hát ezért szoktam mondani hogy szétszedés és alapos takarítás után be kell áztatni bioetanolba
mert ugye ezeket a gyantás szarokat nem oldja a benzin csak az alkohol
pl haver xl600 gépe miután kiáztattam 1-2 fordulat és indult előtte meg bikázni kellett az akkut hogy végre beinduljon
mondjuk az xr kabi jóval egyszerűbb kialakítású, de ott is vannak furatok
nos szétszedtem, és arra a megállapításra jutottam hogy a fogpiszkáló tökéletes kaliber tud lenni..-a fúvókák gyáriak, ami teljesen felfoghatatlan...de mindegy, -az alapjárati fúvókában viszont valami furcsa lény lakozott...megpiszkálom bowdennel, átlátni rajta..aztán megfújom levegővel..akkor meg nem..ezt elismételtem vagy 30x, most már átlátni rajta mindig..lehet reszelgetés előtt kipróbálom így javult e esetleg.
világos
vettem fúrókat-a 45ös alapjáratihoz 50es meg 70es volt
a főfúvókához meg csak 150, 160, de ezzel már be tudom lőni nagyjából a méretet azthiszem...csak nincs kedvem ebbe a hidegbe benzinnel pancsolni...
ja a fulladás
amíg meleg volt teljesen jól működött, ahogy bejöttek a hidegek akkor kicsit torpant a gép
de akár vissza is tehetném a 150es fúvókát, gondolom avval nem torpanna, csak nincs nagyon értelme mert hidegben úgysem megyek vele
nekem eléggé úri fülem van aztán nem szeretem ha hangos a motor
egy picikét fojtottam a kipufogón ezáltal halkabb lett de el kellett venni kaját tőle
fogyasztásban is jelentett kb 1 liter mínuszban
gondolom gyengébb is lett de még így is bőven van benne, legalábbis az igényeimnek
igazándiból mint eddig minden motorommal kicsit "mellényúltam"
mert nekem egy könnyű, de kényelmes túraendúró kellene ami még ráadásul olcsó is
aztán vagy olcsó, vagy kényelmes vagy könnyű lehet egy motor......... vagy ezekből max kettő
hát így neten 5-7ezer körül hirdetgetik a kalibereket, nekem ez drága mondjuk, bár nem tudom mi is kerül benne ennyibe ha fúrót kapok 130tól felfele onnatól nincs gond mondjuk a kaliberrel
és a mikuniba való jó-e a keihinbe.merhogy ugye ahhoz kéne
Fúvóka kalibert minden normális szerszámboltba kapsz , nem is drága . Csigafúrót tizedenként lehet kapni , az sem drága . Simson , Mz fúvóka jó a Mikuni karbiba ...
hidegen a szívatóval csak kitartott gázzal működik, máskülönben leáll, ha bemelegszik akkor hirtelen gázra lefullad, sőt hirtelen gázzal akár le is lehet állítani..ja meg alapjáraton is prüszköl, igaz az gondolom azért mert amúgy azt a bizonyos pilot screw-et nagyon kitekertem. Ja és melegen fél szívatóval viszont veszi a lapot jól..csak akkor ugye egy bizonyos fordulat után elfogy a levegője..ebből gondolom hogy nagyobb fúvóka kéne.
az sem elég a gyári 132es, de pl a dynojet stg 2-es kitt már 180körülit ajánlana hozzá...
most ez már csak 260ccm(285ről)+az fmf..az fmf eredetileg 135öst javasol, ebből következtettem a 140re, mert mégis csak 10ccm-el nagyobb lett, de lehet az is kevés..szerintem veszek fúrószárakat, ha kapok ilyen piciket, aztán nagyjából megpróbálom belőni mekkora is ez most.
Szia Devilke 88!
Természetesen készítek róla fotót! De csak akkor tudom lefotózni ha a szerelőhöz elmegyek.Tehát max jövőhéten tudom, mert ott ül rajta de nem tudom meddig már unom. Úgyhogy küldöm majd fati! :)
Én az alapjárati fuvókát injekciós tűvel már azonosítottam be de abból max csak 100 as ig van a te főfúvókád szerintem nagyobb mint 100.Ha van digitális tolómérőd akkor azzal még van esély hogy nagyjából behatárolod ha egy megfelelő drót szálat vagy valami hasonlót ami pont belefér óvatosan bele próbálsz és utána leméred
mert ugye ezeket a gyantás szarokat nem oldja a benzin csak az alkohol
pl haver xl600 gépe miután kiáztattam 1-2 fordulat és indult előtte meg bikázni kellett az akkut hogy végre beinduljon
mondjuk az xr kabi jóval egyszerűbb kialakítású, de ott is vannak furatok