Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_400_vc-5235788
ment 5 emil.
van egy komplet motrom is karburátorral alkatrésznek....
kusnyir.tamas@gmail.com
Várj! az a 4 kilós karburátora.
Írsz emilcímet, el tudom küldeni a szervíz manualját és még néhány kapcsolódó dokumentumot.

Ezek, és még több száz oldal.
RF 400-ast láttam ott.nekem 600-as van.vagy ugyan úgy kell beálitani?
az rf clubon fent van a karburátor beálitása és javítása
az elöző tulaj egy szerencsétlen egy csomó minden rosszul volt összerakva,összekötözgetve. a motor pöcre indul,alapgáz ugy 1300-on van ugy tudom ugy kell lennie,eddig semmi baja,ha gázolom felveszi a gázt,még ha először indulok vele akkor is jó de ha megyek vele és után leengedem a fordulatot 2000 alá akkor elful a motor és nem veszi fel vissza a gázt,és bedöglik.utána pedig nehezen gyul.de ha az alapgázt felálitom 2000 felé és attól nem engedem lejebb akkor jó.csak ugy álló helyzetbe elég hangos... nem tudunk rájönni mi lehet vele.nincs vkinek leirás a karburátoról hogy hogy is kellene beálitani? ha fogok tudni töltök fel videót meg képet...
Melyik motort vetted meg?
Adatlapra betűket és képeket tehetnél magatokról.
Tünetekről meg videót a videókhoz, lesz pár bal'asz hozzászólás, de segíteni fogunk ha halljuk a problémát.
Ha jó szerelőnél van, akkor passz.
Előző tulajjal próbálj beszélni hátha jelentkezett régebben is, és sikerült orvosolniuk.
Persze legjobb az lenne, ha havernak is lenne, és az övén le lehetne tesztelni az alkatrészeket.
Csak átmeneti üzemmódban nem működik, vagy 1000 környéki alapjáratot se viszi?
Kicsi szivatóval lehet stabilizálni, vagy még rosszabbodik?
Valószínű szétveszem. kürt rész elfér a fejidonban, kompresszor meg az aksi mellett jobbról a vázon kívül, burkolaton belül.
Nagy nyomású PE csővel meg összekötöm.
Menet közben a lámpa kicsit veszít erejéből ha működtetem, de lehet a gyáriakkal is ezt csinálná!?

- - - - - - DE! - - - - -
előjöttek a duda felrakása után a problémák!
Neki állt rezegni a plexi egyik kilóméterről a másikra. Cicergő hangot ad menet közben.
Elengedett a jobb oldali telószimering, amitől hatalmasat romlott az első fék.
Aksi visszakötésnél szétnyílt a saru és átbújt az anya.

Aksit megcsináltam, többit hamarosan. Szimeringet kaptam 1900HUF-ért.
Erős a gyanúm, a piros kürt miatt van az egész! Hisztis lett a motor a héten -talán tőle-
Még a végén rendelek egy feketét -ha van-, ez meg megy a Pug-ba. Had szóljon!
Imi!

Ha találsz végleges helyet a dudának, ahol befér idom alá, vagy olyan helyet, ahol nincs szem előtt, hogy letörjék...Kérlek szólj, mert addig nem rendelem meg. Ezt nem sürgetésnek szánom, nekem ráér a dolog. Előre is köszönöm!
Első megközelítésben ellenőrizni kell a CO csavarokat, az úszószintet, a fúvókák méretét, a tűszelepek állapotát, a subertű beállítását, a membránok állapotát. Ha ez mind rendben, akkor egy karbiszinkron is kell. Természetesen a gyertyákat is, hogy gyáriak e?

Meg kell még nézni, hogy a szivató rendesen müxik e.
jónapot! 2 hónapja vettem egy rf 600-ast de úgy látszik jól beleválasztottam... mihelyt elhoztam máris elromlott.az a problémája remélem el fogom tudni magyarázni, hogy 2000 fordulat alatt ful el a motor.ha az alapgázt beálitjuk 2000 felé akkor megy de mihelyt lejebb veszem fúl el.ha begyujtom akkor még jó is még ha megyek vele egy kicsit még akkor is de pl ha hármassból leengedem a fordulatot 2000 alá akkor elful a motor és bedöglik,nem tudom mi baja lehet már a karbulátort daraokra szedtük mindent probáltunk állitani de nem jövünk rá mi baja lehet pedig egy jó motoros szerelőnél van aki nagyon ért a motorokhoz de nem tudunk rájönni mi lehet vele.kérek szépen akármilyen hozzászolást.... köszi
Idejglenesen felraktam a dudát. Sajnos a burkolatot nem tudom így rátenni, de hosszú lesz a tél (bár úgyse bírom ki addig, hogy kitaláljam mit hova).
Oksé mester
köszi az infót!
Nyolcvanas évek végén a határnyitáskor lett sláger nálunk a kompresszoros többszólamú és a dallamkürt. Sógor EZT-jére is tett egy 2 trombitásat. 5,5Ah aksi 180W generátor mellé, és bírta a generátor tekerni. Azon még úgy rémlik nagyobb is volt a kompresszor mint a mostaniakon.

Van fesszabályozóm, árába el is viszem neked de csak ha már 18 fok fölött lesz tartósan.
Fénykürtöt rányomod a tompitott mellé, az se terheli túl a rendszered pár másodperc alatt.
Kicsit fosok mert ha haza vágom a fesszabályzóját akkor nem kevés pénzembe fog fájni a javítás! Mondjuk én inkább a gázt húzom mint hogy dudálgassak de irritál, hogy olyan a hangja mint a Kicsi kocsinak a filmbe
Én belerakom a 6 kilósba. Aksi ugyan az van mindkettőbe 12V/8Ah
Generátor teljesítménye is hasonló, csak a konstrukció más. Rábeszélni nem akarlak. Videón csak gyengén volt már meg a 12V az aksiban ami könnyedén tekerte a kompresszort. Aztán, hogy meddig pörög fel ilyen könnyen az majd jövőre kiderül.
Akkor a 400-asénak is el kéne bírnia?
Akkor viszont tényleg a jó akksin múlik a dolog...

Nem is emlékeztem, hogy 420W, pedig arra még emlékszem, hogy 80V
feszt kellett mérni a 3 fázis között .
Félreértettél... most jöttem rá, hogy miért írtad... én csak
rákontráztam a relé szükségességére .
Azt én tudom nagyon jól, hogy azért kell...
De ha beesik az akksi, akkor direktbe terheled a fesszabályzót meg a generátort.