Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!Ini ez biztos hogy 4 ütemü? Nem bántás képp mondom de csinálj valamit azzal a kipufogóval mert olyan a hangja mint egy kávé darálónak
ez a picasa valamiért szar
videóóóóóóó
néha ettől jobban keni, de most lehet zavarban volt a kamera miatt
Keresek krossz bukót m- s méretben csizmat42-43méretben ,pÁncélt vagy protektoringet és ruhát.m -l .Gy-M-S megyéből
akárki akármit mond hideg van,majd ráfagytam a motorra.
amikor nagyon fáztam elmentem a vasútárokba tornázni, az egy kicsit kimelegíti a testet és a lelket
ahhoz képest hogy alig volt csapadék csupa sár minden
filmeztem egy füstölgő xr4-et is fel is tolom a youtube-ra ha valahol megtalálom a jelszavam
Bocsánat, hogy csak így beleszólok(nem olvastam el minden idetartozó hozzászólást, így lehet valaki már elmondta). Sok oka lehet a motor túlmelegedésének, például a nem megfelelő dugó-henger illesztési hézag(túl kicsi, túl nagy) Nem megfelelő hónolás..így nincs olaj ami megmaradna a hengerfalon...És számtalan oka van..viszont a szerelődet hagyd ott a francba, miután állítólag megakasztott egy motort (kétszer) Nem nézi át, hogy károsodott-e valami, a másik pedig, ha tudja mitől volt az ami..akkor miért nem igyekezett elhárítani a problémát a motor normális beállításával. Szóval szerintem érdemes szétszedni a motort, és újra összeszerelni NORMÁLISAN. Valószínű a kopogás is valamiféle szerelési hiba következménye.
December 16 22:29 ide lapozz vissza:Neki van olyan xl 600 as ami hátul is tárcsás.
szóval akkor elvileg az xr-é jó hozzá de csak valaki meg írja aki már látót vagy csinált ilyent meg a 600-650 melyik lehet jó?
Nem domié volt elirtam xr-é volt a domié nem jó hozzá másképp van bent a központi rugó
Hirdettek itt egy olyan xl 600 ast amibe domi lengővilla volt.
Sziasztok Lenne Egy Kérdésem Lehet Hogy Hülye Kérdés De Honda Xl600r Be A Dominátor Vagy Az Xr Hátsó Villa Jó Bele?
Lehet hogy csak a nagy lánckerék miatt tűnik úgy .
Az enyém is hasonló csak az egy vaslábú szék
joo mi?
ha találnék rendes 5-ös szárnyas anyát akkor nekem is 3 másodperc lenne a ki-be vétel
most szarolni a 8-as kulccsal lassabb
én ingyen kaptam, ez egy prototípus volt ami nem sikerült tökéletesre
ki akarták dobni, én meg kikukázok mindent okosba
Egyik haveromnak van Touratech, az is jó, de szvsz ez a müa. RAM jobb, egyszerűbb, könnyebb és gyorsabb kiszedni/berakni.
nekem vista van, bár kicsit vicces amióta ráejtettem a morort
a gps tartó megvan: touratech klón, kóracélból
csak nem sikerült feltenni mert a gyári kormánynak van merevítője
de ahogy nézem a tiéd sem gyári kormány
eredetileg oda készült ahol a dekompresszor kar van
Szerintem nem, de a fene se tudja Igazából egyvonalba kellene hozni a lánckerekeket és a lengővilla csavart, akkor a legszorosabb a lánc, és ott beállítani hagyva egy kis játékot. Most a 3 ujjas megoldást használom a felső láncvezető hátsó csavarjánál Inkább laza legyen egy kicsit, mint szoros.
Jó az szemed ETrex Legend HCX, az a sebesség és km órám is.

RAM ETrex tartó van felcsavarva 2 kis csavarral egy köztes lemezre, a lemez pedig M8 csavarral egy sima gumis csőbilincsbe. Tökéletes

A RAM tartó típusa: RAM-HOL-GA16U. Ebay-es, de biztos van MOn is vhol.
Mintha laza lenne a lánc .
vazzeeeeeeeeg..... neked is e-trex gps van?
ha lehet tolj már fotót a felfogatásról
egy éve agyalok hogy lehetne feltenni a kormányra középre
Nekem megvolt a mai, hát sár az volt.
ezen én is agyaltam már, hogy felteszek egy kombinált(ledes) hátsólámpát a rendszám fölé
csak nem tudom milyen sárvédő passzolna jól az xr4-hez amin nem kell faragni
Nekem is , ha összerakom a moci hátsó részét , mert kapott egy új hátsó lámpát , a sárvédőben lévőt pedig eltüntettem .
Fogsz egy kalapácsot ( fa nyelűt ) , a nyél végét a füledre , a fejét a blokkra teszed , és hallgatózol . Felerősíti a belső zajokat , és elég jól kiszűrhető honnan jön a zaj ahogy rakosgatod a blokk különböző részeihez . Persze járó motornál csináld .