnom a dugattyukat....egyiket kilotte rendesen .....ha szetkapom a hatso villat himbastol mindenestol kell valamire figyelni hogy elne csesszem?
meglesz....okvetlen megmondom neki koszi
aszonta a szerelo hogy lent valami rosszul volt osszerakva es azert nem kapott rendes kenyest....holnap megyek hozza utanna tobbet tudok majd mondani
ellenben ha van egy segítség akkor egy féktisztító és egy fogkefe segítségével 20 perc alatt ki lehet ganézni a kormánycsapágyat
nekem alig jöttek ki a lábai mindenféle ékeket kellett veregetni a befogók réseibe........
Vedd ki a telókat mert ha felül leoldasz mindent egy kezelhetetlen nehéz alkatrészhalmazod lesz ami mindent fog csinálni csak azt nem amit te szeretnél
Hali.szerintem vedd ki a telókat.nem nagy munka és csak magadnak segítessz,nem fogsz kinlódni.én úgy szoktam hogy kiveszem.
Technikai kérdés: A kormány kijön ha fönt leveszem azt az anyát vagy le kell bontanom az első telókat és csak ugy tudom levenni?
Annak idején a DR-be valami horror áron adtak volna szelepeket.
Úgy oldottuk meg,hogy vettem valami Ford szelepeket fillérekeért.
A szár vastagság megeggyezett de hosszabb volt és a tányérok is nagyobbak voltak.Egy cimborám méretre köszörültette,vágatta,új ékpálya stb. oszt faszán berakta
Hibátlan volt.Mondjuk a srác csinált már pár érdekes dolgot mert rally autók hengerfejeit tuningolta.
A szelepvezetőket feltétlen cseréltesd a szimeringeikkel együtt,mondhatni filléres tétel de az oilfogyásra jótékonyan hat.
Nagyon úgy fest sajnos

Kentem/fújtam/áztattam mindennek, ütöttem mindennek de meg se mozdul
Csak nem kijön a végén a csavar?
Apúúúú! Elkezdődött!
Azt azért nézesd meg miért nem kapott kenést mert ha szar az olajpumpád akkor utána se fog kapni olajat.Ha kell nekem van egy eladó új olaj pumpám.
na szetkapta a szerelo a blokkot....aszonta hogy nem kapott kenyest font es hogy kikoptak a himbak azt cserelni kell meg hogy a dugo is bemarodott hogy az is cseres es talan furva is lesz....szelepek eleg joo allapotban vannak vez.tengely is kicsit megkopott de meg talan joo lesz....blokk alja joo ahoz nem kell nyulni....holnap megyek hozza megbeszelni a dolgokat meg meglesni a blokkot....aszonta 350 400 euro lesz kb
Tegnapi móka egy rövid részlete:
http://www.sportmotor.hu/motor...

Kicsivel jobb minőségben:
http://youtu.be/hmBtEtyNJKc
az én dr-em nem füstölt ennyire, hidegen is csak nagyobb gázra dobta a kéket, melegen meg nem is igazán. aztán meg odavoltak a gyűrűk eléggé
ez meg igy belefer ....nekem az xl ennel jobban szokott de most az is hanyagolja kicsit
itt olyan 3,5 ütemű még