Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát ezért szoktam mondani hogy szétszedés és alapos takarítás után be kell áztatni bioetanolba
mert ugye ezeket a gyantás szarokat nem oldja a benzin csak az alkohol
pl haver xl600 gépe miután kiáztattam 1-2 fordulat és indult előtte meg bikázni kellett az akkut hogy végre beinduljon
mondjuk az xr kabi jóval egyszerűbb kialakítású, de ott is vannak furatok
nos szétszedtem, és arra a megállapításra jutottam hogy a fogpiszkáló tökéletes kaliber tud lenni..-a fúvókák gyáriak, ami teljesen felfoghatatlan...de mindegy, -az alapjárati fúvókában viszont valami furcsa lény lakozott...megpiszkálom bowdennel, átlátni rajta..aztán megfújom levegővel..akkor meg nem..ezt elismételtem vagy 30x, most már átlátni rajta mindig..lehet reszelgetés előtt kipróbálom így javult e esetleg.
helló.ha lenne kartel védőd akkor arra vevő lennék
Eladásra kínálom XL 600 motorblokk alkatrészeimet.
Az alábbi linken található:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
világos
vettem fúrókat-a 45ös alapjáratihoz 50es meg 70es volt
a főfúvókához meg csak 150, 160, de ezzel már be tudom lőni nagyjából a méretet azthiszem...csak nincs kedvem ebbe a hidegbe benzinnel pancsolni...
ja a fulladás
amíg meleg volt teljesen jól működött, ahogy bejöttek a hidegek akkor kicsit torpant a gép
de akár vissza is tehetném a 150es fúvókát, gondolom avval nem torpanna, csak nincs nagyon értelme mert hidegben úgysem megyek vele
nekem eléggé úri fülem van aztán nem szeretem ha hangos a motor
egy picikét fojtottam a kipufogón ezáltal halkabb lett de el kellett venni kaját tőle
fogyasztásban is jelentett kb 1 liter mínuszban
gondolom gyengébb is lett de még így is bőven van benne, legalábbis az igényeimnek

igazándiból mint eddig minden motorommal kicsit "mellényúltam"
mert nekem egy könnyű, de kényelmes túraendúró kellene ami még ráadásul olcsó is
aztán vagy olcsó, vagy kényelmes vagy könnyű lehet egy motor......... vagy ezekből max kettő
és ennek így mi a célja ha szabad tudni? fogyasztáscsökkentés? nem fullad nagyon?
hát így neten 5-7ezer körül hirdetgetik a kalibereket, nekem ez drága mondjuk, bár nem tudom mi is kerül benne ennyibe ha fúrót kapok 130tól felfele onnatól nincs gond mondjuk a kaliberrel

és a mikuniba való jó-e a keihinbe.merhogy ugye ahhoz kéne

amúgy köszi mindenkinek
Ha valakinek kell Mikunihoz alapjárati fúvóka jelezze van egy 30 és egy 35 -ös vadonat új féláron oda adom.
Mikuni?Nem keihin van az xr-en?
Sziasztok!
Ha esetleg van köztetek Xr650R tulaj .talán érdekelheti!
http://auto-motor.vatera.hu/al...
üdv.: vaszabi
Fúvóka kalibert minden normális szerszámboltba kapsz , nem is drága . Csigafúrót tizedenként lehet kapni , az sem drága . Simson , Mz fúvóka jó a Mikuni karbiba ...
162
xr4-nek amúgy mekkora a gyári főfúvókája?
nekem is lehet ott kicsike hiba.....
addig szegényítettem amíg kicsit torpan hidegben
Igen ott valószínű hogy az alapjárati is kicsi nézd meg mekkora és vegyél bele egy számmal nagyobbat.
mondjuk így, hogy leírtam és átgondoltam. az alapjárati fúvókára is rá lehetne nézni...éppenséggel
hidegen a szívatóval csak kitartott gázzal működik, máskülönben leáll, ha bemelegszik akkor hirtelen gázra lefullad, sőt hirtelen gázzal akár le is lehet állítani..ja meg alapjáraton is prüszköl, igaz az gondolom azért mert amúgy azt a bizonyos pilot screw-et nagyon kitekertem. Ja és melegen fél szívatóval viszont veszi a lapot jól..csak akkor ugye egy bizonyos fordulat után elfogy a levegője..ebből gondolom hogy nagyobb fúvóka kéne.
enyémben 140es fúvóka van
Egyébként mi a reakciója a motornak gázadásra?Hol érezni hogy torpan vagy fullad?
az sem elég a gyári 132es, de pl a dynojet stg 2-es kitt már 180körülit ajánlana hozzá...
most ez már csak 260ccm(285ről)+az fmf..az fmf eredetileg 135öst javasol, ebből következtettem a 140re, mert mégis csak 10ccm-el nagyobb lett, de lehet az is kevés..szerintem veszek fúrószárakat, ha kapok ilyen piciket, aztán nagyjából megpróbálom belőni mekkora is ez most.
Tévedtem létezik 1.2mm-es (120-as) tű is.
Szia Devilke 88!
Természetesen készítek róla fotót! De csak akkor tudom lefotózni ha a szerelőhöz elmegyek.Tehát max jövőhéten tudom, mert ott ül rajta de nem tudom meddig már unom. Úgyhogy küldöm majd fati! :)
Én az alapjárati fuvókát injekciós tűvel már azonosítottam be de abból max csak 100 as ig van a te főfúvókád szerintem nagyobb mint 100.Ha van digitális tolómérőd akkor azzal még van esély hogy nagyjából behatárolod ha egy megfelelő drót szálat vagy valami hasonlót ami pont belefér óvatosan bele próbálsz és utána leméred