Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát a cél 93-95 körüli xr600
de majd amit isten hoz...
az a helyzet hogy ha hitelbe megyek akkor crf vagy drz
de inkább kicsit türelmes leszek szerintem és 1-2 hónap,azt inkább kp-s xr-t veszek
És milyen hondát tervezel fater?valami frissebbet?
az jo csak láttam szárhegyi képeket a képeid között azt hittem a közelben!amugy felvettelek msnre!Én fehérvár környékén fogok hamarosan motorozni!Sárszentmihálytol a szélrozsa minden irányába!Invitáltak már Várpalota felé is meg innen a forumrol Ghost invitált meg Dadra egy kis kellemes csapatásra
egyiket sem hagyom ki ha lesz lehetöségem rá!egy motorszállito kéne meg egy vonohorog
akkor ruszkiországban nem sokat fogunk dumálni a helyiekkel
én annyit tudok csak hogy zájcsik szkázál


akkor mégsem lesz sportgép?
kb 2 hónapig tanultam, de feladtam
addigra remélem én is valami rendszámos 650 XR-el tolom majd
Sárszentágota
de sárbogárdtól egész bárándig mindenhol motorozok
tán 2,15"
simán jó lesz, másfeles már csak nem lyukad ki
lehető legkisebb árammal kel kenni
felék lehet saválló pálcát darabra is kapni, csak meg kell mondani milyen műszerrel hegeszted, mert van több féle pálca is
aki tud hegeszteni annak nem akadály.....
asszem 2,10"(hátsó)
ugy emlékszek
hát skacok,ma ugy tekertem a genyó pitnek a szarvát,hogy majd szétszakadt!
hiányzik a honda....minden bajom van.....
a ktm-röl letettem,..
honda kell megint.
Tudja valaki fejből,hogy hány col széles a hátsó felni,meg hogy az első kerékbe hány mm átmérőjű a tengely?
nem tudom hogy a dob milyen vastag anyagböl van de az biztos hogy az oda menö csö van sztem 1.5mmeres...majd meglátjuk!Co-m van csak gázom nincs hozzá szoval szerintem megprobáljuk ivvel valahogy teljesen lyukmentesre varrni!amugy a dob kolegám szerint jol néz ki van benne perforált csö is meg gyapot is!és nem mellékesen ingyen van
hegesztettem saválló anyagot pálcával is....
olyan lett amilyen
utána be lehet kenni a hegesztés környékét valami rózsaszín trutyival ami lemarja a feketés elszíneződést
0,5 ös lemezt nagy élmény volt 2,5 ös pálcával ragasztgatni
avi szépen hegeszt, csak baszott drága a készülék
pálcával kész idegbetegség hegeszteni, mindig visszaolvad az anyag utána kalapálod a pálcát mert ugye nem húz ívet akkor meg letörik vagy fél centi. szóval ha kihűl a vége az szopi
a salak meg ahogy hűl pattog le össze-vissza
Na megkerdeztem mindenttudo baratomat!Barmivel ossze lehet hegeszteni,szepseghiba annyi hogy ha nem argon gazzal hegeszted a hegeszresi varrat oxidalodni fog!annyi baj legyen,a csovet ugyis matt feketere akarom fujni!majd a varrat elott ragasztom el papirszalaggal es akkor a varratot is fedi a festek!igy le is van kezelve meg esztetikus is
Na majd cimbit megkerdezem!az en szakmam karosszerias megsem tudom!co-val neki se allok!csavarosan lenne a legjobb megoldani a dob es a cso csatlakozasat!
Elvileg lehet de valami olyasmi rémlik a "régi" időkből, hogy argon kell véddőgáznak. Lehet, hogy roszul emléxem szal ne vedd készpénznek, valaki aki a szakmában jártasab megmondja :).
Na vegre holnap kapok egy savallo egyenes dobot a mocimra 45mm-es kimeneti csovel! Kerdes:mivel lehet savallot acelhoz hegeszteni?AVI-val talan?
Ez vicc.. a Domino gázkar hamarabb megjött mint a M-CAX kormány..
Egyébként bár kéz alól vettem pár ütődés látszódik a gázkaron nagyon szép állapotban van, irtam is a gazdájának egy üzit hogy öröm volt vele üzletelni !
na ja az elvek minden esetben megmaradnak
amúgy sokáig a drz-vel szemezgettem, csak nem tetszett hogy vízhűtésű
70 pénzért nem akarok évi minimum 1x hűtőt cserélni
szóval meghatároztam a paramétereket:
-könnyű
-nem üzemórás
-egyszerű
-léghűtésű
-fiatal(alkatrészellátásüg
yileg)

