Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudok írni
Így is akart lenni!
Nem magas,ez még belefér......tavasszal készült a felvétel,és még elég hideg volt,ezért picit ráállítottam. Bőven van még így így motorfék
nem magas az alapjárat? vagy az enyém alacsony?
szeretem ha van faca motorféke
nekem nyáron kezdte, aztán új olajjal nem füstölt... egy darabig...
aztán 500km alatt elvesződött belőle majd 1 liter olaj
melegen már ez sem füstöl

kb annyi zsetonom van is már hogy beleférjen egy fullgenerál, de megvárom mi lesz a melóval
azért is gondoltam egy szelepszár szimmering cserére, mert az nem hinném hogy nagy pénz lenne, blokkot meg amúgy sem árt kivenni néha
ne rohadjon be a csavar

ha meg marad a melóm akkor inkább egy túraendúróra ruháznék be, aztán töltögetnék bele olajat még jövő nyáron sűrűbben(már ha nem oldja meg a szimeringcsere a gondot) ilyen napi 20-100km távok mellett könnyen kivitelezhető, mert messzebb is inkább futóval vinném, lábon meg inkább a ténéré
ezt gondolom 12.27.-én
01.15.-én meg lehet mást
Ez nem volt bontva,de az előtte lévő XR4-em volt........Én csináltam,és garantálom neked hogy egy gramm füstje sem volt. Az meg nem igaz hogy soha nem lesz olyan mint ami nem volt bontva. Ha szakszerűen van szerelve a motor,akkor azzal nem lehet gond. Ha minden ok a motorral,akkor az nem füstölhet.
Olajlehúzó gyűrűket nem fordítva szerelted be? A tiéd gyárilag nem nicasilos volt? Csak azért kérdezem,mert a haveromnak volt 250-ese(Japán belpiacos) és az nicasilos volt,és a hülye gépműhelyes megfúrta,ezek után az alu-alu felület(dugó és a hüvely) pikk-pakk kikoptatta egymást,és füstölt mint a gyárkémény. Ilyenkor bele kell nyomni egy hüvelyt,és hibátlan lesz.
a blokkja volt már bontva?:)
nekem hidegen füstöl mint a szar, mondjuk melegen elmúlik, meg ugye még bejáratós is...viszont ha egy japán motort egyszer szétszednek..az sose lesz már olyan..főleg nem egy xr..amit nem arra terveztek hogy évente vagy pár évente teljes generál legyen rajta
amúgy mit nem adnék ha az enyém is így járna...
Csak annyira szabad füstölnie,mint amennyire a videón is látszik...........semennyire! XR4 füstölés :-))
Szerintem kapd szét,és csináld meg.........a tavaszt meg járatással kezd
enyém durván füstöl ám
mint régen a 2t watburg.......
majd valamelyik nap beröffentem aztán levideózom
nekem újak a szimeringek még is füstöl...sőt a dugó és a henger is új...előtte meg nem volt új és akkor is füstölt..emiatt aztán fölösleges szétszedni
nem tudja valaki hogy az xl600r elso fekbetetje paszol e az xr600-ba? ....ugy nezem mind ha kicsit mas lenne de nem akarom szetszedni feleslegesen
ha nalunk kapni koyot akkor azt rakok...koszi a tippet....hat bizok benne hogy szerencsem lesz....ez a szerelo ert a motrokhoz rendesen fiai versenyeznek o is versenyzet mikor meg fiatal volt fiainak is o csinalja a gepeket.... szerelonek megmondom hogy azert kapja szet rendesen es nezze at....ott neztem a szamot de nincs semmi...latszik hogy vastagon atlett festve a vaz....motorszam alapjan 91 es a gep elso kerek szerint 96 os hatsoba nemtalaltam irast ....magyar szervizkonyved nincs veletlen?
Még az is lehet,hogy szerencséd lesz
A váznyakon kell lennie a számnak asszem jobb oldalon
Zsolti barátom domijának is ez volt,Kanyar csinálta meg neki csepelen.
Ha valaki ért ehhez a blokkhoz akkor az ő .
Sok sikert és várjuk a fejleményeket!
Ja,a kerékbe Koyo-t tegyél!
szelepfeszket akartam irni
koszi... 100 eurot sikerult alkudni.....a motor atforog es hallani ahogy elnyomja a kopressziot a szivoszelepnel.....beszeltem a szerelovel es aszonta kb a szelepfedel vagy mi szakadhatot ki de majd szetkapja es meglassuk mivan vele....alvazszamot nem talalok rajta de te biztos tudod hol keressem amugy aszonta a gyerek miota megvette nem csinalt semmit vele csak motorozott a debilje es ez lett a veszte gondolom szelepeket se allitot es az miatt is megallhatott szerintem hatso kerekcsapagy van ki meg egy kicsit...lesz csereve....meg vanrajta valamilyen MG Sport kormany merevitovel....joo geplesz csak kell ra kicsit kolteni na de ezt tudtam
Amúgy gratula!
Na,na mi van?
Mesélj már,mennyit bírtál alkudni?
Akkor én lehet a durva verzióval kezdtem:-)
viszont épp, hogy csak meglátszik a tengely végén, ahogy ütöttem.
Szerencsére
Dornival nagyon nem mertem püfölni (alu meg réz dorni csak szétmegy rajta amugyis), mert nem akarom a csavart szétbaxni. Elütöm a végét akkor tényleg csak kimarni lehet majd...
hagytam mindent ahogy volt
ellenben a kipuff végébe betettem egy csövet és az valamennyire visszafojtja
szerintem először 150essel próbálkozz, azt simán ki lehet fúrni egy másfeles fúróval
Ini!

A 140-es fúvókádhoz, a tűt hova állítottad?
Jó, hogy szétszedtem, mert még 1-2 év és szerintem az enyém sem jön szét.
Megfordítani a tengelyt én sem tudtam. Viszont dorni+nagykalapács hatására egy fél óra után megmozdult. De még akkor is csak a nagy krova szárral tudtam épp megtekerni. Maradt a kalapácsos téma.

Remélem összejön neked is.
ha már mindenki bont akkor én is kikapom a blokkot
beletetetem a prox típusú szelepszárszimmeringet
tesztnek csak jó lesz mert ha ugyanígy füstöl akkor legalább tudom hogy más hiba is van
eltűnt és úgy tűnik nem is akar előkerülni:( próbáltam beméri csak simán kulcs elfordítva olyan mintha nem lenne ott a trafonál a 12 volt az lehetséges?
remelem nekem fog engedni a csavar....kikell szednem a blokkot
Az enyém is hasonlóan néz ki. Nem enged a csavar továbbra sem