akárki akármit mond hideg van,majd ráfagytam a motorra.
amikor nagyon fáztam elmentem a vasútárokba tornázni, az egy kicsit kimelegíti a testet és a lelket
ahhoz képest hogy alig volt csapadék csupa sár minden
filmeztem egy füstölgő xr4-et is fel is tolom a youtube-ra ha valahol megtalálom a jelszavam
Bocsánat, hogy csak így beleszólok(nem olvastam el minden idetartozó hozzászólást, így lehet valaki már elmondta). Sok oka lehet a motor túlmelegedésének, például a nem megfelelő dugó-henger illesztési hézag(túl kicsi, túl nagy) Nem megfelelő hónolás..így nincs olaj ami megmaradna a hengerfalon...És számtalan oka van..viszont a szerelődet hagyd ott a francba, miután állítólag megakasztott egy motort (kétszer) Nem nézi át, hogy károsodott-e valami, a másik pedig, ha tudja mitől volt az ami..akkor miért nem igyekezett elhárítani a problémát a motor normális beállításával. Szóval szerintem érdemes szétszedni a motort, és újra összeszerelni NORMÁLISAN. Valószínű a kopogás is valamiféle szerelési hiba következménye.
ha találnék rendes 5-ös szárnyas anyát akkor nekem is 3 másodperc lenne a ki-be vétel
most szarolni a 8-as kulccsal lassabb
én ingyen kaptam, ez egy prototípus volt ami nem sikerült tökéletesre
ki akarták dobni, én meg kikukázok mindent okosba
nekem vista van, bár kicsit vicces amióta ráejtettem a morort
a gps tartó megvan: touratech klón, kóracélból
csak nem sikerült feltenni mert a gyári kormánynak van merevítője
de ahogy nézem a tiéd sem gyári kormány
eredetileg oda készült ahol a dekompresszor kar van
Szerintem nem, de a fene se tudja Igazából egyvonalba kellene hozni a lánckerekeket és a lengővilla csavart, akkor a legszorosabb a lánc, és ott beállítani hagyva egy kis játékot. Most a 3 ujjas megoldást használom a felső láncvezető hátsó csavarjánál Inkább laza legyen egy kicsit, mint szoros.
ezen én is agyaltam már, hogy felteszek egy kombinált(ledes) hátsólámpát a rendszám fölé
csak nem tudom milyen sárvédő passzolna jól az xr4-hez amin nem kell faragni
Fogsz egy kalapácsot ( fa nyelűt ) , a nyél végét a füledre , a fejét a blokkra teszed , és hallgatózol . Felerősíti a belső zajokat , és elég jól kiszűrhető honnan jön a zaj ahogy rakosgatod a blokk különböző részeihez . Persze járó motornál csináld .
néha ettől jobban keni, de most lehet zavarban volt a kamera miatt
amikor nagyon fáztam elmentem a vasútárokba tornázni, az egy kicsit kimelegíti a testet és a lelket
ahhoz képest hogy alig volt csapadék csupa sár minden
filmeztem egy füstölgő xr4-et is fel is tolom a youtube-ra ha valahol megtalálom a jelszavam
most szarolni a 8-as kulccsal lassabb
én ingyen kaptam, ez egy prototípus volt ami nem sikerült tökéletesre
ki akarták dobni, én meg kikukázok mindent okosba
a gps tartó megvan: touratech klón, kóracélból
csak nem sikerült feltenni mert a gyári kormánynak van merevítője
de ahogy nézem a tiéd sem gyári kormány
eredetileg oda készült ahol a dekompresszor kar van
RAM ETrex tartó van felcsavarva 2 kis csavarral egy köztes lemezre, a lemez pedig M8 csavarral egy sima gumis csőbilincsbe. Tökéletes
A RAM tartó típusa: RAM-HOL-GA16U. Ebay-es, de biztos van MOn is vhol.
ha lehet tolj már fotót a felfogatásról
egy éve agyalok hogy lehetne feltenni a kormányra középre
csak nem tudom milyen sárvédő passzolna jól az xr4-hez amin nem kell faragni