aztán ezt dobta a rendszer....
bár az zavaró benne hogy többnyire párosítja a nép a jó motort és a jó motorozási tudást

volt már aki rákérdezett mipicsának vettem ilyen motort.... azért b+ mert ennek meg tudom emelni a seggét egész napi motorozás után is és ki tudok bújni alóla
mert ugye ezek a 40-50 el történő deknivel előre kanyarvételek (és társai) nem mennek

mondjuk előbb utóbb tuti beszerzek egy nyugisabb 600as túraendúrót csavarogni(messzebb), azon legalább a gyereket is lehet vinni, vagy akár nagy pakkokat
csak még azt kell eldönteni hogy az xr helyett vagy mellett lesz a garázsban
gyerekem nem lesz vad motoros azt már tisztán látom így 12 évesen, szerintem ő nemigen nyúzza az xr-t 14-16 évesen....
Ezek után meg vettél egy berúgós XR-t

Amúgy a haver 650-ese a gyári karbijával sokkal könnyebben indul,mint annak idején az enyém a gyárival.........mondhatni pöcc-röff.
Amúgy nem sok km van benne,ha jól emlékszek,olyan 6000 körül,úgyhogy elég jó bőrben van a gép.
Már rúgtam már be DT-t,de annak köze nincs az XR berúgásához
fél perc még belefér, de láthatóan izmosabb a jobb lábam őszre mint a bal
na de volt velünk párszor egy xr650, na az mire berugdalta addig simán meg lehetett tízóraizni, pisi-kaki és pihenés
ráadásul a 650est valami brutál rugdosni a 400ashoz képest
szerintem a dt-t sem volt sokkal könnyebb rugdosni mint a 400ast
mondjuk a cagiván edződtem mert rosszul pakoltam össze a dekompresszort és nem ért semmit....aztán kellett fél év mire volt kedvem összerakni
ebbe is egy mély vizen átkelés segített, amikor teliment vízzel minden és kb fél óra kitartó rugdosás után indult be
persze bokáig érő sárban
akkor igen elhatároztam, hogy csak önindítós gépet veszek...
Ilyenkor amikor fáradt(sok dőlés után) vagy,már nem úgy rúgod mint az elején.........tapasztalat
Kellő szellőztetés után azért mennie kell annak.
A Mikuninak ez még egy nagy előnye,hogy ilyenkor könnyebben indul..........ez volt az egyik főok,hogy megvettem
hozzá kell tenni feküdt sokat
valami dőlésérzékelős benzincsap kellene ami 30fok alatt elzár.....
becsületére legyen mondva fekve is üzemel, bár ha leáll nagyon leáll
rugdoshatom én dekompresszor vagy anélkül kell fél perc mire üzemel
Nem annyira a spórolás volt a lényeg
Hogy tud annyit enni,hogy 100km alatt kelljen tartalékra rakni
Ezek szerint akkor jó 7,5l-t evett,mert ugye 9l a tank,és ebből 1,5l a tartalék.
enyémmel a legkevesebb volt 5,3 aszfalton 80-90es tempóval
de 120 körül 6 literen túl volt, terepen meg igen változó de olyan 6,5 felé van az átlag
de tettem már 100alatt tartalékra.....
szóval max 1 liter a spórolás, tehát legalább 10 ezer alatt térülne meg
akkor nem érné meg nekem, mivel nem vagyok profi a gázreakciókat észre sem venném